Vágom a kawának akkor van van baja ha nem csörög zörög valami rendellenessen hangos dologra vagy feltünö javításra gondoltam. Neked mi a véleményed mennyit birnak ki az alkatrészek rendszeres karbantartással?(km) Csak mert nézegetek eggyet elég jó árban viszont 47000km van benne de a képeken meg nagyon szép állapotvban van.
Ja most vissza olvastam bazira sajnálom ddt ami történt remélem hamar összerakod a paripát aztán meglesz a 1 v.2 hely mert hát Crazy papának is kell valamelyik és én optimista vagyok úgyhogy részemről az első kettő a tietek .
Meg van még. 3 hét és kész lesz. Még 2 alkatrészt várok hozzá.
Első felni visszahívásos volt, generátor az első 17 000db-nál szintén, kuplungkosár kikophat állítólag és bizonyos fordulatnál morgó hangot ad. Kopástól függ, hogy milyen fordulatnál dehogy ez mennyiben befolyásolja a motor működését nem tudom. Nem szabad piszkálni a fordulatszámhatárt és akkor kimegy a világból. Azt tudni kell, hogy annyira jó konstrukció, hogy gyakorlatilag ezt a blokkot reszelgetik azóta is. A 04-08 között a vezérműtengelyekben van különbség meg rádobták a második injektorsort ezért 10e felett elugrik a 08 de egy csomó alkatrészük kompatibilis. A fesszabályzó speciel nem.
Én 10500km vettem 2008-ban és 33 000-ig jutottam vele. De persze ez lehet 63 000 is ha visszapörgették. A blokkja visít, hörög, zakatol de hát ez Kawa. Olajat soha nem ette még pályán se. Fogyasztás 4,5-12l között van.
A kormányteló csak arról árulkodik ezen a motoron, hogy valamelyik tulaj szeretett volna élni. Anélkül csak lassú túrázásra jó. Mondjuk annyiban érdekes a kormánycsapkodási hajlama, hogy nem öngerjesztő. Legalább is én sosem tapasztaltam olyat. Tehát ahogy elengedtem a gázt abbahagyta.
És miért érdekes ez? Mert kitekert kormánytelónál 5-ben 270-nél is képes csapkodni nyélgázra. Amilyen könnyen elkezdi olyan könnyen abbahagyja.
Azon kívül, hogy gyári idom egy darab nincs rajta semmi gond nincs vele. Első index sehol, gyári tükör sehol. A gyári idomzat kb. 20 db-ból áll. Amit itt látunk az meg vagy 5-ből. Ha veszel egy motort és eladod róla a gyári idomokat a -300e Ft az árban. Nyilván nem egy fél milliós motor esetében. Ha meg tönkrezúzod a gyári idomot a 04 ZX-10R-en akkor aztán foghatod a fejed mert ritka mint a fehér holló. Túl sokat törtek ropira.
http://youtu.be/f2DQBs_dELk
Kúrvagyorsan vigyed el szervizbe és hangoltass rá egy másikat mielőtt lerobban a hengerfejed.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Bár itt nincs rajta dob de asszem hallani a blokkzajokat így is.
Első felni visszahívásos volt, generátor az első 17 000db-nál szintén, kuplungkosár kikophat állítólag és bizonyos fordulatnál morgó hangot ad. Kopástól függ, hogy milyen fordulatnál dehogy ez mennyiben befolyásolja a motor működését nem tudom. Nem szabad piszkálni a fordulatszámhatárt és akkor kimegy a világból. Azt tudni kell, hogy annyira jó konstrukció, hogy gyakorlatilag ezt a blokkot reszelgetik azóta is. A 04-08 között a vezérműtengelyekben van különbség meg rádobták a második injektorsort ezért 10e felett elugrik a 08 de egy csomó alkatrészük kompatibilis. A fesszabályzó speciel nem.
Én 10500km vettem 2008-ban és 33 000-ig jutottam vele. De persze ez lehet 63 000 is ha visszapörgették. A blokkja visít, hörög, zakatol de hát ez Kawa. Olajat soha nem ette még pályán se. Fogyasztás 4,5-12l között van.
És miért érdekes ez? Mert kitekert kormánytelónál 5-ben 270-nél is képes csapkodni nyélgázra. Amilyen könnyen elkezdi olyan könnyen abbahagyja.