Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom fel lehet rakni .Egy próbát megérne ,mert azt tudom hogy hibátlan.
A másik kérdésem ,hogy a régi blokkom meg van ha arról átrakatnám a hengert akkor mi van ?
Amúgy gondoltam már arra is ,hogy el van vetemedve. De akkor 2012 óta miért nem csinálta ezt ?
Szerinte soha sőt biztos vagyok benne.
Leírom de privátba kihez hordtam a motort oké.
Hengerfej volt síkolva?
Nem tudom ddt de már a f...om ki van ezzel a motorral komolyan mondom.
Szeva UKawa

Már váltottam szerelőt ,mert nem az az ember cserélte az új tömítést mint aki beszerelte a blokkot.

Sztem biztos ,hogy Hf-s ,mert elfogyott a kiegyenlítőből a víz és feltöltés után beindítottam aztán kb olyan 95 foknál elkezdett felmenni benne a víz és le is állítottam nem szenvedtettem tovább.
Amúgy az új hűtőt én raktam bele frankón lelégtelenítettem ahogy a nagy könyvben le van írva és utána 210-230 km-t mentem vele és semmi baja nem volt .
Ez meg egyik napról a másikra.
A Táblák még fent vannak,de tudod az csak a gördeszkásokra vonatkozik... egész járható az út ma voltunk arra:)Amúgy Gyuri azt mondja lehet a gyenge akksi az oka,de elég bosszantó ez,na meg veszélyes is hs menet közben pukkan el.
Azé Peti mer szarok az utak otthon!Én haza sem megyek, míg meg nem csinálják őket!Majd csörgess meg ha nincsenek már fönt a 40es táblák!
Sziasztok!

K Lajos tel száma megvan valakinek(stricikanegér)?Nem behajtó vagyok! Én vettem meg a sérült motorjának az alkatrészeit! Csak most nem érem utol!Ha valaki tudja kérem dobjon egy emailt. lacam0707@freemail.hu
köszi pacsi
Srácok mitől tud ífy szétpukkanni a f3klámpa izzóm,ráadásul már nem először.
akkor a szokásos van, elszakadt vagy kiszálasodott és nem cserélték, kiszerelték. japó motoron a 90-évektől húzó és toló bovden van kiépítve, a tied nem pótolták. sajna nekem 98-tól van bovdenem és az nem ugyanaz, hátha bontottan találsz.
Akkor mi a megoldás? Venni ebayről (találtam) egy komplett szettet?
Ami még furcsa ennél, hogy néztem az enyémen és csak egy bowden megy a gázkarhoz. Több helyen ehhez az évjárathoz van toló és húzó bowden is. Nem értem :)
a bovden javító nem biztos hogy ott beszerelhető lesz, és próbáltam javíttatni pöstön, nem eccerű. nem mindenki és nem minden bovdennel foglalkozik.
Melyik nagytudású szervizelte? Az enyémbe 80ekm-nél került új tömítés, amikor fel lett újítva a hengerfej,rendesen síkolva lett, ami kellett. Azóta megfutotta a 100.000. km-t, gond nélkül, megjárt pár ringet és tökéletes. Ha gondolod ajánlok szerelőt.
Hali !
Sajnálom hogy nem jó a géped......
Én is kezdek a szerelőre gyanakodni.
Persze nagy tisztelet a kevés kivételnek. Na azok közül keress fel egyet.
Ez már tényleg sok...
Nem tudom ki - és hogyan (!) - rakta össze, egy biztos, hogy nem ez az első gond ezzel a blokkal mióta belekerült. Én szerelőt váltanék a helyedben. Az csak ideiglenes megoldás ha berakod az új tömítést. Keresd meg az okát, illetve aki cserélni fogja. De mindenképp váltanék. Mert olyan kurva jó "szerelők" vannak, hogy szentül elhiszed amit mond, mert szerelő = Isten, közben meg úgy átb@sz mint a sz@r. Vagy szétbarmol mindent.
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy 96-s 600 ZX6-hoz lehet e kész gázbowdent venni vagy ki kell szerelnem és elvinni felújíttatni? Esetleg bowden javító kit is megoldás?

Neten sehol nem találtam hogy lenne kész gázbowden ehhez a típus/évjárat kombóhoz.

Köszi
Mondja meg valaki, hogy hogy a retkes kúrva anyjába tud szét menni a hf tömítés 3 év alatt?
Hát rohadjak meg ha nem gyújtom fel ezt a szájbakúrt motort már.

, , , , , , , ,
Nem indul melegen? Gyorsan vegyél egy akksit,ne szenvedj annyit mint én. Kawaszekis tanácsára cseréltem, azóta megszűnt a hiba!
még pár cucc, stb 6 kilóshoz , benzintank, segédváz .......