üdv! csak segítség képen írom, lehetőleg a 98-as modellévtől válassz zx6r-t. onnan állóképesebbek. természetesen használhatók a 95-97 évj is, viszont még gyengébb azaz nem annyira strapabíróbb a blokkjuk mint a 98-as zx600GGA motorkódosaknak.
Sziasztok!
Egy 97`-es Zx6r ről szeretnék érdeklődni,vagyis a tipusról.
A műszaki állapot más kérdés...tudtok adni valami infót a tipushibákról,alkatrész ellátásról,megbízhatóságról,kényelemről/183cm magas vagyok/stb...
Főleg túrázásra használnám,meg néha egy kis vadulásra.
hja, egy piros 98-asod van akkor már felajánlottam a segítségem. a teleszkópot és az alu felniket sem görgőzik hanem préselik de valami ................ ezt találta ki, és már a bika faszát is görgőzik hogy egyenes legyen ha tényleg piros -bordó- a hatosod akkor nincs hozzá idomom színben, ott talán az ebay a megoldás. más szinezésű idomom van.
Van egy 98-as zx6-r-em. Első futómű cserés, a krómozott villaszárak görbültek, kis esélyt látok a görgőzésre. A kakasdi bontóban 75-e Ft ért ajánlottak első futóművet (2 villa + kiflik), baján azt mondták kb egy 100-as. Valaki tudna még ajánlani 1-2 bontót ahol kapok alkatrészt?
Sajnos a féktárcsáim elöl el vannak kopva. Nem ütnek, csupán a kopó felöletek hullámosra vannak kopva. (Valami gány, házilag ragasztott fékbetétek miatt...) Érdemes-e venni új, után gyártott tárcsákat, (nagyvas, aliexpress, ebay) vagy vadásszak gyári bontott tárcsákat? Gázbowdeneim is cserések, mert iszonyatosan szorul a csutka. Abból érdemes lerendelni a gyárit, vagy hol tudok csináltatni minta alapján, mert a holtjátékot beállító kis műanyag csavar is szét van törve?!?
Ja, most nézem, hogy galéria is volt már... Na, kb ennyire követem nyomon az oldalt mostanság.
Szép a motor, örülök a sikeres cserének.
Mi már elaltattuk a mieinket, durmolnak a medvékkel.
Mennyi lenne a dob (a bilincsel)?
Egy 97`-es Zx6r ről szeretnék érdeklődni,vagyis a tipusról.
A műszaki állapot más kérdés...tudtok adni valami infót a tipushibákról,alkatrész ellátásról,megbízhatóságról,kényelemről/183cm magas vagyok/stb...
Főleg túrázásra használnám,meg néha egy kis vadulásra.
mivv karbon 3 csavaros kipufogódob bilicsel szép állapotban eladók.
Van egy 98-as zx6-r-em. Első futómű cserés, a krómozott villaszárak görbültek, kis esélyt látok a görgőzésre. A kakasdi bontóban 75-e Ft ért ajánlottak első futóművet (2 villa + kiflik), baján azt mondták kb egy 100-as. Valaki tudna még ajánlani 1-2 bontót ahol kapok alkatrészt?
Sajnos a féktárcsáim elöl el vannak kopva. Nem ütnek, csupán a kopó felöletek hullámosra vannak kopva. (Valami gány, házilag ragasztott fékbetétek miatt...) Érdemes-e venni új, után gyártott tárcsákat, (nagyvas, aliexpress, ebay) vagy vadásszak gyári bontott tárcsákat? Gázbowdeneim is cserések, mert iszonyatosan szorul a csutka. Abból érdemes lerendelni a gyárit, vagy hol tudok csináltatni minta alapján, mert a holtjátékot beállító kis műanyag csavar is szét van törve?!?
Előre is köszi srácok.
A kérdésem az lenne felétek, hogy 2004-es 636-osra jó a 2005-2006-os 636 kormánytelója?
Köszi!
Szép a motor, örülök a sikeres cserének.
Mi már elaltattuk a mieinket, durmolnak a medvékkel.
Gratulálok az új géphez! Vigyázz magatokra!