üdv! 21 000 ft ha nem kell semmi sallang a karbira, pillangó tengely szenzor, csövek, alapjárat szabályzó,....................... utalsz, én postázom,
26 000 ft ha így ahogy van.
járó motornál a voltmérőnek mennyi feszültséget kéne mutatnia? Ha otthon feltöltöm az akksit akkor beindul, 20km után leállítom 5 percre, és már nem indul be. Lehet nem tölt rendesen a generátor?
Fene tudja, döglött aksival betolva/bebikázva megy, de akku nélkül?
Generátornak se biztos, hogy használ. Motorszerelés topikot javasolnám, ott csak úgy bizsereg most az elektromosság. :)
Igaz, veszünk két motort is egyszerre, a házunk meg sosem készül el Amúgy is jól állunk, már van 4 falunk, egy tetőnk, meg 400nm udvarunk. Azért a beköltözés benne van a 10 éves tervemben
Sajnos ettől még a szelepek teteje eléggé kokszos, viszont így indul melegen is.
K4-K5 van tervben jelenleg, nem akarok hatalmas túra gépet.
Sokat megyek egyedül, asszonyt csak ritkán viszek, akkor meg bírja ki azon, ami van/lesz
heló!
kawa zx 6 r (1996) hoz keresek gyári visszapillantókat, valamint ha valakinek van ehhez a típushoz bármiféle olcsó alkatrész az jelezze.pl pálya idom, bubis plexi stb. :)
itt ritkán vagyok de emailt naponta nézek
kole.gege@freemail.hu
köszi? üdv;)
Bezony, eléggé feledékeny vagyok
Szombaton tettünk egy kört, Szombathely- B.füreden-Szombathely.
Aksi csere után,mindig indult melegen a gép. Úgy néz ki, ez volt a probléma! Kawaszekisnek volt igaza!
Sajnos az egyik úszóm el van görbülve, így nem tudták rendesen beállítani. Ami annyit jelent, hogy kis gázon, vagy egy bizonyos fordulaton tartva, olyan, mintha nem menne az egyik henger. Gázadásra rendesen megy, na de nem nyelezhetem neki állandóan
Nem tudom, hogy tudok e venni külön úszót, vagy karbit kellene cserélnem. Ha ez meglesz, akkor "tünetmentes" lenne a gép.
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valakinek eladó jobbos és balos karbon deknivédője 04es 636-os ninjára valamint egy balos 06os 636ra? Esetleg honnan rendelhető jó áron...?
Köszi!
Szia!
Nekem 5. éve van egy 2004-es évjáratú 636-osom, beletettem 32000km-t, de ezzel a problémával még eddig nem találkoztam. Max felfelé nagy ritkán 1-esből üresbe ugrik, hidegen, ez minden. Lehet, hogy ott valami nem okés! :S
Hali!Nekem is olyan a kawa,hogy hidegen pöccröff ,még melegen is ha mondjuk csak 5 percet áll,de ha mittomén áll vagy fél órát akkor már kell vahy húzzak 2mm gázt mert ha nem akkor csak fogatja de nem indul be...nem tudom mitől lehet,de igazából eléggé bosszant,de az is lehet ezek ilyenek nem tudom.
Üdv mindenkinek!
Továbbra is keresek 05-06-os 636-os első kerék tengelyre anyát és a távtartókat (csapágyak közötti is), valamint ugyan ehhez az évjárathoz első sárvédőt jó állapotban. Akinek van az ne tartsa magában
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni. 2003 -ban volt egy 600-as sportmotor teszt még a superbikeos srácokkal, ahol hajtottak többek között egy 2003-as kawasaki 636-ost. A teszt végén annyi kritika érte a gépet, hogy aváltójában több ürest is találtak. Szóval vettem egy ilyen motort nemrégiben és azt tapasztalom vele, hogy néha a vissza valtasoknal két sebesség közé sikerül tolni, ilyenkor remegteti a váltó kart némi zörej kiséretében. Ilyesmit tapasztaltatok ti is ennél a típusnál, vagy ez valami váltó hibára utalhat szerintetek?! (kopott léptető villa vagy váltó kulissza?!)
Össze hasonlítási alapként a 2004-es gsxr 600 váltója vaj puha és nagyon könnyedén jár a kawahoz képest, de más összehasonlítási alapom nincs, lehet ez ilyen volt gyárilag is?!
Köszi előre is az infót...
Itt van az esemény fészbúk oldala. Meg is hívtalak rá, legkésőbb aznap emlékeztet majd a fészbúk is, hogy azonnal pakolj és gyere. De ha ilyen szita az agyad, akkor szólok még majd többször. (Bocccccs. )
Óóóóósztriáig akkor tréningezek még kicsit. Legfeljebb jössz az új géppel Én már megdöntöttem a tavalyi saját v max.-omat...
Én egyébként ZZR1.4-et javasoltam volna, de akkor talán azt is bálnának találnád...
Helló Mindenki!
Vazz, azért az általad javasolt bálnákat sem nekem találták ki :)
Tény, hogy két személlyel is járok, de többet pörgetek egyedül.
Nem félek a kis motoron, csak hülyén nézek ki rajta...szerintem.
Ami jó árban és tetszik is, az a K4-K5 750gixi. A kérdés, hogy az is ilyen kistestű e? Majd felpattanok egyre, aztán meglátom. 150 paci körül van, meg formára is bejön. Ha lehet, azért erősebbet vennék a mostaninál, legyen már egy kis ugrás. Nem mintha kevés lenne az enyém, de azért nahh
B.!
Nem tudom mi lesz óóósztriával, majd meglátom, hogy milyen lesz a gép. De a balcsis találkozóra mindenképp szeretnék menni!
Mikor is lesz pontosan? Tudom, hogy elküldted már egyszer, de nekem addig még kb. ötször kell szólni, hogy ne felejtsem el
Kinek a pap, kinek a papné...
Krissz ötleteket várt, hogy ki mit venne, és mivel én ezt gondolom, így megírtam neki. Ha nem értesz velem egyet -szíved joga-, hát én túlteszem magam rajta. Tégy Te is hasonlóképpen.
Na végül is találtam 1et (aki lusta, mint én, de kell neki adjon E-mailt osz kűdöm), de ehhez kell vmi nyugtató, mert hozzá nem értőnek ez a WIRING DIAGRAMM ez felér kb. az ENIGMA -val...
26 000 ft ha így ahogy van.