pénteken is pécs meg szombaton is pécs?vigyázz nehogy egyszerre legyenek egyhelyen a szuperosok és a fásztosok,,mer akkó viszek pattikukit a bunyónézéshö
sosetanuszmegverekenni kisköcsög hámé?
Janou..kell enekem a károkozó tel.száma vagy cime vagy adószáma vagy taj száma vagy valami..mindegy mi maj kibogozom
Köszi.
allitolag van szamlaja,meg adasvetelije is rola,tehat ahogy en ertesultem meg forgalomba is lehetne helyezni. jövöheten otthon leszek megnezem.
Kösz meg1szer.
angliában olyan motorokat vesznek meg pályázásra amelyeket a biztositó kivont a forgalomból a sérülés foka miatt...A vagy B kategoriás sérülés...ez lehet pl csak egy repedt váz is akár...ám az ár ettől függetlenül jó-érdemes megnézni.
Köcce.
Csak írok mán valamit. Szóval ma is kiméne a ringre. Volt emelő, gumimelegítő, haverok rogyásig szóval minden sirály. Tacsit átcsábítottam a lassú licencesbe. Első menetben együtt mentünk fel. Mentem előtte-mögötte. Sok haszna szerintem nem volt mert végül is jó íveken megy (néhol jobban mint én) csak mindenből egy kicsit több kellene. Meg rövidebb féktáv. Mikor lejött akartam menni egy gyors kört de a sikánban majdnem elszálltam úgy, hogy inkább lejöttem én is. 2:11.677.
A második menetet kettébontottam 2X4 mért körre. Az elsőben 2:02,358-at mentem a másodikban jött a PB 2:01.027. Valamilyen okból a Mansell előtti egyenesben többször is nem tudtam felrakni 4-be a motort. Mindenhol máshol pöccre vette. Szerintem a 3-as kigyorsításából túlzottan hátracsúsztam a motoron és rossz helyen volt a lábam. Egyébként baszottul ment a gép! Simán 254 volt az átlag a cél végén és volt 256 is. Dávid rám szólt, hogy most már a 2-es kanyart annyira ne erőltessem mert párszor húbazmeg érzése volt ahogy mentem bele.
A Bérczi klán tagjai egymás között cserélgették a motorokat. Hajni ment 06-ot.
Az utolsó menet előtt nagyon jól éreztem magam pedig szerintem még életemben nem mentem ennyit a ringen egy nap. 27 mért köröm volt.
Éreztem, hogy tudnék még javulni szóval odatettem magam. Összejött 2db 01-es és 2db 02-es kör de a javítás elmaradt mert a legjobb körömben a lejtős féktávon feltartottak. Nem baj majd legközelebb. Egyébként a sikános esetet kivéve egész nap egyszer sem éreztem magam veszélyben. Úgy tűnik kezdem megszokni ezt a tempót.
(RC optimal lap 2:00.198.)
Janou..kell enekem a károkozó tel.száma vagy cime vagy adószáma vagy taj száma vagy valami..mindegy mi maj kibogozom
allitolag van szamlaja,meg adasvetelije is rola,tehat ahogy en ertesultem meg forgalomba is lehetne helyezni. jövöheten otthon leszek megnezem.
Kösz meg1szer.
tudtok vmit erröl,megvennem palyazni..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r-41
25081
Csak írok mán valamit. Szóval ma is kiméne a ringre. Volt emelő, gumimelegítő, haverok rogyásig szóval minden sirály. Tacsit átcsábítottam a lassú licencesbe. Első menetben együtt mentünk fel. Mentem előtte-mögötte. Sok haszna szerintem nem volt mert végül is jó íveken megy (néhol jobban mint én) csak mindenből egy kicsit több kellene. Meg rövidebb féktáv. Mikor lejött akartam menni egy gyors kört de a sikánban majdnem elszálltam úgy, hogy inkább lejöttem én is. 2:11.677.
A második menetet kettébontottam 2X4 mért körre. Az elsőben 2:02,358-at mentem a másodikban jött a PB 2:01.027. Valamilyen okból a Mansell előtti egyenesben többször is nem tudtam felrakni 4-be a motort. Mindenhol máshol pöccre vette. Szerintem a 3-as kigyorsításából túlzottan hátracsúsztam a motoron és rossz helyen volt a lábam. Egyébként baszottul ment a gép! Simán 254 volt az átlag a cél végén és volt 256 is. Dávid rám szólt, hogy most már a 2-es kanyart annyira ne erőltessem mert párszor húbazmeg érzése volt ahogy mentem bele.
A Bérczi klán tagjai egymás között cserélgették a motorokat. Hajni ment 06-ot.
Az utolsó menet előtt nagyon jól éreztem magam pedig szerintem még életemben nem mentem ennyit a ringen egy nap. 27 mért köröm volt.
Éreztem, hogy tudnék még javulni szóval odatettem magam. Összejött 2db 01-es és 2db 02-es kör de a javítás elmaradt mert a legjobb körömben a lejtős féktávon feltartottak. Nem baj majd legközelebb. Egyébként a sikános esetet kivéve egész nap egyszer sem éreztem magam veszélyben. Úgy tűnik kezdem megszokni ezt a tempót.
(RC optimal lap 2:00.198.)