Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt néztem én is Bocy,hogy a balos has idom nem gyári de ki nem szarja le ha a motor kifogástalan.
Akkor nagyon irigy leszek rád
Szemezek vele nagyon ki tudja lehet lecserélem a 636-ost .
Sziasztok!
Van egy zx6 sötét bubis plexim zsír újba 11000Ft!98-as évjárathoz.
Lehet, ebbe nem voltam biztos. Ritkán állítom le 102 fok felett a motort.
Az enyémenis 102 nél indul be, de nekem ha leáálitom akkor még megy bene kb fél percet
Ez az igen. Ennek az alján szokott néha valami truty lecsöppenni. Én kapásbol oljara gondoltam. Akkor az nem lehet ugye.
Köszi
Hát azt sajnos már nem tudom megnézni mert egyik sincs már meg:S
jó az, csak határozottságot kíván
Így már érthető a melléváltás is

Egyébként 00-02-esnek a váltója még inkább határozatlanabb mint a 05-06-os szériáé, megfelelő olaj használata kicsit segít rajta de ezek a széria váltók ilyenek csodát ne várjunk tőlük
dehogy is, széria a gép a fém fékcsöveket kivéve mindene
le kell fűrészelni a váltórúdból
Vagy ez már gyorsváltó ami neked van?
izgultam :)
egybõl kettöbe amúgy is nehezebben megyen fel kell rántani rendesen
95 C°-nál annak még nem kellene mennie. 102 körül kapcsolt be az enyém és ha jól emlékszem levett gyújtásnál a venti is leáll. De ha meleg akkor járasd a leállítás előtt és nem a venti miatt, hanem, hogy az olaj is cirkuláljon. De nem kell beszarni 105-106C°-ig utcán
Pedig megígérted, hogy nem baszod ezt a szép gépet oda

Jobbulást, következőremeglesz az a 2 alatti idő
Mi volt ez az üresre váltás az elején
Erre gondolsz?
Ez a légszűrőházról csatlakozik, kartelgáznak valami ülepítő akármije, asszem.
Csövi srácok. Kérdésem lene van egy cucc az elsö fogas deknije elöt srégen lent, vízcsövek mennek bele és fölötte a kiegyenlítö tartály. Na az mire szolgál? Allul neha pici csöppek jelennek meg de nem olyan mint az olaj.
Elöre is köszönöm a segítséget
Sziasztok, mekkora hőmérsékletnél kellene elindulnia a hűtő ventillátornak?Gyujtásnélkül is mennie-kellene? Mert nekem 95foknál semmi kapcsol?Vagy rossz a hőgomba ha van ilyen benne?
http://www.youtube.com/watch?v...
15.percben tűnök fel...aztán el
Ezeket a beszámolókat mindig öröm olvasni srácok!
mindenkinek gratula!
Gratulálok titkon reméltem a podiumot mikor mondtad hogy honét indulsz de ismerve a körülményeket nagyon jó a vége
no akkor mondom az énszemszögemből..kurvára félek a motortól,,mert ez..eh erős..iszonyat salsát jár de mindenhol..
időmérőn amásodik helyre kvalifikáltam..2.01 el..
a rajtot elkurtam kicsit de szokás szerint féktávon alázás ment minden tulzás nélkül..és átvette, az 1.helyet ami meg is maradt 4 körig..akkor elment badgán peti/doki a gixerrel..
ráragadtam azt tervezve hogy felhuz egy kicsit mivel azért csak az első km-eim a 10 essel igy még van szoknivalóm.rafgadtam is rá de ezt csak fél körig tudtam mert jött a piros zászló....aztán uj rajtprocedúra..ismét a második helyről...ismét alázás ismét első hely..de ugylátszik nem tett jót a gumimnak a kihülés mert az uj rajtot követően olyat ment el a hátulja a gyors bal jobb kombinban hogy beszrtam kissé..na jo nagyon..de azért besikerült egy 2.00.518.
innentől pedig még ketten levertek kanyarban..igy a 4 .helyen végeztem..
rájöttem hogy geci lassu vagyok..és uj gumival lehet csak az 1000 essel menni..használt ffelejtős..a futómű ugy szar ahogy van...mintha seprűnyélen ülnék...kidobom az egészet a picsába a gyárit,nem érdemes vele foglalkozni..
most épp Moshe haverom szülinapját ünnepeljük itt kinn aringen eszünk iszunk buli van ..következő versenyen ott leszünk..
na jóccaka..
ja mégvalami...
ma éreztem először igazán hogy régen kellett volna váltani mert ez jobban fexik mint a 600..
és még valami..kaptam pár dicséretet,,de egyvalakié volt a legjobb..valaki aki ma ökkör módon 1.55.7 et ment
hülye vagy bazmeg
majd legközelebb. Ennél csak jobb lehet