Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fényezve lettek!kábelek a helyükön nem csíptünk oda semmit! Nagyon figyeltem,figyeltünk mindenre
mert az akksi erejéből lehet motorozni......sőt akksi nélkül is
szintereztetted a dekniket ugye?
minden jól van összerakva kiscsávó?nem csiptél be kábelt?kiszerelted állórészt?
Kavics!-igy hívják a macskánkat is....
még egyszer ilyen regénybe foglalod a kérdésed én bizisten ugy pofánváglak egy üres Chivasos üveggel,hogy még annak is fáj akinek elmeséled.egyszerűsits mert az én 2 bitemnek.../egyik a pohár felemelésre szolgál másik a keróra../,ez sok
kezdd ujra-
Igen ez több mint valószínű sajnos!
Lehet,hogy ha rátetted volna a világítást a kölcsön aksinál is,akkor sem jutottál volna sokáig (csak kis fogyasztók mentek,annyit lehet tud tölteni a tekercs)
Egy otthoni multimétermérést minndenképpen megér világítással is!
nincs xenon!Semmi extra nincs! De ha nem töltene vissza akkor a kölcsön akksival miért tudtam utána motorozni? Nem értem! Természetesen majd egy villamossági szakértő is rá fog nézni! :
Sajnos előfordúl eggyik napról a másikra
Xenon nincs a motorban?
Alkatrész ügyben Ricsibontót ajánlom
De mindenféleképpen villamosságival nézesd meg előtte!
Volt rá példa,hogy egy havernak az Olaszoknál éget szét az összes tekercse csak azt vette észre,hogy megál a motor
Nagy szerencséjére másnap sikerült szerezni eggyet sok,sok eurjóért
Még nem mértünk rá! Holnap remélem lesz alkalmunk rá!
De basszus 1ik napról a másikra? Fasza Mekkora mulatság lesz?
Bocs lemaradt a t!
Szóval szia Strici!
Szia Srici!
Szerintem a töltőtekercsed adta be a kulcsot!
Multiméterrel rámértél az aksira amikor jár a moci?
Egy jó villamossági pár percen belül megtalálja a hibát.
Itt Pesten tudnék neked ajánlani,de felétek is biztos lehet találni
szevasztok egyik haverom erdekli hogy egy 95 evjaratu kawasaki zx6 r be menyi olaj jar az elso teleszkopokba? kosszonom a segiteseget
...én már csak Crazyben bízok hogy válaszol eme kérdésemre!
Akkor a kérdés adott, várom a választ az SV topicban!
Kérdezhetsz az SV topicban is.
Szia!

Dehogy, sőt. Látom, hogy te nagyjából abban a cipőben jársz, vagy jártál mint Én. Igen kérdeznék pár dolgot.

Új típusú SV-re nem lesz pénzem, csak a régebbire. Abból is a macskaszemes tetszik. Azok mennyire megbízhatóak, kiforrottak?
Szertetném, ha egy kicsit írnál a tapasztalataidról az SV-vel kapcsolatban, de mivel ez már nem ebbe a TOPIC-ba illő, ezért a következő címre szívesen várok tőled infókat:

tzvajna@gmail.com

Köszönettel:
Ghost
Üdv!

Van egy fölösleges, matt és enyhén karcos 2003-2004-es 636 plexim, ha valakit esetleg érdekelne, pályaidomba, sotetitve vagy ahogy jol esik.

ÁR: 4000Ft
palyakawa@indamail.hu
Sziasztok!

Látom nagyon megoszlanak akkor a vélemények...

600-as Naked-del fogom csinálni a jogsit, szóval majd akkor szembesülök azzal, hogy mivel állok szemben, aztán majd döntök, hogy megéri 600-as motort venni, vagy inkább 400-as, vagy V2 v. Sor2 de abból 5-650-ig.

Üdv!
Ha jól tévedek ez pont az ami a tied volt? VFR 400
Sziasztok!

Jól esik, hogy még emlékeztek rám :)
Vajk most RR van vagy ZX?
2002-ben kishíján Kawa rider lettem, talán nosztalgiából de kipróbálnám a kis kawát saját pénzből
Köszi a tanácsokat. Küldjetek még ajánlatokat.
Szerintem egy xj600-at vegyél, léghűtéses kényelmes és a Te tudásodhoz bőven erős is. Igaz első motorom volt, de 2 hónap után mertem csak lecsavarni csutkára a gázt, barátnővel hátul, emelkedőn.
iszonyúan erősnek tűnt. 60LE
Szia!
Bocs, hogy beledumálok, de teljes mértékbe egyetértek azzal amit ddt500 mond. Én is, 3 éve amikor motort néztem, mindenáron sportmotort akartam. Aztán egy ismerősöm felajánlotta, hogy próbáljam ki az SV-jét. Nagyon megtetszett, nagyon erősnek éreztem elsőnek.(és még így 3 év elteltével is elégnek érzem az erejét utcára) Eladó volt az övé, úgyhogy nem sokkal később meg is vettem. Azóta se bántam meg, és tényleg úgy van ahogy az előttem szóló mondja, mivel nincs nagyon szélvédelem, ezért nem is akarsz majd gyorsan menni vele, mert 130-140 fölött már nagy szél van és hosszútávon fárasztó. Én nagyon örülök, hogy nem sportmotorral kezdtem. Most télen le akartam cserélni, de rájöttem, hogy bőven jó még ez nekem egy-két évig. Most jelenleg 2 SV-m is van, ha van valami kérdésed szívesen válaszolok.
üdv: Sifi
Hú, a VFR400 baszott jó motor, 6 évig nyüstöltem, soha semmi baja nem volt, aztán egyszer eldobtam a Mátrában, és két évembe került, mire baloldali idomot tudtam rá szerezni. Belpiacos és ritka, így nincs hozzá alkatrész itthon, Angliából lehet rendelni. De valóban a legnyomatékosabb és legkezelhetőbb 400-as, imádtam.
Csak a két hátsó henger miatt nyáron izzott a tököm :)