Agó-t kérdezd meg, ha valaki át tudja verni az ECU-t akkor ö viztosan, én ugy tudom hogy nem szokták ivenni a szervomotort, csak szimlán az exup-ot kötik le, ugy hogy a tesztet, még meg tudja csinálni a gép,
Biztos át lehet baszni, csak meg kell tudjam a működését.
Sima ellenállás nem elég mert a szervo motor a kimeneten attól függően, hogy milyen állásban van változtatja az ellenállását. De egy viszonylag egyszerű tranzisztoros kapcsolással meg tudom oldani csak tudnom kell mit vár vissza az ECU.
Ha jutottam valamire akkor leírom és max segítek neked is aplikálni valamit.
Tomi megolsotta jah Egyébként nem lenne nagy cucc, csak meg kéne tudnom, hogy self testnél az ecu mit vár vissza referencia feszültségként a két végpozícióra, a többit megoldom pár passzív alkatrészből egy picike nyákon
kérdezd kaszástomit....ő már 900000-ből meg tudja oldani. ..itt a címem nem félek...jöhet minden köcsög... van egy üvegdomborítóm...meg a Toldi vágópisztoly..na aki azt kiveszi a kezemből...pofánvághat
2600 Vác,Tavasz u.7 Bayer Attila
taj számom is kell?
na küld a címet és akkor holnap postázom is.
Exup motor átbaszására nincs valami kütyütök? arra gondolok, hogy kiszerelem a francba és valami dugasz kellene ami elhiteti az elektronikával, hogy minden fasza.
Basszus te nagy szaki vagy, sehogy se áll ezen a 2005-ösön lábra a váltó, nagyon fent van a lábfejemnek kényelmetlen a váltás. mennyit lehet ezen állítani gyárilag lefele?
Vettem a fáradságot és leszedtem neked a kuplungkart. Küldj mailbe egy címet és már postázom is. A kis perselyt ami a csavarnál van azt kiszedtem belőle mert kellett a másikhoz.
amúgy ez az alu amit vettem nem egy csúcs minőség, kicsit jobban lötyög mint a gyári de megteszi, fogásra fasza
okesz... Majd hívlak előtte, amikor már biztos. Jah és nem csak fék hanem exup motor is.
Bagoly számát át tudnád nekem küldeni emailben? Ő csinálta a múltkori karbiszinkront ha jól tudom.
Sima ellenállás nem elég mert a szervo motor a kimeneten attól függően, hogy milyen állásban van változtatja az ellenállását. De egy viszonylag egyszerű tranzisztoros kapcsolással meg tudom oldani csak tudnom kell mit vár vissza az ECU.
Ha jutottam valamire akkor leírom és max segítek neked is aplikálni valamit.
Tomi megolsotta jah Egyébként nem lenne nagy cucc, csak meg kéne tudnom, hogy self testnél az ecu mit vár vissza referencia feszültségként a két végpozícióra, a többit megoldom pár passzív alkatrészből egy picike nyákon
2600 Vác,Tavasz u.7 Bayer Attila
taj számom is kell?
na küld a címet és akkor holnap postázom is.
Exup motor átbaszására nincs valami kütyütök? arra gondolok, hogy kiszerelem a francba és valami dugasz kellene ami elhiteti az elektronikával, hogy minden fasza.
Basszus te nagy szaki vagy, sehogy se áll ezen a 2005-ösön lábra a váltó, nagyon fent van a lábfejemnek kényelmetlen a váltás. mennyit lehet ezen állítani gyárilag lefele?
küldöm..
00-02 és 05-06 zx6r-hez. Kérdezzetek és vigyétek baráti áron
Ide süss mim van
Vettem a fáradságot és leszedtem neked a kuplungkart. Küldj mailbe egy címet és már postázom is. A kis perselyt ami a csavarnál van azt kiszedtem belőle mert kellett a másikhoz.
amúgy ez az alu amit vettem nem egy csúcs minőség, kicsit jobban lötyög mint a gyári de megteszi, fogásra fasza
Bagoly számát át tudnád nekem küldeni emailben? Ő csinálta a múltkori karbiszinkront ha jól tudom.
http://youtu.be/Jp9F2xbUcuY
http://istenbizony.hu/2011/06/...