Már váltottam szerelőt ,mert nem az az ember cserélte az új tömítést mint aki beszerelte a blokkot.
Sztem biztos ,hogy Hf-s ,mert elfogyott a kiegyenlítőből a víz és feltöltés után beindítottam aztán kb olyan 95 foknál elkezdett felmenni benne a víz és le is állítottam nem szenvedtettem tovább.
Amúgy az új hűtőt én raktam bele frankón lelégtelenítettem ahogy a nagy könyvben le van írva és utána 210-230 km-t mentem vele és semmi baja nem volt .
Ez meg egyik napról a másikra.
A Táblák még fent vannak,de tudod az csak a gördeszkásokra vonatkozik... egész járható az út ma voltunk arra:)Amúgy Gyuri azt mondja lehet a gyenge akksi az oka,de elég bosszantó ez,na meg veszélyes is hs menet közben pukkan el.
K Lajos tel száma megvan valakinek(stricikanegér)?Nem behajtó vagyok! Én vettem meg a sérült motorjának az alkatrészeit! Csak most nem érem utol!Ha valaki tudja kérem dobjon egy emailt. lacam0707@freemail.hu
köszi pacsi
akkor a szokásos van, elszakadt vagy kiszálasodott és nem cserélték, kiszerelték. japó motoron a 90-évektől húzó és toló bovden van kiépítve, a tied nem pótolták. sajna nekem 98-tól van bovdenem és az nem ugyanaz, hátha bontottan találsz.
Akkor mi a megoldás? Venni ebayről (találtam) egy komplett szettet?
Ami még furcsa ennél, hogy néztem az enyémen és csak egy bowden megy a gázkarhoz. Több helyen ehhez az évjárathoz van toló és húzó bowden is. Nem értem :)
Melyik nagytudású szervizelte? Az enyémbe 80ekm-nél került új tömítés, amikor fel lett újítva a hengerfej,rendesen síkolva lett, ami kellett. Azóta megfutotta a 100.000. km-t, gond nélkül, megjárt pár ringet és tökéletes. Ha gondolod ajánlok szerelőt.
Ez már tényleg sok...
Nem tudom ki - és hogyan (!) - rakta össze, egy biztos, hogy nem ez az első gond ezzel a blokkal mióta belekerült. Én szerelőt váltanék a helyedben. Az csak ideiglenes megoldás ha berakod az új tömítést. Keresd meg az okát, illetve aki cserélni fogja. De mindenképp váltanék. Mert olyan kurva jó "szerelők" vannak, hogy szentül elhiszed amit mond, mert szerelő = Isten, közben meg úgy átb@sz mint a sz@r. Vagy szétbarmol mindent.
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy 96-s 600 ZX6-hoz lehet e kész gázbowdent venni vagy ki kell szerelnem és elvinni felújíttatni? Esetleg bowden javító kit is megoldás?
Neten sehol nem találtam hogy lenne kész gázbowden ehhez a típus/évjárat kombóhoz.
Mondja meg valaki, hogy hogy a retkes kúrva anyjába tud szét menni a hf tömítés 3 év alatt?
Hát rohadjak meg ha nem gyújtom fel ezt a szájbakúrt motort már.
Már váltottam szerelőt ,mert nem az az ember cserélte az új tömítést mint aki beszerelte a blokkot.
Sztem biztos ,hogy Hf-s ,mert elfogyott a kiegyenlítőből a víz és feltöltés után beindítottam aztán kb olyan 95 foknál elkezdett felmenni benne a víz és le is állítottam nem szenvedtettem tovább.
Amúgy az új hűtőt én raktam bele frankón lelégtelenítettem ahogy a nagy könyvben le van írva és utána 210-230 km-t mentem vele és semmi baja nem volt .
Ez meg egyik napról a másikra.
K Lajos tel száma megvan valakinek(stricikanegér)?Nem behajtó vagyok! Én vettem meg a sérült motorjának az alkatrészeit! Csak most nem érem utol!Ha valaki tudja kérem dobjon egy emailt. lacam0707@freemail.hu
köszi pacsi
Ami még furcsa ennél, hogy néztem az enyémen és csak egy bowden megy a gázkarhoz. Több helyen ehhez az évjárathoz van toló és húzó bowden is. Nem értem :)
Sajnálom hogy nem jó a géped......
Nem tudom ki - és hogyan (!) - rakta össze, egy biztos, hogy nem ez az első gond ezzel a blokkal mióta belekerült. Én szerelőt váltanék a helyedben. Az csak ideiglenes megoldás ha berakod az új tömítést. Keresd meg az okát, illetve aki cserélni fogja. De mindenképp váltanék. Mert olyan kurva jó "szerelők" vannak, hogy szentül elhiszed amit mond, mert szerelő = Isten, közben meg úgy átb@sz mint a sz@r. Vagy szétbarmol mindent.
Neten sehol nem találtam hogy lenne kész gázbowden ehhez a típus/évjárat kombóhoz.
Köszi
Hát rohadjak meg ha nem gyújtom fel ezt a szájbakúrt motort már.
, , , , , , , ,