sima alurácsot szintereztettem ezüstre majd belülről méretrevágtam széltől 1,5 cm ráhagyássalfinoman ráhajtogattam majd amikor hibátlanul kialakult a forma,kétkomponensű műanyagragasztóval felragasztottam.elég szopás meló volt.pepecs.csak leszerelt idommal lehet csinálni a ragasztandó felületet kellően zsirtalanitani.nekem már 3 éve fennt van a szinterezés fontos.könnyen takarítható és nem oxidálódik.ja előbb behajtogatni utána szinterezni!
Most egy kicsit eltöprengtem ezen amit mondasz lehet,hogy csak a hátsókat csináltatom meg,mert hát azért meg kell mondanom,hogy még nem akarok ott fent az égi utakon mocizni most,hogy egy ilyen fain topikba és jó emberek közé tartozhatok .
Értem!Nem lehet állítani,mert az egy ún. ricnis megoldással működik,ami automata.Egy rugó nyomja a feszítőt,és ahogy nyúlik a lánc,úgy ugrik beljebb mindig egy foggal a feszítő,ami így mindig feszesen tartja a láncot.Ezt beljebb erőltetni nem lehet kézzel,mert a lánc nem engedi.
Te tudod,de én nem merném!A hátsón esetleg,de elől nem!Kuplungtárcsát már én is újíttattam fel a Corradónál valami 3000 forintért,és teljesen hibátlan volt,de az más!A motorozásnál az első fék a legfontosabb alkatrész,fontosabb a blokknál.Egy magyar kisipari termékre én ott nem bíznám magam!Persze lehet,hogy alaptalan a bizalmatlanságom,és korrektül megcsinálják,de a felragasztott anyag minőségét ki szavatolja,hogy megfelel egy ilyen teljesítményű motorra?!?Jó értem én,hogy más is itt csináltatja és jó,de..............................
Annyit mondott hogy még lehet állitani a vez.láncon úgyhogy azt ne vegyek újat. Nemtudom én ebből arra következtettem hogy ő állitott rajta, meg még lehet is. Igaz én nem értek hozzá
Azért merem megcsináltatni, mert haver ismerőse streetfighter -es ( meg nem mondom most mi a srácnak a neve de kicsit híres csákó)és ő is ott csináltatja a fékeket. Csak ezért merem bevállalni.
Nekem szerelés téren mázlim van, van Kabán egy nagyon jó szerelő és mindig hozzá viszem a mocikat. Decemberben mikor nála volt, cserélt olajat, átnézte a szelephézagot, vezérműlánon utánfeszitett, karbiszinkron volt, készitett ültető szettet a mocihoz, meg precizen megheggesztette az egyik lábtartómat és tükörre polirozta. Első fékrendszert átmosatta és feltöltötte friss olajjal. Ja meg a légszűrőt takaritotta ki az meg televolt homokkal Igy fizettem neki 28E-et. Szerintem ennyi mindenért nem kért sokat.
Névnepom alkalmából a közigazgatási bírságom jogerőre emelkedett, tehát kötelező befizetnem a 90000-pénzt.
Fellebbezni nem lehet.