Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most hol van Go? Keresi a motor alatt?
OOOOOOOOOOO basszon meg egy csoport nigger ezt beszoptam hallod már itt izzattam hogy gebasz van a géppel de egyszer megkapod vazze , , , , , , ,
, , , .
Már nem tudtam, hogyan írjak nagyobb faszságokat. Rezisztor forgóház.... Az meg mi a szar?
Ott a hengerfej lamelláknál gyanús volt a dolog de hát kivagyok én, hogy beleszóljak?
Ezért jár neked egy whisky! Szegény Go már szívrohamot kapott
Ja megy mint a barom. Van egy lyuk a nyomatékgörbében 3-4e között de onnantól mint a mérgezett egér. Röhej mennyire megy legalul. 1000-es fordulattal 6-ban 2 személlyel simán. Amíg le nem fullad húz és torpanás nélkül gyorsít. Kerózni én sosem keróztam vele szándékosan néha feljött 2-ban magától. Néha 3-ban is. Ha megunod -1,+2-vel meg lehet bolondítani rendesen. Én utcán is szeretek vele menni de nagyon kemény a futóműve. Utasnak még rosszabb.
Elbaszod a játékomat.....
Go.
Isten hozott a kész átverés show-ban.
dísznek van neked telefon
Plusz munkadíj, mert rá kell hangolni. AZ még egy 10-15.
Strici légyszi csinálj már egy két képet erről a szarról. Ha hátuljától nézed akkor a bal oldalon lesz az aku melett. Megköszönném rohadtúl.
Nézzed meg jobban. Ott van az!
Hogy néz ki az a valami ? 50.000 , ,
Átnézettem a sráccal az egészet nem értem még ki is próbálta és azt mondta,hogy nagyon penge a gép.
Láttam már olyat akinek a teljes rezisztor forgóháza leszakadt, és leverte a kuplungvilla felső pinjét. Randa ügy.
Ezt jó tudni nagyon szépen köszönöm.
Közuti használatnál milyen volt az úton?(kezelhetöségre)
Gondolom nemkell nagyon kuplungolni a kerékhez. alacsonyabb tartomnánybol is jobban húz gondolom.
Jelen esetben én sem emlékszem hogy lenne az enyémben!
Ha nem figyeli honnan venné észre? És mi a fesznak egy üres csatlakozó oda mi? Persze, hogy hiányzik, ha megnézed még a felfogatás is ki van alakítva benne. Bontottan 50 körül van. Egyébként egészen biztosan nem megy úgy a gép ahogyan kellene.
A kuplungja meg világbajnok. Még csak állítani sem kellett sose. Meghajtólánc nálam 20e km bírt.
Muja elég sűrűen vittem szerelőhöz mióta nálam van nem azért ,mert szar volt hanem mert én parázok minden nekem nem tetsző dolog végett jó volt egy vez lánc+ feszittő csere + lánc szett csere de ennek ellenére azt mondta a srác hibátlan a motorom semmi az ég egy adta baja nincs. Ebben az évjáratban biztos van ilyen kütyüre vagy ez mindegyikben van ?
Ilyenek nem kopnak el benne. Viccen kívül: Nálam a váltó semmit nem változott 3 év alatt. Egyszer azt hittem beszart aztán kiderült, hogy csak a versenylábtartóm kezdett szorulni. A vezérműlánc gondolom ugyan úgy cserés lesz 30-40-50-60e km után de hogy mikor azt a vakszerencse dönti el. A blokk belsejébe normál esetben biztos nem kell nyúlni 100 000km alatt. De nem is nagyon érdemes. Egy komolyabb belenyúlás árából kapsz 2db bontott blokkot.
az gáz .
Szabályozza az alapjárati motort, nélküle a hengerfej rezonátor csillapító perselye kifingik és leveri a határoló lamellákat a hengerfejen. Kúrva drága az a szar.
Muja nekem írtál ? mi a pöcs az amit mondol hmmm .
Váltó, kuplung, gyürük, a komolyabb kopó alkatrészek Lepörgött a homokóra