Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utánnajárok mihamarabb!
Köszi Janou!
Szia Szkráccs!
Sajnos már ezt megérdeklődtem és nem jó! ZX-7R-ekre való!
Sziasztok!
Szeva Kawatti!
Jó a bukó,passzol a fejemhez jaa meg a mocihoz
Ha bmi van akkor itt elérsz 30-275-5191
Tavasszal ha gurulás van akkor szólok.
Vagy ha ti mentek akkor csörgess
Szeva
És ez tuti rámegy
ilyen amúgy:
Raptor
Heló. Ezt nézd meg, Finster dob 22E-ért és három csavaros. Érdeklődj utána, hátha jó a kawára.
Majd az én two brothers slip-on dobomat hallgassátok meg.
Csavaros. De nem tudom mennyi mert én bealkudtam az árba, de azt mondják relatív olcsó és jó is. El szoktak orgazmálni a hangjától
Hol vetted és mennyiért?Egyébként csavaros (bolt-on) rögzítésű?
Vegyél Raptor dobot... kicsit jól szól Nekem is az van.
Mikor megvettem a mocit,úgy voltam vele,hogy "ááá jó lesz az,majd veszek rá idővel valami komolyat" de,hogy meghallottam testvérem REMUS dobját teljesen kirázott a hideg annyira komoly!Így hát valamit nekem is alkotni kell mivel sajnos még anyagilag nem tehetem meg,hogy vásároljak egy frankó dobot a 6-osra.
Hagyjál már Trixy-vel!

Micsoda vita volt itt a légellenállásról. Pedig crazyjoe már nagyon korai hozzászólásában rávilágított a lényegre.
A 99-es zx6 gyári kipuffdobján lehet valamit tuningolni a jobb hangzás érdekében,mivel a legvégén a zárólap popszegecselve van?
De amúgy én arra gondoltam hogy már most bemegyek hozzájuk februárban és megveszem a ruhámat. Ezt néztem ki: LS2-5904-BK 2008. Mert félek hogy mire motorshowra kimegyek (2. nap) már nem lesz olyan méretben amilyet szeretnék. +a méretet sem tudom még hogy pontosan milyen kell, csak azt hogy elvileg 50es vagy 52es. Szerintetek a motorshown sem lesz olcsóbb az a ruha 135e-nél, ugye? az már ultrabrutál akció lenne
Megbeszéltük...
Ha véletlen nem lenne, vendégem vagy egy bambira na ok?
Én most pénteken vizsgáztam fizika 2ből... előtte meg 2 hete matek3ból...és ha minden jól megy hamarosan mérnök leszek. Tehát megválaszolom a kérdést. A légellenállása megközelítőleg ugyanannyi lesz. Különbség annyi lehet amennyivel a rugós részek jobban összemennek vagy szétjönnek. pl. teleszkóp. na mármost azt nem tudom hogy az ültetés ezeknek a magasságát befolyásolja e.
Oké, oké... neked legyen igazad... Csak meglepő hogy nincsenek a listán. De lehet az csak egy ideiglenes lista
köszi!
Ja.Ha magad csinálod:legyen azért a 2 oldal mérete egyforma (max 1-2 tized eltérés nem baj nem kell középen elvékonyítani kutyacsont alakúra nincs funkciója) , de a két végén főleg a váz felől legyen ugyanúgy lekerekítve mint az eredeti mert különben beleér a vázba.
Ha veszed ki-rakod vissza a csavart van 2-2 csapágy (és mellette porvédő)a henger alatt amibe a csavart vezeted át.Na a henger lehetőleg ne csússzon ki a csavarral eggyütt mert valami gumi-műanyag nyavajás anyagú dolog tartja a csapágygolyókat ami könnyen felgyűrődi,elszakad és akkor csapágycsere ami nem egyszerű (főleg a kiszedése ) .Ha nem rozsdamentes anyagból csinálod akkor term.festés kell a kutyacsontra ne rozsdásodjon.
nem a 2-es megvóóót mindig még a sima fizikát is utáltam, nem még érettségi útán a műszaki fizikát ne basszá föl, a legunalmasabb szarág a matek után persze , annál jobban semmit se utáltam
Sziasztok.Nekem ugyan zx9r em van és nem belemagyarázni szeretnék a fórumba csak segíteni.Én ültettem a mocin a kutyacsont cseréjével,és a moci elején is kb 6 mm-t.A kutyacsont hossza is kb 6 mm el lett hosszabbra csinálva (sima húzott 6 mm es laposvasból -ha 5 mm es akkor kell alátét mert kevés a menet a csavaron-simán bírja az alu azért gyengébb az tuti),így a motor hátulja kb 5 cm el lett lejjebb és az ülésmagasság kb 2-3 cm el csökkent.A művelet óta bár nem sokat 1-2 ezret mentem vele (városban 50 el máshol 290 et)de semmi változást így nem éreztem a futásával kapcsolatban,bár kanyarogni nem nagyon volt lehetőségem sokat,az idő sajna kifogott rajtunk .Ez a tapasztalatom,ha valakinek más akkor biztos leírja és tudsz dönteni,bár ha meg kell állni jobb biztosabb talpakon stabilan mint eldőlni.Széles utat,jó időt minden mocisnak
nem.
a levegő ellenállása volt a kedvenc témám.