Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még mindig nem...
Akkor másold be ezt a böngészőbe:
http://www.temeculamotorsports...
Szia!

Először is gratulálok az új géphez!
A kérdésedre válaszolva pedig, mivel a cikkszámok nem egyeznek, tuti nem ugyanaz a két típuson a generátorfedél.
A cikkszámoknak itt tudsz utánanézni: [url=http://www.temeculamotorsports.com/fiche_section_detail.asp]http://www.temeculamotorsports...[/url] és a [url=http://www.temeculamotorsports.com/fiche_section_detail.asp?section=404951&category=Motorcycles&make=KAWASAKI&year=1998&fveh=9242]http://www.temeculamotorsports...[/url]
Szép estét mindenkinek: Érdeklődnék,hogy zx6r 1996-os évjáratúnak a generátor oldalfedél meg egyezik az 1998-as évjáratúéval? mert új tulajdonosa lettem egy 96-os zx6r nek köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Keresek jobb oldalidomot 04-es 636-ra!Nem baj ha sérült, úgyis szétvágom! köszi
Állítólag tökéletesen működött, mielőtt elbontották a motort... amit kétlek, a retek vastagságából kiindulva. A dugattyú környékét , ahova a fékpofa fekszik fel ha be van tolva a dugattyú, azt sikerült kb 80%-os hatékonysággal lepucolni, csak a nehezebben megközelíthető részekkel van gond a nyeregben. Dugattyúkat kinyomattam egyesével levegővel, karcolásoknak nyoma nincs se a dugattyúkon, se a nyeregben. Tömítéseken sem látszik, hogy bármi gond lenne velük.
Csak a féktuskó szegleteiben megtapadt fékport nem bírom kicsalogatni.
igaz ez felső munkahenger, de a féktisztító mit sem ér.
szétszeded a nyerget, fékolajba mártott 1000 -es vizes csiszolópapír viszi mint a vajat, kiveszed a porvédőket és a karmantyúkat, tiszta benzinnel kimosod a belsejét, mert más nem viszi ki a fékolaj sarat + a nyálkás elöregedett fékolaj maradványokat, 8 bar sűrített levegő sokat segít a furatok kitisztításában, a külső porvédők hornyát a nyeregben, ostorköszörűbe fogott réz tisztító koronggal kitisztítod. ott a víz és az esetleges só lé oxidációt indíthat el ami kinyomja a porvédő gumit a horonyból, a dugattyú meg oda csípi, megszorul, félre kopik a betét.............
Én kivenném a dugattyúkat és szemcsés pasztával kezdeném polírozni. Helyedben karmantyúkat is cserélnék. Ha a dugattyú ilyen állapotban van, milyen állapotban lehetnek a tömítések? EZ tipiukusan az az eset, amikor valaki szarik a technikára, csak használja, aztán csodálkozik, hogy pépes a fék, meg nincs nyomáspont.
Üdv mindenkinek!
Vettem 1 pár 05-06-os 636-os első féknyergek ezek tisztításában kérnék némi segítséget, mert már 1 hete pucolom őket, de a ráégett fékport nem bírom rendesen "levakarni".
Már 2 flakon féktisztítót és 3 fogkefét dörzsöltem el rajta, de még mindig elég retkes.
Bármiféle hatásos ötletet szivesen fogadok!
de van adatlap!
nem fedél generátor dekni
Sziasztok, ilyen fedele nincs valakinek eladó?
02 636-ra is jó.
az zx6R 1998-2002 ig azonos. ha kell van eladó.
sajnos nincsen
üvegszálas üléspúp, zx9-re gyártott de aki érez kihívást magában hogy felapplikálja a saját 6-osára azoknak szólhat ez a pár kép. adom az üléspúpot a két fület és a zár betétet. 12 e ft +posta.
a tárcsákhoz tartozó gyári fékbetét szett ekőtt.
zx6R 2002 gyári enuma láncszett 15-40 fogaskerekekkel 20 000ft, nem lóg nem kotyog.
300mm-es első és 220mm-es gyári hátsó tárcsák eladók, a sokak által istenített szinter betétek nyoma látszik rajta kopás nincs, 50 000/12 000ft az áruk.
Hello
Prexport márkájú utcai (speed) csizmákkal van tapasztalata valakinek?
Üdv.
Valakit érdekel? Vadonatúj Puig plexi. 2009-2012-ig jó.
zx6 94-97 alkatrészek eladók , pl komplett blokk (csak adás vételi van hozzá) , karbi , első villa , kerekek , feszab , ac , cdi kormányok lábtartó fékek stb
keresek zx6R 2000 utánihoz pályaidomokat.