Ja amugy lehet igy van. Szerelőm csinálta, igy én teljes mértékben csak a végeredményt láttam. Nem tudom a pontos méretváltozást, minkafolyamatot, anyagot. A végeredmény eddig jónak bizonyúl, már mentem vele pár km-ert nem tört el. Végeredményben pedig annyit tett, hogy előtte a sarkam kissé levegőben volt mikor ültem a mocin, mostmár pedig térben kisség be is van hajlitva a lábam
Huh igen az elég necces úgy. Ha benézel alul a rugóstagodhoz, látsz két oldalon egy-egy hosszúkás vasat aminek ilyen kutyacsont alakja van. Ahelyett kell azt hiszem hosszabbat esztergálni és igy lejebb jön a moci hátulja.
Nah az nagyon tuti. A szivó szelep sornál elég kopottak ezek a lapkák és emiatt elég csörgős a moci. Szerelőm azt mondta hogy ezeknek darabja kb 3E ft. De szerencsére tévedett
Na most lehet hülyeséget fogok kérdezni. A következő linket ha megnyitjátok, a legfelső: szelepkorongok
Azok hézagolólapkák lennének vagy maga a szelepszáron lévő záró cuccok? Bocsi az idióta kifejezésekért, de nem sikerűlt máshogy megfogalmazni link
Heló. Ülésmagasságot ne a rugóstag állitásával csináld az nem nagyon fasza úgy. A kutyacsontokat cseréld ki. Nekem is az lett kicserélve, mert egy picit lejebb lett ültetve. Ha a kutyacsontokat cseréled attól még változatlan marad a rugóstag beállitása. Viszont ha azt elállitod utána bizonyos helyzetekben lehet hogy rosszul reagál majd.
Lehet cserélni!
Vagy gyorsabb leszel a rendőröknél pályanapokon?
Azok hézagolólapkák lennének vagy maga a szelepszáron lévő záró cuccok? Bocsi az idióta kifejezésekért, de nem sikerűlt máshogy megfogalmazni link
Szevasztok