Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pénteken is pécs meg szombaton is pécs?vigyázz nehogy egyszerre legyenek egyhelyen a szuperosok és a fásztosok,,mer akkó viszek pattikukit a bunyónézéshö
Szia! Holnap jön le hozzám a Superbike magazintól egy pár arc csinálun k egy közös kawás fotózást ha bemnne akarsz lenni a mociddal szólj vissza!
csak a nevét és címét tudom. illetve hogy milyen kötvényszámon van a biztosítása.
sosetanuszmegverekenni kisköcsög hámé?
Janou..kell enekem a károkozó tel.száma vagy cime vagy adószáma vagy taj száma vagy valami..mindegy mi maj kibogozom
Köszi.
allitolag van szamlaja,meg adasvetelije is rola,tehat ahogy en ertesultem meg forgalomba is lehetne helyezni. jövöheten otthon leszek megnezem.
Kösz meg1szer.
Hát ez durva. Direkt keresed a bajt és direkt verted össze magad?
Csak kínomban vigyorgok!
ez most komoly?
üdv mindenkinek a traumatológiáról!arccsont törés
angliában olyan motorokat vesznek meg pályázásra amelyeket a biztositó kivont a forgalomból a sérülés foka miatt...A vagy B kategoriás sérülés...ez lehet pl csak egy repedt váz is akár...ám az ár ettől függetlenül jó-érdemes megnézni.
Szasztok lenne egy kérdésem össze lehet-e hozni a 08-as 6-os óráját a 04-es 636-sal ? ez az én kérdésem hmmmmm .
szevasztok.
tudtok vmit erröl,megvennem palyazni..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r-41
25081
mivanmi? Este valakit korhazba kuldok vagy engem kuldenek.
émmeg 2.00 át mentem....hungária levezető kanyar -hősök tere..na...oszt mindenki feltartott.
Köcce.
Csak írok mán valamit. Szóval ma is kiméne a ringre. Volt emelő, gumimelegítő, haverok rogyásig szóval minden sirály. Tacsit átcsábítottam a lassú licencesbe. Első menetben együtt mentünk fel. Mentem előtte-mögötte. Sok haszna szerintem nem volt mert végül is jó íveken megy (néhol jobban mint én) csak mindenből egy kicsit több kellene. Meg rövidebb féktáv. Mikor lejött akartam menni egy gyors kört de a sikánban majdnem elszálltam úgy, hogy inkább lejöttem én is. 2:11.677.
A második menetet kettébontottam 2X4 mért körre. Az elsőben 2:02,358-at mentem a másodikban jött a PB 2:01.027. Valamilyen okból a Mansell előtti egyenesben többször is nem tudtam felrakni 4-be a motort. Mindenhol máshol pöccre vette. Szerintem a 3-as kigyorsításából túlzottan hátracsúsztam a motoron és rossz helyen volt a lábam. Egyébként baszottul ment a gép! Simán 254 volt az átlag a cél végén és volt 256 is. Dávid rám szólt, hogy most már a 2-es kanyart annyira ne erőltessem mert párszor húbazmeg érzése volt ahogy mentem bele.
A Bérczi klán tagjai egymás között cserélgették a motorokat. Hajni ment 06-ot.
Az utolsó menet előtt nagyon jól éreztem magam pedig szerintem még életemben nem mentem ennyit a ringen egy nap. 27 mért köröm volt.
Éreztem, hogy tudnék még javulni szóval odatettem magam. Összejött 2db 01-es és 2db 02-es kör de a javítás elmaradt mert a legjobb körömben a lejtős féktávon feltartottak. Nem baj majd legközelebb. Egyébként a sikános esetet kivéve egész nap egyszer sem éreztem magam veszélyben. Úgy tűnik kezdem megszokni ezt a tempót.
(RC optimal lap 2:00.198.)
má csak kicsit kő gyúrnod gratula
2:01.027.
van benn vmi
ez akkor is látszik ha nem mondod
Kössz! de nincs még kész! csak motorozhatnékom volt és össze dobtam.
szép lett
A szivárvány majdnem összes színe
télen apám télen...
Ecce,majdcsak iszunk
verekenni akarol...gyerbazme.....leitatlak