Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem pl azóta világít amióta fent van a sportdob és az exup motor nem érzi a szelepállítást.

Amúgy valakinek van tippje, honnan lehet exup motort szerezni olcsón, mert mintha az enyém el lenne törve és kerreg mint az állat indításkor.
Köszönöm meg fogom próbálni.
köszönöm.Mi a gyakori hiba?
Gondolom csak kiolvasás után derül ki.
Irány kawa?Vagy ki lehet villogtatni vagy ilyenek?
javaslom hogy vedd elő a használati utasitását , amennyiben nincs akkor tölts le egyet, vagy kérj a fiuktól, van a hátuljában egy szál amivel SZERVIZ módba lehet állitani a gépet és akkor szépen levillogja neked a hibakódot, amit a szervizkönyvben kideritheted hogy mi a baj , Nagyjábol
A motor hibajelzőjeként is működik.
Sziasztok!
Új vagyok még itt közöttetek.
Tegnap vásároltam meg egy 2005' 636-ost.
A bibi az ,hogy máris valami nem stimmel vele.
A km óras jobb alsó részén az FI led világítani kezdett kb.60km metétele után.
Gyujtás le,fe de világít folyamatosan.
Minden jól működik különben.
Az FI tudtommak az immo jelzője villog ha nincs benne a kulcs.
Esetleg motor hibajelzőként is működik?
Vagy csak az immo-hoz van köze.
Köszönöm előre is.
Na ja! Eddig én mindig kiszedtem télen a 00-02 szériás zx6r-ből mert ott még viszonylag egyszerű volt. Ennél felejtős, hogy ezért lebontom a fél motort, inkább gyakrabban indítom majd be
Kawáék valahogy mindig tulbonyolitják ezt az akku kérdést, pl az enyémbe benne van a vázban, és mindent bontani kell hogy kivehessem
Lehet azt hitték örökéletü akksit raktak bele azt mégse
Az még hagyján, de a tankkal van lefogatva
Esetleg van valakinek ilyen eladó sorban?
Köszi
jó étvágyat
Csak nem az ülés alá?
Peeter megelőzött. De elárulom, elég hülye helyre tették az aksit a 05-06 os modellen.
Típusszáma: YTX9-BS
méret (h/sz/m): 150/87/105 mm
Heló fiúk!

Szeretnék segítséget kérni tőletek az akumlátor mérete érdekelne
előre is kösz
Szép jó estét az Uraknak!

Lenne két kérdésem Joe bácsi! Először is vagy jövő hétvégén vagy azután zaklatnálak a fékkel...
A másik hogy van egy haverom és neki egy ZZR 400-a van. És szeretne rajta karbiszinkront és szelephézagállítást csináltatni. És mivel múltkor kurva jól megcsináltattad az előző mocit ő is oda szeretné vinni. Megoldható szted?
Igen, csak fékezésnél csinálja. Igen, csavarok nyomatékkal letek meghúzva, menterögzítővel. Brembo sinter betét van benne. A teló tavaly lett felújítva, új olaj, új szimeringek. A fékbetét kicsit kotyog a pofába, de a kawások szerint ez normális.
Kicentíroztatom, hát ha az a gond! Írok majd a fejleményekről!
Köszönöm szépen a segítséget!
cbr 1000 RR -t használ a kroáciai rendőrség...ezt a rendszámot illetve a slick gumit konkrétan seggbekúrással dijjazzák..
leginkább gumi okozhatja a rázást a kormányon...fékezésnél csinálja csak?csavarokat megfelelő nyomatékra huztad?menetrögzítőzted?fékbetét milyen van benne?illetve rázhat még rossz teló..vagy elhasználódott olaj miatt is..centíroztasd legelőször is.
Hali Joe!
Tudsz adni egy kis szerelési tanácsot?
Fel lettek szerelve az új féktárcsáim, mert rázott a kormány az előzővel. Egy hónapig minden fasza volt, de most megint érzem, hogy ráz az eleje fékezésnél! Más nem okozhat ilyen gondot a tárcsán kívül. 1 hónap alatt csak nem megy tönkre egy tárcsa. Nem padkáztam le, nem estem, és a kátyúkat is kerülgetem.
Van valami tipped?
Köszike!
Mi kocsival voltunk még jó pár évvel ezelőtt... A magyarokra alapból ki vannak hegyezve egy kicsit... De hogy a rendszámhoz mit szólnak passz... De a gyorshajtást szigorúan veszik
Ja és FONTOS lennek köszi .
Ja amúgy csumi .

KÉRDÉS mint mindig olyan válaszoljon aki volt Horvátba OK
Szeretik ott a olyan motorokat amilyen enyém kipu + rendszámtartóra gondolok leginkább