Sziasztok! 2003-2004-es évjáratú szépségemhez keresek lábtartó konzolt (elsősorban komplett bal elsőt). Tudnátok ebben segíteni, esetleg merre nézzek széjjel? Eddig csak Ebay-en találtam elfogadhatót...
Igen mondjuk az sem elhanyagolható tudni pontossan,hogy honnan és kitől származik ebben teljesen igazat adok.
Sajnos nem csak a kerekezés és a többi árthat az alkatrészeknek hanem a motoros találkozó is. Az sem elhanyagolható tényező
Persze én ezzel tisztába vagyok,hogy ennek a teljesítménynek ami ezekben a 600ccm-ben van az alkatrészek tartósságának a rovására történnek meg de ez tök logikus is sztem.
Szóval ha jól értem kedves kawaszekis akkor azt mondod ,hogy a nem megfelelő viszkozitással bíró olaj is jó a motornak . Mert hát gondolom ami ezekbe a magas fordulatú motorokba való olaj az bírja ugyan úgy éveken keresztül mint friss állapotában.
Én nem tudom azért kérdezlek ,hogy ne haljak meg hülyén.
Azt megnézheted mikor vettem én akár milyen lom tartót is a gépre. Mint karosszérialakatos asszem van annyi rutinom,hogy megoldjam .
Elmegyünk majd egyszer kanyarogni aztán megnézzük ki mikor mit tol be .. a kanyarba , ,
vagy a 300mm-es tárcsákat leszúratod 2mm-el. azt csak profik tudják megoldani, de már van egy olyan tárcsám is, valaha 300 lehetett most 296, és látszik a csínytevés rajta.
nem leszólom a típust csak érdemes visszakövethető helyről vásárolni egy ilyen értékű motort. ezeket a motorokat már SSP 600 kat. versenyekre kezdték gyártani tehát emelni kellett a motor fordulatszámán amit legegyszerűbben a főtengely csapok csökkentésével is tudtak elősegíteni, a kisebb csapok viszont kevesebb élettartamot is előidézhetnek, + a ma divat a kerekezés is segít abban hogy egy váltó vagy egy főtengely csere is hamarabb bekövetkezzen.
még a legöregebb olajjal sem léphet fel nyomáshiány, ilyennel ne kábitsd a népet inkább arra tanídsd őket hogy a motor évjáratának megfelelő olajat töltsenek bele. azaz felesleges versenyszintű olajat tölteni egy átlag használatú motorba "mert megérdemli" de egy csomagtartó konzolra amire felbigyeszteheted a lomjaidat arra meg horror kiadni 30 e ft-ot. az ilyen műmájerekel van tele több oldal, mikor meg igazán élesbe el kellene fordulni a kanyarban mert megköveteli a helyzet, be borulnak a fák közé.
Szeva Robi
Szted jó az olajnak hogy sokáig állt a blokkban így télen is ?
Én minden szezon elején olaj + szűrő cserélve kezdek még akkor is így tennék ha csak 500km-et ment volna előző szezonban a gép.
tavaly max 2-3 ezret mentem kidobtam ennyi rosszat nem teszel vele de azzal igen ha nem megfelelő viszkozitású olajjal használod SZTEM.
Az tuti,hogy nem jó a ha nem kap levegőt a tank sapkán keresztül.
Az ,hogy a drága EX tulajnak volt e baja vele az olyan mint a magyar mondák ...
Az tudod milyen ugye ? ....
.. vagy el hiszem vagy nem ,
Aki meg leszólja ezt a típust a dilettáns b... és fogalmam sincs a motorról,hogy milyen sztem jól jártál vele csak cserélj benne mindent amit kell.
Én mikor megvettem szinte második vagy harmadik nap olaj+ szűrő csere , gyertya NGK CR9E , levegő szűrő ellenőrzése de nekem cserélni kellett, fék folyadékot cseréltem. Ja és elvittem szelep hézagoltatni plussz vez-lánc + feszítő ellenőrzés volt.
Jó ez az én heppem de inkább megcsináltattam ,mert legalább biztos meg lett csinálva és nyugodttan aludtam ez miatt
Szép napot uraim: Érdeklődnék,hogy zx 6r 96-os évjáratú Kawába,milyen fajta gyertyát kell vennem?Neve, és száma köszönöm.Most vettem a motort,,és érdeklődök.És van e valakinek,tank beöntőre szerelhető GPS tartó eladó amit imbusz csavarral kell odafogatni,ha van kérem jelezze köszönöm 06 20 357 98 24,.
MrGo636!
Köszi a választ! :)
Az olajon nem látszódik semmi, tavaly lett lecserélve, azóta 2000km-t mentek vele... Nem hiszem, hogy ez olyan öreg lenne. Nem nagyon használták. Amikor megnéztük, nem bírtuk kinyitni a a tankot, mert kicsit oxidálódott ott vmi. Ilyen fehér színű cucc. Feloldottuk aztán minden fasza volt, viszont észrevettem, hogy ott sziszeg, aminek sztem nem kéne. Lehet ki kéne venni a tanksapkát mert nem szellőzik és amikor meghúzom lehet nem kap elég benzint. Erre gondoltam... Mert elvileg az előző tulajnak nem volt vele ilyen baja!
Régi álmom volt egyébként ez a motor... Már amikor 2005ben kiadták, akkor beleszerettem. Többen lefikázták, de nekem akkor is ez a legjobb :)
Cső Robi
Gondolom nincs olaj nyomás valamiért azért villan ki .
Milyen az olajad ? Nem habos vagy esetleg nincs kifehéredve ?
A másik lehet az ,hogy elvesztette a viszkozitását és ha jól tudom akkor ha "öreg,, az olaj akkor is felléphet nyomás hiány.
Próbáld meg cseréld le ha esetleg nem tetted meg eddig és ha utána is csinálja akkor szerelő.
Jó tulaja lehetett elötted
ja és így azért ne nagyon használd nehogy többe kerüljön a leves mint a hús
Remélem meg lesz a hiba
Amúgy jó bringát választottál ,mert nem szokott baja lenni ennek a típusnak bár vannak akik azt mondják a váltó genyóskodik benne de van egy pár ismerősöm aki ilyennek nyomja már jó pár éve de semmi hiba.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2006-os Kawasaki zx636r-t. Ez elmúlt 3 napban 2x kigyulladt az olajlámpám és leállt a motor. Utána pöccre indult. Nem tudjátok, hogy mi lehet a baj? :/
Köszönöm!
Sajnos nem csak a kerekezés és a többi árthat az alkatrészeknek hanem a motoros találkozó is. Az sem elhanyagolható tényező
Persze én ezzel tisztába vagyok,hogy ennek a teljesítménynek ami ezekben a 600ccm-ben van az alkatrészek tartósságának a rovására történnek meg de ez tök logikus is sztem.
Én nem tudom azért kérdezlek ,hogy ne haljak meg hülyén.
Azt megnézheted mikor vettem én akár milyen lom tartót is a gépre. Mint karosszérialakatos asszem van annyi rutinom,hogy megoldjam .
Elmegyünk majd egyszer kanyarogni aztán megnézzük ki mikor mit tol be .. a kanyarba , ,
, ,
amúgy a 9-re nem megy fel próbáltam
Első tárcsa mennyi?
Szted jó az olajnak hogy sokáig állt a blokkban így télen is ?
Én minden szezon elején olaj + szűrő cserélve kezdek még akkor is így tennék ha csak 500km-et ment volna előző szezonban a gép.
tavaly max 2-3 ezret mentem kidobtam ennyi rosszat nem teszel vele de azzal igen ha nem megfelelő viszkozitású olajjal használod SZTEM.
Az tuti,hogy nem jó a ha nem kap levegőt a tank sapkán keresztül.
Az ,hogy a drága EX tulajnak volt e baja vele az olyan mint a magyar mondák ...
Az tudod milyen ugye ? ....
.. vagy el hiszem vagy nem ,
Aki meg leszólja ezt a típust a dilettáns b... és fogalmam sincs a motorról,hogy milyen sztem jól jártál vele csak cserélj benne mindent amit kell.
Én mikor megvettem szinte második vagy harmadik nap olaj+ szűrő csere , gyertya NGK CR9E , levegő szűrő ellenőrzése de nekem cserélni kellett, fék folyadékot cseréltem. Ja és elvittem szelep hézagoltatni plussz vez-lánc + feszítő ellenőrzés volt.
Jó ez az én heppem de inkább megcsináltattam ,mert legalább biztos meg lett csinálva és nyugodttan aludtam ez miatt
Köszi a választ! :)
Az olajon nem látszódik semmi, tavaly lett lecserélve, azóta 2000km-t mentek vele... Nem hiszem, hogy ez olyan öreg lenne. Nem nagyon használták. Amikor megnéztük, nem bírtuk kinyitni a a tankot, mert kicsit oxidálódott ott vmi. Ilyen fehér színű cucc. Feloldottuk aztán minden fasza volt, viszont észrevettem, hogy ott sziszeg, aminek sztem nem kéne. Lehet ki kéne venni a tanksapkát mert nem szellőzik és amikor meghúzom lehet nem kap elég benzint. Erre gondoltam... Mert elvileg az előző tulajnak nem volt vele ilyen baja!
Régi álmom volt egyébként ez a motor... Már amikor 2005ben kiadták, akkor beleszerettem. Többen lefikázták, de nekem akkor is ez a legjobb :)
Gondolom nincs olaj nyomás valamiért azért villan ki .
Milyen az olajad ? Nem habos vagy esetleg nincs kifehéredve ?
A másik lehet az ,hogy elvesztette a viszkozitását és ha jól tudom akkor ha "öreg,, az olaj akkor is felléphet nyomás hiány.
Próbáld meg cseréld le ha esetleg nem tetted meg eddig és ha utána is csinálja akkor szerelő.
Jó tulaja lehetett elötted
ja és így azért ne nagyon használd nehogy többe kerüljön a leves mint a hús
Remélem meg lesz a hiba
Amúgy jó bringát választottál ,mert nem szokott baja lenni ennek a típusnak bár vannak akik azt mondják a váltó genyóskodik benne de van egy pár ismerősöm aki ilyennek nyomja már jó pár éve de semmi hiba.
Nemrég vettem egy 2006-os Kawasaki zx636r-t. Ez elmúlt 3 napban 2x kigyulladt az olajlámpám és leállt a motor. Utána pöccre indult. Nem tudjátok, hogy mi lehet a baj? :/
Köszönöm!
Aki még nem csatlakozott volna a Kawasaki és társai csoportba nyugodtan jöhet!köszönöm!