Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor ne furjad jó az úgy :) monyákolni nem szabad! Bárcsak lenne már szépen lefújva a vasam de majd lassan eljönn az ideje annak is, szép zöld lesz majd aztán megeszik a tehenek :D persze lesz benne még fekete
LeiBING az a helyzet,hogy nem tudom vissza rakni a régit,mert nem egyforma a felfogatási pont ezért furni kellett az idomot és ha visszacserélem a régire akkor kib....tt csúnya leszz. Ja és köszi a véleményt.

Üdv: Go
Nah ezt jól benéztem Igazad van, oda nem is lehet forditani a csapot. Kimentem gyorsan a garázsba és megnéztem. Azért vert át, mert a 250-esnél olyan állapotra is lehetett forditani hogy a nyil a Fuelre mutatott
A két oldalidomot köti össze az első keréknél.
Úgy néz ki, mint egy bazi nagy V-betű.
Szerintem aprópénz, ha tudsz szerezni.
Nekem is kellene, mert az egyik oldalon letört róla a csavarozási pont és van egy 2-3mm es rés az idom és közte.
most akarom lefényezni én meg a mocit és ugyan olyan kawasaki matrica kel a tankra de baszki most nézem hogy a forma miatt megtörika felirat! és ez igy nem szép! Kicsit lehtne benne több feket pl hátsó felébe meg a fejidomba! az első indexet hagyad meg a régire mert az a másik csunya!
De ez persze az én véleményem
Biztos vagy benne, hogy a FUEL feliratra is rá lehet tekerni?
Szerintem csak egy jelzést olvasol, hogy tudd a benzinnel kapcsolatos csapot babrálod.
Ha negyon érdekel a dolog, zárd el, húzd le az összekötőcsövet a szűrőről és ki lehet deríteni, milyen állásban mit csinál.
Köszi a véleményt de nem merek ily drasztihusan bánni az én eggyetlen kicsikémmel inkább köpjenek le v. bármi grága ő az én szívemnek ja és pénztárcámnak de inkább félek,hogy elbaszom. A kormányvéget meg elvitte munkatársam festetni kb 2-3 hónapja sztem az eltunt az éterbe. Az az ekeidom amit említesz annak hol lenne a helye és lehet-e azt pótolni,beszerezni valahol ja és kb mennyi?
A tartalék az nem a RES? Legalábbis én úgy tudom. Nálam ezek vannak: OFF, ON, Fuel, RES
Nem akarja?
Basszáááá oda neki!
Nem nézne ki roszul,ha egyenesen előre nézne.

A képek alapján a legfeltűnőbb a fekete váz, tudtommal csak szürke van, de ez nem jelent semmit.
Viszont ha egyszer valamiért le kellene bontani a motoromat, tutira én is átfényeztetném feketére.
A motor pedig a képekről nézve szinte hibátlan.

A kormányvéged hiányzik, az ekeidom is és fekete a váz.
Ebből sokra nem lehet következtetni.
Nekem nagyon tetszik a gép.
Az indexet muszály volt, mert máshogy nem takarta az idomba gyárilag elhelyezkedő mélyedést. A vázról talán az elöző tulaj tudna beszélni én így vettem. Esetleg gyanakszol ebből kifolyolag valamire.
Go.....
A motorodnak, hogyan lett fekete a váza?
Nagyon csálén áll.
Nem igazán tudom kivenni mi is akar lenni.
Jóóóóóóóóóóóóóóó estét mocisok.
Véleményeteket kérném egy nem nagy jelentőségü átalakítással kapcsolatban. Számomra fontos lenne és csak öszintén.

Üdv: Mindenki vigyázzon magára annak ellenére,hogy tél van.
Ha jól tudom akkor a legtöbb kawa 3 álású benzincsapal van ellátva!
Zárt-Nyitott és Tartalék állással!
Sztem az On a Nyitott,A Fuel a Tartalék és az OFF sztem egyértelmű!
Mit töltesz bele?
Kerozint?

Enyémnek 255-260 a vége.
Ja jut eszembe, a múltkor beálltam 1 cibere 1000-es mögé 270-volt a vége
Én nem tudom, ha megy a gép mint állat 265-267 akkor kell bántani? Amúgy nagyszervizen, lánc ,lánckerekek,légszürő,olaj, gyertyák stb megvolt, most 1 kicsit pihi
szkrács: A fene tudja! a enyémen on meg rec meg hát off van :)
Köszi azt én is tudam, hogy tankot meg a légszűrőt le kell venni :) a többire voltam kiváncsi! köszi mégegyszer! vmikor megkapja a szelephézag állítást, igaz lehet csak ellenőrzés lesz! utánna meg jöhet a karbi akkor!
Tankot levesz, légszűrőházat levesz(az egészet).
Meleg motor középen állva.
A légszűrőház alatt van négy vákuumcső.
A két szélső le van dugózva, a két középső be van kötve.
Sorba kihúzod a dugókat, lekötöd őket és bedugdosod a mérőműszer csatlakozóiba.
Motor beindít. Az analóg alapjáraton eléggé kileng, nehéz leolvasni.
Húzol egy kövéret a gázon, aműszer kimerevedik, de felugrik, ilyenkor látod igazán mennyire kócosak a beállítások. A karbikon van három csavar(majd teszek fel képet) a bal oldalival a két bal oldalit tudod egymáshoz állítani, a két jobb oldalival a jobb oldaliakat, a középsővel a szélső két párt egymáshoz képest.
Akkor jó, ha sok gázfröccs után is ugyan az az érték van mindegyik órán.

Ha terveztek szelephézag, vagy keverék állíttatást, akkor azt előtte kell megcsinálni.

Üdv,
A doki
Megtudnátok mondani, hogy a benzincsap állitásoknál mi a különbség a Fuel és az ON lehetőségek között?
ez a karbi szinkron engem is érdekelne! dr Zdobi, pls írd le, hol és hogyan kell!
Gondolkodtam rajta, hogy kéne venni, multkor neten találtam egyet 16-ért! Ha etán vennék akkor vkinek meg kéne azért mutatnia hogy hogy is kell használni!
megvan---nagyban ha kell

Rászánsz még egy kicsit és vehetsz egy szinkrontesztert magadnak.
Baromi egyszerű belőni.