És akkor így mi lesz Ósztriával?
Jajjj, nagyon sajnálom, hogy kínlódsz a géppel. Azt viszont megértem, hogy nem akarsz túl sok pénzt locsolni ebbe. Pláne, ha amúgy is tervben volt a nagyobbra váltás.
A kvázi fiatalabb motorok még nekem is olyanok, mint a bicikli, pedig én kemény 164 centire nőttem (de 165-nek szoktam hazudni magam ) Nekem ha új motort kéne vennem, akkor a hatos szériából legfeljebb a 2002-es 636-ot venném meg, annál újabb már nem kéne. Ahogy Vazz mondta: "utcán szenvedjenek vele a fiatalok meg a hülyék!"
Helyes....
05-06 636-al régota brümmögök, szerintem nagyon kényelmes motor, szélvédelem nincs, nagy sebességnél kapaszkodni kell. Csupán 7 centivel vagy magasabb nálam és van ennél lényegesen kisebb motor.... VISZONT ha nem jársz pályára és inkább a csajmotoroztatást részesíted előnyben meg félsz is egy kicsi motoron akkor nem ragaszkodnék a szupersporthoz... Busa, Honda 1100XX, ZZR1200... ezekből válogathatsz egymilla körül, két személlyel motorozható, mennek is rendesen...
Biztos öregszem, de úgy gondolom sportmotor (05-től) csak pályára, utcán szenvedjenek vele a fiatalok meg a hülyék!
Először is köszönöm Mindenkinek a választ!
Sajnos a szelepek teteje valóban el van kokszososdva, az nem jó jel.
Észre is vettem, hogy csipegeti az olajat. De az akksi kérdés az érdekes, mivel épp csere előtt vagyok. Majd meglátjuk, hogy utána mit reagál. Nagyon sajnálom a gépet, mert úgy terveztem, hogy nem fogom eladni. Ha lesz mellé másik, akkor sem. Ahogy Te is írtad, kényelem, fogyasztás, dinamika, minden rendben van. Óra szerint 270-et mentem vele tavaly, -2 hátsó lánckerékkel. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy 2 személlyel is kényelmesen utaztunk, egyedül meg tudtam vele állatkodni.
Mégis úgy döntöttem, hogy idén, szezon végén eladom és nézek egy másikat. Még nem tudom, hogy mi lesz helyette, de 05-06-os 600-as nem hiszem. 185cm vagyok, nagyon kicsinek találtam. Olyan volt, mint óvodás koromban az "üléses" roller, a 99-esem után. Valami nagyobb testű gépet keresnék inkább, de szeretnék megmaradni a sport vonalon.
Nem jön jókor ez a csere, mert építkezés közben vagyunk és ez nem volt betervezve. De a párom is azt mondta, hogy motor nélkül nincs élet tehát nem tudok mit tenni. Ősszel motor keresés
Ha van ötletetek ilyen magassághoz, szívesen meghallgatom. 1-1,1m. környékén.
Na most, hogy ebből a képből mit látni, azt nemtom, de esetleg vki tudja-é, hogy ebbe a csatlakozóba (megy bele a lámpa) mi micsoda ?
És főleg mit mivel összekötni, hogy legalább legyen bal oldali indexem is, az áhított legalább tompított (amire már nagyon vágyom) mellett.. 636C
Ilyesmi SMANUAL-ba is le van írva, vagy kizárt ?
jó szerelő aki jó árat is kér kevés van, a 98-99 zx6 egyezik motorikusan és futóművileg a 00-02-el, a 03-04 nem éri meg azt a pénzt amiért kínálják -stunt célokra tökéletes- 05-06-tól már jó pályára is, vagy csak oda. 07-től jó egy tartalék blokk is a paripa mellé, azaz innen már a ssp 600 szabályainak építették ezt a kategóriát minden mást háttérbe helyeztek, tehát irány a pálya. más alternatíva nincs 600 cm3 -ben és kawában, túra sport kategóriában, 2 napja hallottam egy ER6N -t 2 személlyel lilafüredi szerpentinen: a kijövő hang nem realizálta a látott menet teljesitményt.
üdv! én 3 évig hajtottam 99-es zx-6r-t pályán és 2 évig utcán, elég tempósan. 35 000 km futásteljesítményű blokkal, soha nem volt gondom a motorblokkal sem a karburátorral. akkor nem volt hajlandó beindulni ha az akku feszültsége leesett 10v alá, de akkor más kawa sem indul be. a motorblokkod akkor sem lenne elkopva ha 100 000 km lenne benne, 50-70 e km sem kell kawa blokkba vezérműláncot vagy szelepszár szimeringet cserélni, tévhit hogy megnyúlik, az is tévhit hogy a d.i.d. lánc erősebb. a morse lánc normál esetben 100 000 km felé tud menni ha van gazdája a motornak és időben orvosolja a feszítő patron hibáját. a cimborám 636 -ban már rég hengersort kellene cserélni úgy el kopott de a vezérműlánc stabilan jó állapotban van. zx6R 98-02 a bontósok fekete lova, sem blokk sem váltó nem fogyik belőle, hasonlóan jó konstrukció mint a cbr600 f 2000-2006.
tanács : előbb vidd el egy jobb szerelőhöz, a szelep állítás során már az értékekből látszik hogy milyen állapotban "lehetnek megkopva " a szelepek. lebontáskor a szívó és kipufogó szelepeknél egyértelműen látszik az olajfogyasztásra és keverék beállításra utaló nyomok. szívó oldalon olaj és koksz nyomok a szelepszárakon és a szeleptányér tetején, kipufogó oldalon fekete koksz a szelepszárakon és a csatornában. csak olyan szerelőhöz vidd aki műszeresen állít, nem fülre hangra esetleg szagra. ezeket már elvégzik speciális műszerek /laptop/ analizáló .
sajnos ma már esett a hagyományos karburátoros 4-600 cm3 motorok kereslete, főleg a túra sport kawáké de általánosságban is a 2000 évj feletti injektoros motorokat keresik, mivel 500 e ft felett megnézik mit vesznek meg, milyen divat irányzatot akarnak követni, így ma már nem a régmúlt verdáit részesítik előnyben. tény hogy újabb, pörgősebb, jobb gázreakciójú motorokra van igény, de ha megfelelő karbantartás és szerelőt lát a motorod nem fogsz csalódni a hagyományos karbis kawádban sem.
a lent leírt árak -120e ft- egy komplett motorblokk ára, 200 e ft egy idomok nélküli komplett motor ára külföldi okmányokkal. inkább úgy nevezném hogy a szerelőd jó áron dolgozva sem tud egy rendes állapotot kihozni a motorodból, még jobb áron kicseréltetné veled a komplett motor természetesen nála jó pénzért. ideje szerelőt váltanod
a 98-99-es zx6R ára megbecstelenítően alacsony ahhoz képest milyen árakon kínálnak 4-600 cm3 motorokat esetleg más márkából is, egy országúti teszten kényelem fogyasztás menet teljesítmény terén igen csak okozna meglepetést a kis zx. akinek volt az csak dícsérte fogyasztás kényelem menet dinamika terén, nem rég hallottam hogy egy 05-636 tulaj sírta vissza a patika állapotú zx6R 99 -ét, mert igaz hogy újabb motort vett de: sokkal jobban fogyaszt sokkal fárasztóbb motorozni vele, és a legnagyobb csapás hogy +600-e ft árkülönbözet +al , nem megy jobban sőt a régi modell jobban tolt, ez az új csak forog forog de nem megy, egyedül ha pályán mégy vele akkor jobb a futóműve de csak akkor a profin beállítod, ha csak ide oda kattingatod akkor a régi is felveszi vele a versenyt.
én pályán is tudtam tartani a hasonló kategóriájú motorokkal a tempót, országúton tudta a folyamatos 230-at, kanyargós úton fain volt vele kanyarogni, lesz még egy 02` 636-om, a cimbora azt mondta tudja az óra szerinti 280-at, remélem ez is fogja tudni. én nem adnám el
szerelőben segítség: 20 4700294. gyöngyösi istván
Sziasztok! egy hete vásároltam egy 1997 es zx6r -et! ma szerettem volna alánc feszességén állítani és sikeresen eltörtem az egyik láncfeszítő csavart! rossz felé tekerhettem valószínűleg mert észre vettem hogy a csavar vége négyszögletes és utána már gondoltam hogy kifele kellett volna csavarnom és nem a rögzítő anyát befelé! ezt elb*sztam! na de az lenne a kérdés hogy szerintetek hogy fogom tudni kiszedni a törött csavart? őtletek?
Egyszer az enyém is szarakodott,a műszaki vizsgán lehúztak egy vákum csövet a fejidomban utána rosszul rakták vissza és lecsúszott.60 km volt a max. nálam is.Bontottunk,szereltünk eleget mire rájöttünk.Volt is anyázás.
Ne add fel túl hamar keress egy lelkiismeretes szerelőt.
Hátha nincs akkora baj.
Hi!
Csak azt írom le amit én tennék a helyedben, és tettem is annak idején mikor egy problémacsomagba botlottam... Add el amennyiért elviszik még úgy is ha akár egy szezont is ki kell hagynod és nézzél egy másikat esetleg még raksz is hozzá valamennyit, tudsz venni egy fiatalabbat ami még mindig nem biztos hogy jobb lesz de ezt a vasat ne foltozgasd tovább, sőt el se kezd, az esetek nagyon kevés százalékában lesz elégedett a "restaurátor" mert a motor értékéhez képest sokba kerül a javítás, a szakikban nem lehet megbízni.... és az a motor sem lesz fiatalabb bármit csinálsz vele. CSERE! Nekem annó bejött...
Ugyanezeket a köröket lefutottam én is. Karbisort is cseréltünk, mert a pillangószelepház ki volt kopva... Akkor utána szereztünk másik blokkot ott meg rozsdás volt már valami szelepeknél, nem kopott le... stb stb...
Így a motor végül mágás gázállásnál adott fordulaton kihagyott rengeteg ideig... Tény, hogy egy idő után kisimult de végül megváltam tőle.
Injektorosra váltottam. Ez már szépen dolgozik.
Én azt tanácsolom jól gondold meg mennyit ér meg neked ez az egész.
Én 6ot raktam bele abba amit 4ért vittek el.
Nem állítódik az el 3000után
Mérjen melegen kompótot az a szaki !
Lehet kiugrik majd a szeme... utána kapja le a fejet és furatintóval szépen méricskéljen párat. Azt sem zárom ki, hogy azt sem fogja tudni mi fán terem az intó, de azért bízzunk benne.
Az elmondottak alapján nagyon benne van a pakliban, hogy totál szétkopott blokk van alattad. Nem 100%, de ha igen, akkor azt szelepezhetitek reggel-délben-este és nem lesz jó.
Tavaly is lefutottam ezt a kört, karbi szinkron, hézag állítás. Egy darabig jó volt, aztán 3000km. után, megint nem indult melegen. Normális, hogy ilyen gyakran elállítódik?
Lehet, hogy egyenlőre beállíttatom, aztán majd meglátjuk.
Én a helyedben nézetnék egy szelephézagot, illetve egy karbi tisztítás+beállítás/szinkron sem árthat. Ha szar a szelepszár szimmering akkor azt észre veszed mert kéken füstöl a moci. A nehezen indulást szerintem nem a szelepszár szimmering okozza. Inkább nem megfelelő szelephézag, vagy karbi.
A véleményetekre lennénk kíváncsi. Adott a motorom, ZX-6R 1999.
A szerelőm szerint szelepszár szimeringet kellene cserélni (jó esetben)
de előfordulhat, hogy szelepek is kellenek. Első verzió 120e. második 200e.
Az volt a hiba, hogy melegen nem akart elindulni, az esetek 95%-ában. Hidegen viszont egyre. Múltkor meg visszatettem a gyári dobot és pár km. után nem ment többet 60-nál. Dob vissza cserélése után ugyanaz.
Ha a rosszabb esettel számolok ( 200e. ) plusz hozzájönnének az olajcserék, meg teló szimering az már 250e. A motor meg reális áron ér vagy 400-at..... Most komolyan mondom, hogy elgondolkodtam, de egyenlőre tanácstalan vagyok.
Nem lenne jó sajna én is a 05-06- s 636 -ét nezegezzem de más a felfogatás és az oldal időm rogzittés sem egyezik sajna.
De nem baj, mert holnap már gurul a kicsike ismét
Remélem most már nem lesz semmi extra
Jajjj, nagyon sajnálom, hogy kínlódsz a géppel. Azt viszont megértem, hogy nem akarsz túl sok pénzt locsolni ebbe. Pláne, ha amúgy is tervben volt a nagyobbra váltás.
A kvázi fiatalabb motorok még nekem is olyanok, mint a bicikli, pedig én kemény 164 centire nőttem (de 165-nek szoktam hazudni magam ) Nekem ha új motort kéne vennem, akkor a hatos szériából legfeljebb a 2002-es 636-ot venném meg, annál újabb már nem kéne. Ahogy Vazz mondta: "utcán szenvedjenek vele a fiatalok meg a hülyék!"
05-06 636-al régota brümmögök, szerintem nagyon kényelmes motor, szélvédelem nincs, nagy sebességnél kapaszkodni kell. Csupán 7 centivel vagy magasabb nálam és van ennél lényegesen kisebb motor.... VISZONT ha nem jársz pályára és inkább a csajmotoroztatást részesíted előnyben meg félsz is egy kicsi motoron akkor nem ragaszkodnék a szupersporthoz... Busa, Honda 1100XX, ZZR1200... ezekből válogathatsz egymilla körül, két személlyel motorozható, mennek is rendesen...
Biztos öregszem, de úgy gondolom sportmotor (05-től) csak pályára, utcán szenvedjenek vele a fiatalok meg a hülyék!
Sajnos a szelepek teteje valóban el van kokszososdva, az nem jó jel.
Észre is vettem, hogy csipegeti az olajat. De az akksi kérdés az érdekes, mivel épp csere előtt vagyok. Majd meglátjuk, hogy utána mit reagál. Nagyon sajnálom a gépet, mert úgy terveztem, hogy nem fogom eladni. Ha lesz mellé másik, akkor sem. Ahogy Te is írtad, kényelem, fogyasztás, dinamika, minden rendben van. Óra szerint 270-et mentem vele tavaly, -2 hátsó lánckerékkel. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy 2 személlyel is kényelmesen utaztunk, egyedül meg tudtam vele állatkodni.
Mégis úgy döntöttem, hogy idén, szezon végén eladom és nézek egy másikat. Még nem tudom, hogy mi lesz helyette, de 05-06-os 600-as nem hiszem. 185cm vagyok, nagyon kicsinek találtam. Olyan volt, mint óvodás koromban az "üléses" roller, a 99-esem után. Valami nagyobb testű gépet keresnék inkább, de szeretnék megmaradni a sport vonalon.
Nem jön jókor ez a csere, mert építkezés közben vagyunk és ez nem volt betervezve. De a párom is azt mondta, hogy motor nélkül nincs élet tehát nem tudok mit tenni. Ősszel motor keresés
Ha van ötletetek ilyen magassághoz, szívesen meghallgatom. 1-1,1m. környékén.
És főleg mit mivel összekötni, hogy legalább legyen bal oldali indexem is, az áhított legalább tompított (amire már nagyon vágyom) mellett.. 636C
Ilyesmi SMANUAL-ba is le van írva, vagy kizárt ?
tanács : előbb vidd el egy jobb szerelőhöz, a szelep állítás során már az értékekből látszik hogy milyen állapotban "lehetnek megkopva " a szelepek. lebontáskor a szívó és kipufogó szelepeknél egyértelműen látszik az olajfogyasztásra és keverék beállításra utaló nyomok. szívó oldalon olaj és koksz nyomok a szelepszárakon és a szeleptányér tetején, kipufogó oldalon fekete koksz a szelepszárakon és a csatornában. csak olyan szerelőhöz vidd aki műszeresen állít, nem fülre hangra esetleg szagra. ezeket már elvégzik speciális műszerek /laptop/ analizáló .
sajnos ma már esett a hagyományos karburátoros 4-600 cm3 motorok kereslete, főleg a túra sport kawáké de általánosságban is a 2000 évj feletti injektoros motorokat keresik, mivel 500 e ft felett megnézik mit vesznek meg, milyen divat irányzatot akarnak követni, így ma már nem a régmúlt verdáit részesítik előnyben. tény hogy újabb, pörgősebb, jobb gázreakciójú motorokra van igény, de ha megfelelő karbantartás és szerelőt lát a motorod nem fogsz csalódni a hagyományos karbis kawádban sem.
a lent leírt árak -120e ft- egy komplett motorblokk ára, 200 e ft egy idomok nélküli komplett motor ára külföldi okmányokkal. inkább úgy nevezném hogy a szerelőd jó áron dolgozva sem tud egy rendes állapotot kihozni a motorodból, még jobb áron kicseréltetné veled a komplett motor természetesen nála jó pénzért. ideje szerelőt váltanod
a 98-99-es zx6R ára megbecstelenítően alacsony ahhoz képest milyen árakon kínálnak 4-600 cm3 motorokat esetleg más márkából is, egy országúti teszten kényelem fogyasztás menet teljesítmény terén igen csak okozna meglepetést a kis zx. akinek volt az csak dícsérte fogyasztás kényelem menet dinamika terén, nem rég hallottam hogy egy 05-636 tulaj sírta vissza a patika állapotú zx6R 99 -ét, mert igaz hogy újabb motort vett de: sokkal jobban fogyaszt sokkal fárasztóbb motorozni vele, és a legnagyobb csapás hogy +600-e ft árkülönbözet +al , nem megy jobban sőt a régi modell jobban tolt, ez az új csak forog forog de nem megy, egyedül ha pályán mégy vele akkor jobb a futóműve de csak akkor a profin beállítod, ha csak ide oda kattingatod akkor a régi is felveszi vele a versenyt.
én pályán is tudtam tartani a hasonló kategóriájú motorokkal a tempót, országúton tudta a folyamatos 230-at, kanyargós úton fain volt vele kanyarogni, lesz még egy 02` 636-om, a cimbora azt mondta tudja az óra szerinti 280-at, remélem ez is fogja tudni. én nem adnám el
szerelőben segítség: 20 4700294. gyöngyösi istván
Ne add fel túl hamar keress egy lelkiismeretes szerelőt.
Hátha nincs akkora baj.
Csak azt írom le amit én tennék a helyedben, és tettem is annak idején mikor egy problémacsomagba botlottam... Add el amennyiért elviszik még úgy is ha akár egy szezont is ki kell hagynod és nézzél egy másikat esetleg még raksz is hozzá valamennyit, tudsz venni egy fiatalabbat ami még mindig nem biztos hogy jobb lesz de ezt a vasat ne foltozgasd tovább, sőt el se kezd, az esetek nagyon kevés százalékában lesz elégedett a "restaurátor" mert a motor értékéhez képest sokba kerül a javítás, a szakikban nem lehet megbízni.... és az a motor sem lesz fiatalabb bármit csinálsz vele. CSERE! Nekem annó bejött...
Így a motor végül mágás gázállásnál adott fordulaton kihagyott rengeteg ideig... Tény, hogy egy idő után kisimult de végül megváltam tőle.
Injektorosra váltottam. Ez már szépen dolgozik.
Én azt tanácsolom jól gondold meg mennyit ér meg neked ez az egész.
Én 6ot raktam bele abba amit 4ért vittek el.
Hosszú időszak volt motor nélkül, de megérte.
Mérjen melegen kompótot az a szaki !
Lehet kiugrik majd a szeme... utána kapja le a fejet és furatintóval szépen méricskéljen párat. Azt sem zárom ki, hogy azt sem fogja tudni mi fán terem az intó, de azért bízzunk benne.
Az elmondottak alapján nagyon benne van a pakliban, hogy totál szétkopott blokk van alattad. Nem 100%, de ha igen, akkor azt szelepezhetitek reggel-délben-este és nem lesz jó.
Lehet, hogy egyenlőre beállíttatom, aztán majd meglátjuk.
Én a helyedben nézetnék egy szelephézagot, illetve egy karbi tisztítás+beállítás/szinkron sem árthat. Ha szar a szelepszár szimmering akkor azt észre veszed mert kéken füstöl a moci. A nehezen indulást szerintem nem a szelepszár szimmering okozza. Inkább nem megfelelő szelephézag, vagy karbi.
A véleményetekre lennénk kíváncsi. Adott a motorom, ZX-6R 1999.
A szerelőm szerint szelepszár szimeringet kellene cserélni (jó esetben)
de előfordulhat, hogy szelepek is kellenek. Első verzió 120e. második 200e.
Az volt a hiba, hogy melegen nem akart elindulni, az esetek 95%-ában. Hidegen viszont egyre. Múltkor meg visszatettem a gyári dobot és pár km. után nem ment többet 60-nál. Dob vissza cserélése után ugyanaz.
Ha a rosszabb esettel számolok ( 200e. ) plusz hozzájönnének az olajcserék, meg teló szimering az már 250e. A motor meg reális áron ér vagy 400-at..... Most komolyan mondom, hogy elgondolkodtam, de egyenlőre tanácstalan vagyok.
De nem baj, mert holnap már gurul a kicsike ismét
Remélem most már nem lesz semmi extra