Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg a gyertyákat is meg a légszűrőt fújd ki egy kis levegővel.
A km-er tényleg nem tűnik valósnak, de ezek elmennek sokat minden gond nélkül. Esetleg még a szelephézagot érdemes megnézetni.

utána csak menni kell vele ha vigyázol rá
Csak fontolgatom mert jajánlaltot tett az egyik haverom, és megfontolandó mert ahogy néztem az árakat meg amennyiért vettem , még jól szálnák ki belöle, de valószinüleg kawa lenne utána is csak még nemtudom milyen ezért érdeklödök, az R' csak felmerült mert nagyon dicsérték az álítolagos "kényelme" miatt magasak részére. majd a lóvétol meg a tapasztalattol függ, az tuti hogy 180 ló sok lenne, ezért nem biztos hogy az R1. Majd alakul.
Kössz az érdeklödést
a fékbetétet ellenőrizd, az lehet jó, de olajat érdemes cserélni. Hogy mennyi kell bele? Úgy tudom kb. 2,5 - 3 dl összesen.
Nekem semmi nem ment tönkre rajta. Csak a szokásos dolgokat kellett cserélni. olaj, fékbetét, olaj stb.
A műszakin nem volt probléma fékekkel de akkor majd azt is kicserélem. Kb mennyi olaj kell bele?Előre hátra kb?
Köszi mégegyszer a válaszokat.Az jó hogy ha nincsenek tipushibái.De neked mi ment tökre esetleg rajta ha volt ilyen?
Sztem is tutira vissza van tekerve az óra, de ha fasza ki nem szarja le...
Én típushibáról nem tudok, de a fékbetéteket és a fékolajat érdemes lenne megnézni! Ahogy írtad 2,5 évet állt, a fékolajat pedig 2 évente cserélni kell.
jolvan. amúgy szép állapotúnak tűnik a képek alapján Sok balesetmenteset vele
Nem akarom eladni,csak szeretnék tisztába lenni hogy mire számíthatok.Nem tom hogy vissza van e tekerve .Az előző gazdája németből hozta be 2007 ben.és azóta kb 300 km ment meg rárakott egy finster sportdobod.kb 2 és fél évet állt .Még el kell vinnem karbi tisztításra szinkronra és teljes lesz a gép.
Am a hozzászólásodra válaszolva nem az a fajta motoros vok aki átverné a másik motoros társát.De azért köszönöm a válaszod.
üdv
hogy-hogy lecseréled 636ot?
15900 km Tutira vissza van állítva de legalább jobban eltudod majd adni
Kedves motoros társak.
Lenne hozzátok egy igen fontos kérdésem.
Kb másfél hete vettem egy kawasaki zx 6 r 98 as évjáratú motort.
Vettem rá gumikat,friss vizsgát csináltattam rá az az friss műszakit,meg persze kicseréltem az olajat olajszűrőt.
A motorban az óra szerint 15900 km van.Az lenne a kérdésem hogy van e ennek a típusnak valami típus hibája?Mire számíthatok hogy setleg tönkre megy rajta .ha nincs típushibája az lenne a leg job. Köszönöm a válaszotokat.
R1en is döglöődnek a magas emberek... ismerősnek azóta fáj a háta mióta R1-e van...az se égimeszelőknek van
07-est biztos nem vennék. Talán a legnyomatékszegényebb 600 Kawasaki. Inkább 06-os. Vagy 09-es.
Még vacilálok, válogatok, kiszeretném probálni mind a 2 öt, és majd meglátom. Az R1 nek kicsit ilyesztö a lóerö adottsága viszont ahogy hallotam nagyon dicsérik hozzám hasonló magasságú emberek(197).
A Kawa 600 meg erösebb mint az enyém kicsivel + újabb meg mégis csak kawa, de félek hogy azon nem érezném kényelmessen magam.
Még lessz valami valahogy.
ott van Kurta Janié....2008as..és szerintem olcsóbb mint 1.2....
Még sem R1 lesz?
Hali Srácok valaki tudna feldobni pár linket hogy milyen árban mozog a 2007 es zx6r mert olyan 1,2 lenne amit rátudnák fordítani és itt valaki már rakot fel egyszer ilyen árban ha jól emlékszem.
Elöre is köszönöm
Sziasztok, eladó cuccok ha valakit érdekell tank 6 ezer sapka 4
miért nem doktorálsz te is le? Az jobban mutatna ott
Akkor honnan zsugázzak egyet?
teljesen mindegy milyen hiteles volt és stb stb....szervízkönyvet kapnod kell....annak még a pótlása sem könnyű nem hogy az eredetit megkapni..
Úgy nem kaptam, hogy ez egy flottahiteles motor volt a Speedline-ban, Debrecenben, amit nem tudtak értékesíteni, így visszavette a a hitelintézet. A papírjait viszont elfelejtették visszaadni, sem COC (műbizonylat), sem szervízkönyvet nem kaptam. A COC-t múlt héten kaptam meg Hollandiából a DMC-n keresztül, nem volt egyszerű.
pedig nem fogazok
fesszabályzó csere..oljgomba kuka...cssak ugy szolok hogy mire készülj és ne lepődj majd meg..igy ni:lep.lep..