igen lesüllyed, de nem azért, mert ültető légrugó van benne, az is csak simánlégrugós, minden légrugós járművel le lehet süllyeszteni a rendszernyomás állításával , azokon az új buszokon gondolom már egy beépitett elektromágneses szeleppel kézzel is lehet állítani a magasságot. Na de a lényeg azon volt, hogy ültetőlégrugó nincs, mert a légrugó alapból ültethető , mert az nem egy csavarrugó, hogy a magasságot csak kisebb ültető rugó beépitésével tudod változtatni, vagy ha levágsz belőle, hanem a légrugók azok egy vastag gumis külsejű üreges tömlők.
hát lehet, de , akár az is, hogy így a plexi meg az fejidom dőlésszöge is megváltozik, függőlegesebben fog állni és ezért jobban megtörik rajta a levegő, vagy a megváltozott aerodinamikai tulajdonságok miatt egy nagyon pici légörvényt fog keverni a sisak mögé és rosszabb lesz.
Na de szerintem ezen kár vitázni, mert ezt maximum mérnőkők tudnák komoly mérésekkel megmondani, meg hozzánk hasonló hobbimotorosoknak sokat nem jelent semmit ez az apró változás.
de magyarázd már el nekem hogy ha alacsonyabban ülsz ugyanakkora felülettel miért alacsonyabb a légellenállásod miért vitázunk nyilvánvaló dologról.tudod mi lesz alacsonyabb?a súlypontod
akarom mondani nem változik a hasmagasság mint ha sima rugó lenne, ezért is jó buszoknál, nem olyan gagyi mint a sima lap, meg csavarrugó, ha 5 ember szál fel sem lesz bigfoot , de ha 50 akkor sem kell fosni a szintszabályozó kar miatt , low rider se lesz belőle .
ültető légrugó olyan nincs, hogy ültető légrugó, a légrugós járműveken egy karral szintszabályozást végeznek, terheléstől függően változik a magasság, szóval ha buszt ültetni akarsz elég a kart megbabrálni
amugy joe-nak igaza van szerintem, mert attól még hogy a hátulja alcsonyabb lesz 1-2 centivel attól még ugyanakkora marad a légellenálló felület. A buszos kép nem jó példa, mert ha jobban megnézed a hasmagasságuk amiről itt most szó van szinte ugyanakkora , a magasságkülönbség a két busz között nem emiatt más , hanem eleve a busz nagysága, felülete miatt.
hát az csak pályán jön ki forszírozott tempónál.kicsit veszít a fordulékonyságából ha lejebb teszed,de jobb lesz az egyenesfutása,mert nől az elején mért utánfutás..
szerintem igen.
többiek?
http://www.sportmotor.hu/motor...
(de attól még igaz)
Na de szerintem ezen kár vitázni, mert ezt maximum mérnőkők tudnák komoly mérésekkel megmondani, meg hozzánk hasonló hobbimotorosoknak sokat nem jelent semmit ez az apró változás.
amugy joe-nak igaza van szerintem, mert attól még hogy a hátulja alcsonyabb lesz 1-2 centivel attól még ugyanakkora marad a légellenálló felület. A buszos kép nem jó példa, mert ha jobban megnézed a hasmagasságuk amiről itt most szó van szinte ugyanakkora , a magasságkülönbség a két busz között nem emiatt más , hanem eleve a busz nagysága, felülete miatt.
Mellik busznak kisebb a légellenállása?
He, nem az alacsonyabbnak?
de egy fekete festettcsont jobban nézne ki
Fontos ezredek, a pályán.