felhajtod a plexit ameddig lehet és ott ahol fogja két oldalt van egy félköríves izé. És az mozog... azt megnyomod és kipattan a plexi. Tehát a plexi felfogatásánál keresd a megoldást.
Hát hazavágtam a gyönyörű fényezést.
Most rövidre fogom mert búkomorságba estem. Időmérőn lazán jött a 2:02. 2X feljebb raktuk a lábtartót de még így is leért a váltókar vége. 5-ről rajtoltam, kb 9-nek fordultam. Talán két embert visszaelőztem de eléggé egyben volt a csapat. Aztán elnéztem a lejtős féktávot akkor elment a Szaszy. Lett egy kis űr végre tudtam a saját íveimen menni. 01,7 aztán 01,4 közbe Szaszy kezdte utolérni a Zsírt mert neki megint szarakodott a motorja. Az ominózus esetben olyan 20m hátránnyal fordultam a Szaszy mögött a célegyenesben 5-ben már éreztem, hogy közeledek a 6-at nagyon kihúzattam. Féktáv, de nem tudom hol vettem mert a Szaszy takart. 2-3X feljött a hátulja és láttam, hogy itt baj lesz de egyszerűen nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. Így utólag esetleg balról kerülhettem volna és ki a bukótérbe de hamarabb rá kellett volna jöjjek, hogy nem jó helyen vagyok. Húztam a féket ahogy bírtam, a Feri befordult én meg belementem a hátuljába. Szerencsére a lábát nem kaptam el. Ő kirángatta a motorját a bálák közül és továbbment, én legszívesebben tökön szúrtam volna magam. Piros zászló, új rajt Árpi megnyerte. Első ránézésre az anyagi kár nem "annyira jelentős. Bal oldali idomzat javítást igényel, elkopott a lábtartó vége de durván. Dekli éppen csak karcos, segédváznak semmi baja. Lábon vittem el a ringről. Ja a sisakom összekarcolódott. Nem ütöttem oda de már nem megy át a gépátvételen.
Ferinek talán még annyi kára sincs de majd elmondja.
A 01,4-es körömben 262km/h-ról vettem a féktávot a balesetnél meg 269,5-ről. Elbasztam. Sajnálom. Mea culpa. Addig nagyon nagyon jól éreztem magam. A motor fordult, a gumi tapadt, az elején még rázta a fejét de 4 kör után megnyugodott. Szerintem meg lett volna a 00-a.
Ennyi.
Lényegében a műszeregység konzolt cserélném le a 02ére mert van olyan 636os melynek egyben van ez a konzol a visszapillantó rögzítőjével nekem pedig olyan van ami külön van a tank előtt lévő alu csődarab mely tartja a fejidomot is és rögzíti a tükröket!
Értem,esetleg azt nem tudod,hogy a rögzítési pontjaik megegyeznek-e mivel mind a kettő műszeregység 3 rögzítőcsavaros és még hasonlóan is vannak elhelyezve!
mondjuk a kipufrendszer meg a kormáényteló árulkodik, taláén pályázták, de ki nem szarja le Az ára meg nem olcsó kb ilyen körül mennek ezek a mocik most
Hülye kérdés de akinek HJC-je van mondja már meg hogy ,hogy a picsába kell leszedni a plekit mert én nem tudom hiába bazgerálom jobbra balra azokat a füleket oldalt .
Most rövidre fogom mert búkomorságba estem. Időmérőn lazán jött a 2:02. 2X feljebb raktuk a lábtartót de még így is leért a váltókar vége. 5-ről rajtoltam, kb 9-nek fordultam. Talán két embert visszaelőztem de eléggé egyben volt a csapat. Aztán elnéztem a lejtős féktávot akkor elment a Szaszy. Lett egy kis űr végre tudtam a saját íveimen menni. 01,7 aztán 01,4 közbe Szaszy kezdte utolérni a Zsírt mert neki megint szarakodott a motorja. Az ominózus esetben olyan 20m hátránnyal fordultam a Szaszy mögött a célegyenesben 5-ben már éreztem, hogy közeledek a 6-at nagyon kihúzattam. Féktáv, de nem tudom hol vettem mert a Szaszy takart. 2-3X feljött a hátulja és láttam, hogy itt baj lesz de egyszerűen nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. Így utólag esetleg balról kerülhettem volna és ki a bukótérbe de hamarabb rá kellett volna jöjjek, hogy nem jó helyen vagyok. Húztam a féket ahogy bírtam, a Feri befordult én meg belementem a hátuljába. Szerencsére a lábát nem kaptam el. Ő kirángatta a motorját a bálák közül és továbbment, én legszívesebben tökön szúrtam volna magam. Piros zászló, új rajt Árpi megnyerte. Első ránézésre az anyagi kár nem "annyira jelentős. Bal oldali idomzat javítást igényel, elkopott a lábtartó vége de durván. Dekli éppen csak karcos, segédváznak semmi baja. Lábon vittem el a ringről. Ja a sisakom összekarcolódott. Nem ütöttem oda de már nem megy át a gépátvételen.
Ferinek talán még annyi kára sincs de majd elmondja.
A 01,4-es körömben 262km/h-ról vettem a féktávot a balesetnél meg 269,5-ről. Elbasztam. Sajnálom. Mea culpa. Addig nagyon nagyon jól éreztem magam. A motor fordult, a gumi tapadt, az elején még rázta a fejét de 4 kör után megnyugodott. Szerintem meg lett volna a 00-a.
Ennyi.
Értem,esetleg azt nem tudod,hogy a rögzítési pontjaik megegyeznek-e mivel mind a kettő műszeregység 3 rögzítőcsavaros és még hasonlóan is vannak elhelyezve!
Kawaroli!
Olajnyomás mérő nincs csak visszajelző lámpa ami megvan az összes 99 utáni és más márkamodelleken is!
mondjuk a kipufrendszer meg a kormáényteló árulkodik, taláén pályázták, de ki nem szarja le Az ára meg nem olcsó kb ilyen körül mennek ezek a mocik most
HJC-t nemtudom de nolan-nal felhajtod és a két gombot oldalt megnyomod és kicsit kifele erőltetve lejön.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Áljkun össze mint két buzi fiu
Gyilkos galócákat elpostáztad, mert még nem ért ide