Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ti nem buktatok meg soha fizikából?
bazmeg neked szájmenésed van?
4982
igen lesüllyed, de nem azért, mert ültető légrugó van benne, az is csak simánlégrugós, minden légrugós járművel le lehet süllyeszteni a rendszernyomás állításával , azokon az új buszokon gondolom már egy beépitett elektromágneses szeleppel kézzel is lehet állítani a magasságot. Na de a lényeg azon volt, hogy ültetőlégrugó nincs, mert a légrugó alapból ültethető , mert az nem egy csavarrugó, hogy a magasságot csak kisebb ültető rugó beépitésével tudod változtatni, vagy ha levágsz belőle, hanem a légrugók azok egy vastag gumis külsejű üreges tömlők.
ez nem kérdés volt,nézzed csak megfele
szavazzunk:
szerintem igen.
többiek?
és a 4987est?
na ha felbaszom keróra a célegyenesben ,na akkor nől a légellenállás oszt?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nyilván poénnak szántam a 4977-s hsz-t.

(de attól még igaz)
hát lehet, de , akár az is, hogy így a plexi meg az fejidom dőlésszöge is megváltozik, függőlegesebben fog állni és ezért jobban megtörik rajta a levegő, vagy a megváltozott aerodinamikai tulajdonságok miatt egy nagyon pici légörvényt fog keverni a sisak mögé és rosszabb lesz.
Na de szerintem ezen kár vitázni, mert ezt maximum mérnőkők tudnák komoly mérésekkel megmondani, meg hozzánk hasonló hobbimotorosoknak sokat nem jelent semmit ez az apró változás.
Allrounder nem jól tudod van olyan hogy ültető légrugó. Pl: busz lessüllyed a patkához így van ? Kamion pótja lehe állíttani a rampa magasságához.
de magyarázd már el nekem hogy ha alacsonyabban ülsz ugyanakkora felülettel miért alacsonyabb a légellenállásod miért vitázunk nyilvánvaló dologról.tudod mi lesz alacsonyabb?a súlypontod
akarom mondani nem változik a hasmagasság mint ha sima rugó lenne, ezért is jó buszoknál, nem olyan gagyi mint a sima lap, meg csavarrugó, ha 5 ember szál fel sem lesz bigfoot , de ha 50 akkor sem kell fosni a szintszabályozó kar miatt , low rider se lesz belőle .
szerintem meg ha 1-2cm el alacsonyabb a hátulja, akkor1-2 cm el alacsonyabban ülsz rajta. ergo kisebb a légellenállás.
akkor mégiscsak ültető légrugó.ne bassz má fel idegileg mert ugy pofán vágom magam hogy perec beszarik
ültető légrugó olyan nincs, hogy ültető légrugó, a légrugós járműveken egy karral szintszabályozást végeznek, terheléstől függően változik a magasság, szóval ha buszt ültetni akarsz elég a kart megbabrálni

amugy joe-nak igaza van szerintem, mert attól még hogy a hátulja alcsonyabb lesz 1-2 centivel attól még ugyanakkora marad a légellenálló felület. A buszos kép nem jó példa, mert ha jobban megnézed a hasmagasságuk amiről itt most szó van szinte ugyanakkora , a magasságkülönbség a két busz között nem emiatt más , hanem eleve a busz nagysága, felülete miatt.
itt mindenki einsteinből vizsgázott?pedig ez nem olyan nehéz
nagyon hülye.és ha két egyforma buszt nézel és az egyikben ültetőlégrugó van és lejjebb van 5 centivel akkor kisebb a légellenállása?
Igazad van Campos!
Feladvány:
Mellik busznak kisebb a légellenállása?
He, nem az alacsonyabbnak?
attól hogy alacsonyabb lesz miért változik a légellenállás? höjje
akkor marad! szeretnék idővel jól kanyarogni a ringen
de egy fekete festettcsont jobban nézne ki
És mivel alacsonyabb lesz, kisebb a légellenállás.
Fontos ezredek, a pályán.
hát az csak pályán jön ki forszírozott tempónál.kicsit veszít a fordulékonyságából ha lejebb teszed,de jobb lesz az egyenesfutása,mert nől az elején mért utánfutás..