Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írtam e-mailt.
500 + forg hely. 26000 km szép pasztázatlan festés, újszerű túra gumik, brembó főfékhenger elől hátul fém fékcső, karbon lengővilla sárvédő. olyan mint egy új. ma tán jönnek megnézni. ha nem kel el akkor jelzek. ha az esztétikai hibák ki lesznek javítva 700 + forg.hely lesz az ára.
Elég sok minden nem stimmel. A kéményen, és a bubis sötét plexin túl apróságok, például a kék eloxált csavarok... Még véletlenül sem akarok beújítani tavaszra, örülök, hogy (úgy-ahogy) végre sikerült megszokni Uki-t (így hívják a gépet, mert milyen lenne már, ha nem lenne neve?! ).

Ja, vettem kamerát is. Kedden került a kezeim közé, de még ki sem bontottam, azt sem tudom mik vannak hozzá.
Sokáig azért nem vettünk kamerát, mert tulajdonképpen nincs megfelelő számítástechnikai apparátusunk a videók feldolgozására, kezelésére...stb. Mindketten dolgozunk egész nap a gép előtt, otthon az elavult technika is megteszi, mert sokszor inkább be se kapcsoljuk, vagy max. filmet nézünk.
De most, hogy lett kamera, kell frissíteni a berendezéseket is. Ki gondolná, hogy egy hülye kamera ennyi járulékos költséget hoz magával?!
Tuti én is elsírom magam majd, mikor először visszanézem, hogy mit ügyködök a motoron... Jaaaaa, arról van videó, amikor először ültem fel a hatosra. Annyira izgultam, hogy tövig húztam az első féket, és beraktam gangba. Kuplung nuku... És ez meg van örökítve.
Szia!

mi pénz?
Jaaaa, most látom, hogy a kipufogó sem stimmel
Már azt hittem tavaszra be akarsz újítani!
Látom vettél kamerát is. Majdnem ilyen lett nekem is, de aztán beálltam a sorba és gopro lett. Amúgy nekem nem annyira nagy élmény magamat visszanézni. Mert mindig azt hiszem, hogy gyors vagyok, aztán visszanézve majdnem elsírom magam. Olyankor beszélek is magamban, hogy méfékezté korán, gyorsítsmáki, még ne váltsd el... Hiába, van még mit tanulni
eladó.
Köszönöm szépen!
Igen, Laki motorjának a hirdetését osztottam meg. Nyugi, az enyém nem eladó! Még állnak a korábban megbeszéltek.
Az enyémet
Milyen motort hirdetsz a Facen?
Amúgy boldog névnapot!
Jól kitalált technika, nyomatékos motor, fasza fékek, jó futómű!
Nem hiába használják a fighterek is előszeretettel!
Sziasztok!Segítségeteket szeretném kérni.Kawa ZX-6r 2004-es évjáratú mocit szeretnék venni, de sajnos műszakilag megbízhatóságra semmit nem tudok róla!Előtte egy Gsx-r 600 volt k4-es.Előre is köszönöm!
Ugye, hogy ugye?
Kíváncsi lettem volna mit mondanak, ha előadod, hogy utánanéztél a rendszámnak, hogy kell állnia, függőlegestől befele 5, kiféle 30fokot lehet rajta módosítani, te otthon belőtted 30fokra ha nem hiszik mérjék le. Enyém szerintem 45fok körül állhat, de így is tökéletesen le lehet olvasni.
Aki k*rvának áll, ne csodálkozzon, ha megb@sszák.
Mázlista... Az én rendszámom közelről sem volt annyira felhajtva, de a rend eb őre már úgy szállt ki a kocsiból, hogy "hatósági jelzés nem látható, ez 20000 Ft-ba lesz!" És csak utána jött a sablon szöveg, hogy "Jó napot", meg "hatósági ellenőrzés". Hiába magyaráztam, hogy 2 hónapja műszakin, meg az elmúlt 5 évben senkinek nem volt vele baja, annyi választ kaptam: "ha fizetek akkor bármi átmegy a vizsgán!" Ott kicsit elgurult a gyógyszerem. Majd elmagyarázta a rendszámtáblatartó állításának menetét, hogy minek van rajta a csuklóponton a csavar.
Majd megmutattam neki az egyszerűbb módot, hogy megfogom és lehajtom. Ezt a gyorstalpaló oktatást visszaülve a kocsiba és onnan ordibálva nekem egy 20000 kemény magyar Ft-os csekkel honorált, amin olvashatatlanul (utólag a helyi örsön kiderült), hogy már csak nem megfelelő dőlésszög szerepelt. De az eredeti papírokról már nem kaptam olvasható fénymásolatot és a helyszínen készített fénykép is eltűnt hirtelen.
Ennyi ugyanezt csinálom én is :D Amugy bejött a jó tanács, kimentem mérgembe rábikáztam az autóról és más be is röffent egyből. Holnap megyek veszek is egy akksit.
Ne aggódj én sem fogok egyből nekiállni aztán vissza alakítani gyárira biztos.
Viszem műszakira visszaépítem aztán dobom is le újra a gyári szarokat én nem csúfkodok vele úgy az biztos
Az fasza is. engem egyszer megkérdezett az egyik hogy mi ír elő a köhém rendelet azt hiszem! hogy kellene állni a rendszámtáblának, mondom passz ezt maga tanulta és akkor elmagyarázta, nem mintha érdekelt volna és lejeb hajtatta velem 2 centivel beült a kocsiba ránézett és azt mondta hogy most jó.
Amúgy ddtvel konzultáltam és még lehet felhergelem maga akkor kimegyek és bebikázom :D
8 év után az enyém is behalt . Én gyári aksit vettem az kb 14e -be került nekem persze van olcsóbb is de valamit valamiért.
Én meg tegnap úgy jártam,hogy két lábon , .


Viccet félre téve na ... , ,
Aksi be pöcc-röff melegítés 60C-fokra oszt goooooo ... na de városba poroszkálok erre kit szúrtak ki a rendőrbácsik és néni ? ..
Na ?... na ?
Hát persze,hogy engem elém jött bekapcsolta a villogót gondoltam kapcsold mentem tovább kb 30-40m-t. Erre hirtelen elém vág közben mutatja ,hogy álljak meg én megálltam . Kiszálltak a szervek 2 bácsi kb 25-30 között ill. egy néni aki úgy szint hasonló kvalitásokkal bírt korban de máshogy nem ám .
1- kérdés: nincs e hideg ? válasz nincs ! erre szokásos ,hogy közuti ellenőrzés minden papíromat elkérték.
Gondoltam,hogy a kipuff+rendszámtartó kombó a problem és tádám az is volt.
kb 20-30 percig vizslatták a cuccokat = hogy megy át forgalmi vizsgán , mondom sehogy van gyári mindenből ! Akkor miért nem azok vannak fennt ? pff mert azok nehezek ! elmosojodttak de a csaj az olyan fapofával volt rendesem sdomina feje volt bakker na mondom ez elgumibotol e ,
Aztán rátértek a lényegre ! Mi lenne ha elvennék a forg + rendszámot ! Hát mondta m,hogy nem örülnék neki.
De rendesek voltak felírták a rendszámot és közölték ha még egyszer megállítanak ugrik a forgalmi .

De én leszarom nem ám,hogy én fizetem őket aztán kibasznak velem pff.
Próbáltam tölteni de ugyanaz! Bár nem lepődnék ha beszart volna mert még a gyári Egyszer már kellet tölteni régen de akkor nem emlékszek hogy ilyen lett volna.
Tudok mondani . Kell 1 új aksi persze ha ezt nem tudod feltölteni
Igen. Lemerült az aksid.
Urak egy kis segítség kellene nekem! Ma idei elkső járatásán a motor elsőre kicsit nehezen de beindult kicsit gyenge volt az akksi. Másodszorra már kattant egy relé az ülés alatt és homályosan világított a műszerfal meg a meg nem ment le rendesen a teszt és elkezdett kattogni egy másik relé meg halványan villogott a műszerfal.
Valaki tud valami okosat mondani vagy járt már így más is? Előre is köszönöm!
Na igen... facebook mindent visz