Tudom dehát vissza él a lehetőségével mert a többi szerelő nem ruház be szerszámokra.
Az autóra dbonként ezer ft a munka dijj tehát 4eftért körbe vannak szerelve a gumik
Mindent leírt Mujahedün faszául így kell csinálni,csak még a légtelenítésre figyelj oda.
Nálunk van 7gumis a városunkban ebböl 1 azaz1 szerel motor gumit 3eft/dbja
Mindenben olyan jól vágod a dolgokat, tudnál adni valami ötletet, hogy az erősen szennyezett láncomnak hogy kezdjek neki? Mert ami van lánctisztitóm, az olyan hogy pár másodperc alatt elillan és a láncomon meg néhol szinte rávan kövesedve a por és lánc spray kombinációja. Vagy 3 flakonnak kifújnék ebből a tisztitóból ami van, hogy normálisan tiszta legyen.
Newton/meter
Mi va?
Fogsz egy szilikon csövet.
Ezt a csövet ráhúzod a féknyereg tetején található leresztő csavarra(egy kis gumi sapka fedi)Előszőr csak az egyik oldalt!. A csavart fellazítod.
Az olajtartáj fedelét rögzitő lemezt egy csillagcsavar rögzíti. Ezt leszeded, a sapkát letekered és elkezded pumpálni. Szépen átpumpálod rajta a tartályban lévő régi olajat. !Mielőtt! kifogyna utánatöltesz és pumpálod tovább, újratöltöd és tovább punmtálod. Leeresztés közben látni fogod mikor kezd el a friss olaj kijönni a rendszerből. Ha ezt látod, nyomj még egy párat és húzd le a leeresztő csavart. Ezután jöhet a másik oldal és az összeszerelés.
Értem... csak mert én 13:30kor mentem el onnan... Azért kérdeztem.
Amúgy a fékbetétcseréhez még valami. az NM mit jelent? És az olajat hogyan kell lecserélnem? csak kifolyik felöntöm és csá?
Natehát.
A féknyerged hátulján van egy lemez.
Imbusszal van rögzitve, kitekered a lemez a kezedben. A féknyerget rögzítő két csavart kitekered és lehúzod a tárcsáról az egészet. Megfogsz valami vasat pl. véső, fogo, csavarhúzó, bármi kemény szart és a !RÉGI! betéteket szétfeszíted, mivel a dugattyúkat vissza kell tolni. A féknyereg hátulján (ahonnan a lemezt leszedted)belenézve látsz egy biztositó fityfaszt, amit kihúzva a rögzítő csapot is ki tudod húzni. Amint kihúztad a kezedbe pottyan a két elhasznált betét. Itt szoktam mindent lefújni féktárcsatisztító spray-el. Az újakat beteszed, csapot vissza, csaprögzítő fityfasz vissza, (itt szoktam megint mindent átfújni, mert akaratlanul is ősszefogdosom olajos kézzel a betétet). Finoman széthúzom és a betétek közé igazítom a tárcsát. Csavarok be, NM-re húzom. Lemez vissza, húzok egy féket, hogy elérje a tárcsát és mégegyet, hogy megszoruljon és kész az első.
Igen... az jó lenne... és akkor megpróbálom, ha nem olyan nehéz. csak először hátul ha mégsem jönne össze tudjak fékezni még Jah a fékolajat is le akarom engedni...
Az autóra dbonként ezer ft a munka dijj tehát 4eftért körbe vannak szerelve a gumik