Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

96-os ZX6-hoz keresek működőképes fesszabályzót. Ha valaki tudna esetleg, megköszönném a segítséget!

P.
Legalább kiderült, hogy a blokk látható részei karcmentesek.
Semmi. Kiderült, hogy a lábtartó szorult. Még jó, hogy levettük a kartert.
ott is baj van még a 3.fokozattal?tényleg mi lett multkor a váltóval?
Ne ríjjá,mé nem moccolsz?
No hát akkor pár szó a mai Juera racinges pályanapról.
Délre értem ki a ringre éppen az olasz verseny indult. Bérczi Dávidnak Dávidnak addigra már volt sikerélménye hiszen utolsó helyről rajtolva is nyerni tudott egy versenyt. A többieket nem tudom csak, hogy Jani a Predi előtt végzett.
12:20-kor kezdődött a superbike verseny. (Az előző verseny utolsó embere még le sem jött de már nyitották a box-utcát. Volt kapkodás.) Juhász Dávid egyből az élre állt és pillanatok alatt elhúzott. B.Dávid és Brian kart karba öltve hámozták át magukat a mezőny elején. 2 kör alatt feljöttek a 2-3-ik helyre. A 2-es kanyar előtt egyszerre ketten motoroztak körbe egy R1-est. Aztán Dávid megelőzte Brian-t de Attilla nem hagyta magát és visszaelőzte. Aztán a 3-ik körben egy teljesen ártatlan szituációban Dávid elcsúszott a 2-es kanyar elején. Pont néztem és semmit extrát nem lehetett látni. Egyszerűen elment az eleje. Dávid azért lábon hozta be a mocit bár sajnos az eljutott a falig. Ezután már semmi nem veszélyeztette a Brian 2-ik helyét.
Jani szépen jött fel és újfent ment 1:58-as kört. Predi 2:00? Tom war is szépen visszarázódott a 2 éves kihagyás után.
Ebédszünet után jött az 3 órás délutáni motorozás. Ekkorra már csodaszép időnk lett csak valami hihetetlen szárnyas hangya invázió lepte el a pályát. Nem viccelek olyan rajokban röpködtek, hogy 100m-ről is látni lehetett őket. Mint ha nagy barna felhők lettek volna. A gyors jobbosban éppen tábort vert egy raj.
Na mindegy az első felmenetelnél mentem 3 mért kört majd úgy jöttem le mint akit agyonvertek. A szokásos első menetes görcs. Alig bírtam elengedni a kormányt. Kétszer majdnem el is hagytam a pályát és nem az aszfaltos bukótérben. A guminyomást eléggé sac per kábé állítottam be. Lejövetelkor elöl 2,5 hátul 1,6 volt. 2:05,311.
A következő menetben sokkal jobban mentem de mindig utolértem valakit szóval még javítani sem sikerült nem de érzetre jobb volt és az RC is 03-as optimal lapot írt.
Jani ezután felajánlotta, hogy jön mögöttem. Mondom jó de ne gyere közel mert nem akarok kék zászlót látni miattad.
Na úgy mentem mint a barom. 2X is majdnem elszálltam a mansellbe, egyszer a sikán után nem sikerült berakni 3-ba ezért jött a keró egyből.
Persze volt ahol javítottam. A kigyorsításaim egy hangyányit jobbak lettek. Olyan mázlisták voltunk, hogy 3 körön keresztül senkit nem értünk utol. Az egyik pb is lett. 2:01,613. Csak 2 tizedet javítottam de ez is több mint a semmi. Az optimal lap már 2:00.9.
Lejövetel után a Jani nagyjából azt mondta amit eddig is tudtam. Nem használom ki a pályát és túl hamar elfordulok.
Itt (16:30 körül) volt egy rövid piros zászló de nem tudom miért. Háromnegyedkor még felmentem, hogy itt ott javítsak. Érzetre sikerült de ekkor már nem mért az RC. Nem hiszem, hogy jobbat mentem volna mert sok helyen elspóroltam, hogy a kanyar bemenetre tudjak koncentrálni. Volt amikor sikerült.
A vasárnap estin ment a Talma egy nagybandittal . Szóltam a Tamásnak, hogy mérjen majd neki időt. Remélem sikerült.
Itthon féltucat döglött hangya esett ki a nadrágomból.
Összességében elégedett vagyok.
Csá. irtam választ.
Ufff.
Jó reggelt

Strici küldöm az emilt címmel meg minden ok .
Kerdezett valaki?
az hogy Te drágán vetted kb senkit nem érdekel..árulni jöttél ide vagy sirni?mimóza
Nem haragszom, csak probaltam a helyi akcentust felvenni...
(gondolotam itt minden mondat vegen kell lenni egy f@sznak vagy egy b@zdmegnak-nak)
A felni ararol meg annyit, hogy anno mikor ezt epitettem tavaly a kepen levo gepet, akkor kerestem hozza felnit, mert serult volt az enyem, es korbetelefonaltam par bontot/hirdetest, mire megvettem ezt, ugyhogy tudom mennyi az ara.
Tedd te is ezt. Ha talalsz jobb aron, vedd meg.

Ha te meg kiarulod a motorodat alkatreszenkent felaron, mint amennyit a motor er, akkor addj egy telefonszamot, mar viszem is. de csak azokat, amik kurrensek. utana a fele motor a nyakadon fog rohadni az eleted vegeig, mert jopar olyan dolog, ami senkinek nem kell. Nem veletlenul adjak pl. a bontosok is azokat a cuccokat amik altalaban tornek joval dragabban, mint azokat amik nem igazan serulnek...
(lasd elso felni, huto, telo, lampa, fejidom, labtarto (ez mondjuk tipikus ZX636R hiba, szerintem szarul terveztek meg, a fekpedalnal mindig eltorik a konzol...)

tovabbi derus hetveget
Hát ne haragudj de a 75k nem kicsit tűnik soknak! Mennyit is ér a motor? Többe árulod ki bőven mint amennyit ér!De nem megyek bele!sok sikert!
miert szerinted en mennyiert vettem, miafasz?
Hat ez jo kerdes de ennyiert baszott sok.
Strici holnap írok vissza emilt oké addig is köszi
, .
uj slickek vannak rajta vagy miafasz
Tiszta hülye aki nem normális mi Strici , .
75e
2 felni joarasitott ara?
eladó cuccok 2005-06-os 636-hoz:

- pályaidom (fejidom, hasidom, tanktakaró, ülésidom, sárvédő) 50e
- bukógomba (tartalék gombával) 8e
- DynoJet PowerCommander III 40e
- RS Racing (német kisszériás) sportdob 40e

plusz egy halom széria alkatrész ugyanehhez a modellhez