mindenesetre a Zx 10R pályán....hatalmas..a kigyorsításom még siralmas mert félek hogy elmegy a hátulja..de igy is olyat tol hogy beszarás..egyik féktávon pedig-még soha nem volt ilyen velem-kiesett a nyál a számból a plekó belsejére..áttétel még közel sincs a jóhoz,valeszeg a -2+2 lesz a jó de ez még sok kisérletezés,mindenesetre egy teljesen más élmény mint a 600 as.fordulni még ficsúr voltam vele..a 2.00 ás körben asszem a térdem egyszersem ért le,tehát rengeteg dolgot kell még javítani.véleményem szerint 1.57-58 ig el lehet botorkálni a gyári futóművel,de nem tul biztonságosan.a radiál fék teszi a dolgát tökéletesen,bár ugyanott fékezem meg mint a 600 at de a nagyobb sebesség miatt sokkal nagyobbat kell markolni.Szóval sok pályakilóméter kell-de nagyon bánom hogy az utolsó ringes versenyen nem sikerült az 1esek táborába beférközni.igaz csak 0.518 mp választott el..szóval kemény a kütyü na...pedig nem mai darab-nem mai technika..igazi őserő.
Azon agyaltam hogyha nem lesz kawa nyílt nap akkor fizu után le is gurulnék hozzád az M3-be erre a nagy szervízre mert ugye én arra számoltam hogy lesz kawa nap...így 2 legyet 1 csapásra is üthettem volna! Na mindegy! A héten összeírok 1-2 gyári alkatrészt ami kelleni fog! Meg akkor rendelek kutya. kolegától fékbetéteket is!
tudja fasz...nem unatkozom motorozás nélkül sem annyira.mindíg volt valahogy,ezután is lesz...egy dógot kell szem előtt tartani :sose nősülj meg de tényleg..
Srácok: Ki mit mond arra hogy KTM LC4 640 2006-os évjárat