szal ma felszereltem, mert fúrt a kíváncsiság a hangját illetően. huhh, könnyen és lazán indult és alapjáraton nagyon korrekt hangja van, fordulaton piszok jól szól, ha 10 felé forgatod alapjáraton, elveszed a tüzet kikandikál a vörös ördög a dob végén, a blokk hallhatóan könnyebben jár.
nekem meglepetés hogy jól szól.
Szeva Gábor
Pedig az nap már dolgoztam és neztelek is, hogy jössz e mert egyből ott hagytam volna a gépet de konstatáltam hogy nem jössz .
Örülök,hogy leleptel mert megint megy a buzisag és persze a mi kárunkra. Azóta voltak kovetoid jópáran. A legdurvább, hogy mi vigyunk embereket mert senki nem akar odamenni dolgozni. Szted?
Na de mindegy is. Remélem egyszer összefutunk meg
Ja és sok sikert a továbbiakban
Köszi az infót!
Sajnos ezt (is) a szerelőre bízom, mert nincs túl sok szabadidőm, meg annyira nem is vágom a témát. Úgyhogy inkább neki sem állok.
De jelenleg, még a szervizbe sem jutok el, mert két hete otthon sem voltam.
Ha 50 körül van, akkor nem lehet szelepes. Én első körben a karbira néznék rá. Ha kopott és falschot szív, akkor valószínű rá van adva az anyag kompenzáció gyanánt, az viszont melegen megfolytja. Az enyém is hasonló volt, nyáron Pesten volt hogy üresben nem tudtam 1500 fölé pörgetni, mert úgy elsokallt. Egyszer le is állt alattam a lámpánál, fél óráig tekertem, mire nagynehezen elindult. Csekkold a karbit, aztán ha szar, próbálj meg egy épet szerezni valahonnan.
50000 körül van benne. Jó lenne még ezt a szezont legalább kihúzni a szelepekkel. De megeshet, hogy már most is esedékes lenne. Na majd kiderül hamarosan.
2002-es motorról lett leszerelve, 9000 km futhatott, állapot képek szerint. nem nyúltam hozzá, nekem nem kell. ha összerakom a 2002-est saját részere akkor gyárit kap vagy egy perforált csövesre átalakított gyárit. állapota mint a képeken, posta mehet.
Sziasztok.Van egy kerker dobom,és arra gondoltam mivel eladni nem tudom,hogy egy picit levàgnék belőlr.Aki csinàlt màr ilyet adhatna egy két jó tanàcsot,mert nem szeretném ,ha kókànyul nézne ki.előre is köszi!:)
Nem tudom mennyi métert futott a masinád, de a szelepek egy bizonyos futás után olyan szinten megedződnek a folyamatos hideg, meleg-től, hogy hetente lehetne állítani, mert folyton elmászik. Ez a szívószelepekre vonatkozik, amik felülről kapják a hideg benzint, alulról meg a több ezer fokot. Az én gépemben 80ekm körül volt esedékes ezek cseréje, mert annyira feljöttek a szelepek, hogy nem igen volt állítási lehetőség.
nekem meglepetés hogy jól szól.
Pedig az nap már dolgoztam és neztelek is, hogy jössz e mert egyből ott hagytam volna a gépet de konstatáltam hogy nem jössz .
Örülök,hogy leleptel mert megint megy a buzisag és persze a mi kárunkra. Azóta voltak kovetoid jópáran. A legdurvább, hogy mi vigyunk embereket mert senki nem akar odamenni dolgozni. Szted?
Na de mindegy is. Remélem egyszer összefutunk meg
Ja és sok sikert a továbbiakban
nem nagyon jött össze múltkor a dumálás...gondolom még beteg voltál.
Mostmár üdv az új helyről..azé remélem még találkozunk
, ,
, , ,
, , ,
, ,
Jó lett ahogy nézem ...
Biztos szépen szól ...!
Ilyenkor érdemes elvinni összehangoltatni?
Sajnos ezt (is) a szerelőre bízom, mert nincs túl sok szabadidőm, meg annyira nem is vágom a témát. Úgyhogy inkább neki sem állok.
De jelenleg, még a szervizbe sem jutok el, mert két hete otthon sem voltam.