ennyi...de tényleg röhej,kérdezem a telefonban h mennyi lenne egy karbiszinkron meg ha kell szelephézag,és akkor hát az attól függ.jó,de akkor mondja meg h mennyi akkor,ha minden szelepet állítani kell,plusz a karbiszinkron...de ezt ő nem tudja megmondani.vigyem be a gépet,3500-ért szétszedik és megmondják mennyi....elég lehúzásszagú
hali!
nemsokára kész vannak a papírok a mocira aztán hajrá!
egy kérdés...valaki ismer itt Pesten olyan emberkét akihez elvihetném a gépet egy karbiszinkronozásra?már hívtam pár szervízt de csak hebegnekhabognak...nem mondakan semmi konkrétat,pedig nem hiszem h be kéne ettől hugyozni,na mindegy.
előre is köszi
Üdv.
Kb.8000ezret mentem a motorral mióta nálam van.
pilot power van elől , hátul.
Elől nem fogy, viszont a hátsó az intenziv gyorsitgatások hatására gyorsan elkopott..(de tapadt a Mátrában, H.ringen)
Én eddig abban a tudatban voltam, hogy ez egy jó gumi.
De annyian fikázzák,hogy elbizonytalanodtam.
Milyet vegyen az ember, hogy jó legyen túrázni, no meg pár Hungaroringes gurulásra?
Számomra is lehetetlen, 07-es volt, 08 májusban vettem le róla!
112lónak nem szabadna így elrugatni a gumit! Haveromnak is kölcösnadtam azaz szoktunk néha cserélni kerekezni akart vele és nem állt fel kerékre a motor hanem elrugot
kanyarból kigyorsításkor alig mertem huzni a gázt!
lerugatásnál sem birt sokat! 10mp álló helyben utána meg egy karika aztán vászon már kint ficent
Magyarul nem a motor erős a gumihoz, a gumi volt rossz a motorhoz!
Hogy egy gumi 2.-ban illetve 3.-ban 30 méter csíkot húzzon egy 600-ason,az nem gyenge!Nekem igazából hihetetlen!Milyen lehetett az a gumi?!?Mármint minőségre,korra,mittudomén!
Nekem ez nem vált be! Az elsővel semmi gondom nem volt!
A hátsó viszont juj! Eszméletlenül fogyott, ez nem is baj csak az hogy tapadás hozzá nem járult! 2-3-asba nagy gáz gyorsításhoz és már pörgött a gumi addig amig nem engedtem el a gázt! Volt hogy 30métert huztam
nemsokára kész vannak a papírok a mocira aztán hajrá!
egy kérdés...valaki ismer itt Pesten olyan emberkét akihez elvihetném a gépet egy karbiszinkronozásra?már hívtam pár szervízt de csak hebegnekhabognak...nem mondakan semmi konkrétat,pedig nem hiszem h be kéne ettől hugyozni,na mindegy.
előre is köszi
Hátha le gurultál 8ekmt akkor hol a baj?
Az a baj,hogy elég drága márka
Kb.8000ezret mentem a motorral mióta nálam van.
pilot power van elől , hátul.
Elől nem fogy, viszont a hátsó az intenziv gyorsitgatások hatására gyorsan elkopott..(de tapadt a Mátrában, H.ringen)
Én eddig abban a tudatban voltam, hogy ez egy jó gumi.
De annyian fikázzák,hogy elbizonytalanodtam.
Milyet vegyen az ember, hogy jó legyen túrázni, no meg pár Hungaroringes gurulásra?
112lónak nem szabadna így elrugatni a gumit! Haveromnak is kölcösnadtam azaz szoktunk néha cserélni kerekezni akart vele és nem állt fel kerékre a motor hanem elrugot
kanyarból kigyorsításkor alig mertem huzni a gázt!
lerugatásnál sem birt sokat! 10mp álló helyben utána meg egy karika aztán vászon már kint ficent
Magyarul nem a motor erős a gumihoz, a gumi volt rossz a motorhoz!
steelhorse
A hátsó viszont juj! Eszméletlenül fogyott, ez nem is baj csak az hogy tapadás hozzá nem járult! 2-3-asba nagy gáz gyorsításhoz és már pörgött a gumi addig amig nem engedtem el a gázt! Volt hogy 30métert huztam
Másnak lehet bevállik nekem nem jött be!
Tud valaki segiteni, bal tükör és lábtartó kéne 05-ös 636-hoz.Megköszönném.
A boltban én is tudok venni.
remélem lesznek találkák
meg ausztria!