Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én 6-om sem eszik egy deka olajat sem!
Bezzeg a kocsog fritőzöm.....
Én mindent a Kawasakinál rendeltem itt Nyíregyházán,gyárit.Sőt 10 % kedvezményt is kaptam,így 8 volt csak a tömítés!A szelepet úgy kell kivenni,hogy leteszed a hengerfejet egy asztalra,és alulról megtámasztod valamivel a szelepet,hogy ne lehessen lenyomni.Fentről megnyomod a rugót lefelé,amíg az ékek ki nem fordulnak a szelep szárából.Ha azok kint vannak,akkor visszaengeded a rugót,és ki lehet húzni a szelepet.Vissza ugyanígy:szelep megtámaszt,rugó lenyom,ékeket a helyére és elengedni a rugót.Van ehhez egy ún. szeleprugó összenyomó szerszám,de anélkül is megoldható,csak úgy két emberes feladat.
Pontosan mi kell hozzá, csak bontáskor derül ki.
Amit biztosra tudok, hogy a hengerfej tömítésem átereszt.
Leírtam mit tervezek cserélni és az bőven kijön 50000-ből.
Viszont az a 9000-es hengerfej tömítés érdekelne honnan volt, mert én tizensokért találtam csak.

A szelepeket, hogy szedted ki?
Mit értesz az alatt,hogy komplett blokk felújítás?Én újítottam az enyémet,kb. tudom az árakat.Bár az 2006-ban volt! Hajtókar csapágysor 15 ezer,főtengely csapágysor 18 ezer,vagy fordítva,arra már nem emlékszem pontosan.Gyűrűsor 9000 x 4,hengerfej tömítés 9000,szelepszár szimering 1000FT/db.,egy hajtókar 33000.Szóval 40-50 ezerbe olyan sok minden nem fér bele!
mindent kibír
Sokat!

joe kezében lehet kicsit kevesebb!
Neki ne add oda!

Két kila egy komplett blokk?

Én úgy számolom kb 40-50000 a komplett blokk felújításom.
Annál több nem lehet, még ha az összes lehúzógyűrűt és szimeringet cserélni kell is.
Ha csak a hengerfej tömítést csinálom meg az meglenne 20000-ből.
A szopás csak ezzel a kiemelő kulccsal van.
Minden mást egy krovakészlettel, egy csavarhúzóvan néhány tucat sörrel és egy nyomatékkulccsal szét lehet kapni.....

Mondjuk a blokkvásárló történetben is van logika.
Csak nem tudom milyet kapok.
Lehet rosszabb mint ami most van.
Nem mintha ennek baja lenne.
Hali! Ki mit mond? Mennyit fut el km-re egy zx-6r sacc? Remélem 100.000-et kibír most járok 46.000-nél,de még az oilt nem eszegeti
motorszereléshez nincs szerszámom hála istennek.én eldöntöttem ha az enyém beszarik megyek oszt veszek egy bontott komplett blokkot.200.000 huf.olcsóbb mint felujitani.és az enyémet nézve amit az kibírt nem hiszem hogy más sokkal jobban tudná bántani.vagy lehet hogy egy fasza darabot fogtam ki
Ezt a képe úgy találtam csak az a baj,hogy nem áll kint a gariba ; .
A kipufogót szertném megtartani mert brutál hangja van az tuti.
A hengerfejet pedig muszály levennem mert a tömítés mellett átnyomja a kipufogógázt.(füstszagú és finoman habzik a hűtővíz) viszont az olajam 6000 után is tiszta mint a picsa.
Mielőtt szétreped a hengerfej rendberakom a tömítést.
Viszont ha már leszedem a hengerfejet nem nagy költség rendberakni, síkoltatni.
Ha meg a kezembe van a hengerfej és rendbe is raktam, akkor nehogymár a hengersor rajatamaradjon.
Leszedem azt is, lemérem a gyűrűk méreteit, ami cserés azt lecserélem.
Az biztos, hogy csak egy tömítés miatt kell megbontani én meg elemeire bontom az egészet, de itt a tél és jobb szórakozást mint a motor szerelését el sem tudok képzelni.
Aztán lehet tényleg túlzás lenne még a gyűrűket is basztatni és csak a tömítéscsere, síkoltatást kellene megcsinálni, de a többi is csak szerelési idő, pénzbe meg nem sokba kerül.

Tényleg, szelepkiemeléshez van kulcsod?

Síelni menjen a faszom!
Azt nem tudok!
Igazad lehet erre nem gondoltam .
mondjuk talán a márkakereskedőnél
De-de az úgy hogy néz ki ? Én láttam valahol olyasmi dolgot,hogy veszel egy matricát v. valami ilyesmit a régit le kaparod ezt meg ráragasztod és minden felirat ami a gyujtáson van gyári formájában pompázik. Csak azt nem tudom hol lehet kapni.
van egy gyári dobom 636 hoz ha kő eladom neked.az enyém 1 liter olajat eszik csak 1000 en.mégsem szedném szét ezért a motort.ujkorátol ennyi és most hogy van benne 50000 elkezdett csökkenni az olajfogyi.szerintem amig nincs baja ne bontsd meg,de te tudod.
Kezdtek lassan betegesek lenni! Körbe szalagozod,és lefújod amilyjenre akarod
Olyan vagy mint én!
A motorom sosem lehet elég szép.
Mi a bajod vele?
Szasztok : Ezzel mi a f...t lehet kezdeni .
Hengerfej tömítést mindenképpen.
Ha meg már leszedem, nekimegyek a blokknak és rendbekapom az egészet.
Van egy kis olajfogyasztásom (5000km 1liter), kicserélem a szelepszár szimeringeket és az olajlehúzó gyűrűt mindenképpen. Jó lenne lecsiszolni a szelepeket, szelephézagot, keverékarányt, szinkront belőni.
Kívülről már fényeztetem a balos idomot, le kellene cserélni a jobbos lábtartó konzolokat(mind a kettő heggesztett és nem túl szép), hélycsere a kipufón mert kicsit karcos, az első felnim is elég hullámos(nem űt, de zavaró a tudat).
Lecserélem a fékolajat, telóolajat, hátsó fékbetétet.
Szóval tiszta nyalánkság. Semmi komolyabb baja a motornak.
Az komoly, nem is tudtam. Na akkor ha lánccsere lesz, meglepem a mocit valami zöldes szinűvel
Szkráccs: Vannak szines láncok :) kicsit drágább de nem sokkal!
jóét!
nemis
Azt hiszem mindenki aluszik hát akkor én is. Motoros szép álmokat .
ugybiza