most ugy megált a tudomány.nagyon csalodtam az egészben.a legszebb volt amit lattam.10800km volt benne es oan volt mint az uj.se torve se semmi.motorja ugy járt mint az alom.erre a valto meg KO.az elso gumi meg eredeti volt
szoval voltam a szakiknal es megneztek a gepet. vagy a valtoban vagy a kuplungkosárnál lessz valami nem ok.tehát nem képzelodtem.de nemérdekel mert vissza vittem a tulajnak ! bassza meg.love meg vissza.
persze szerencsém volt vele is hogy nem talalgatott es belement.!
Egy haverom vett vázat '04-es 636-hoz ! Újjonan 250 ezerért! Viszont ha szerencséd van az EBay-en találsz olcsóbban! Pl K5 GSX-R 1000 vázat vettünk 200 Euró ért!
hali!
egy kérdés.eltettük a mocit pihenni,egy barátomnál áll a raktárban,ami nem fűtött.arra lennék kíváncsi,hogy gyárilag fagyálló van benne vagy azt rá kell tölteni?
ha elakadna a kárkifizetésed vagyszeretnél még egy kis zsetont:ird le mit szeretnél és hogy hol tart az ügy:karugyintezes@freemail.hu,teljes jogi háttérrel állunk rendelkezésedre
Etz ugye nem komolyan mondod? Roncs? Inkább nem eszek nem fizetek be semmit de veszek tavaszig egy vázat! Hamarabb lesz 2 mocim mint hogy ezt eladjam!
Ja és lassan nekem lesz a legdrágább 636osom!
Semmi új. bár belekezdek a tuningcső építésébe unatkozom
reménykedem hogy a kedves hivatalnokok az első tavaszi napsugarakat megelőzik a zsák pénzemmel
mert ha nem....
ja és a fekete kawába én is adok ha mehetek vele néha napján
Laza vagy kopott a láncod.
Amikor elengeded a gázt, a motorfék miatt a láncod felül laza lesz.
Ha hirtelen meghúzod ilyenkor a gázt, a motor áttekeri a lazább részt alulra.
Ilyenkor hirtelen megfeszül a lánc és kottyanó hangot ad (valamennyit mindenképpen).
A láncfeszefféged beállításakor nézd meg, hogy egyenletesen van e nyúlva.
Ha nincsen, akkor a legfeszesebb állapotában kell beállítani.
csaaa.fontos kerdesem lenne! 636 on a valto! megyek vele.huzom a gazkart-visszaengedem utanna meg megint rahuzom es rant a motor (klattyann is valami a valtoba).ugy tunik mintha laza lenne a lanc.de nem az! mintha valami laza lenne(mint amikor nagy a hezag a fogaskerekekben) .mind1 mien fokozatban van -ugyan az!
valaki?,
ossze vissza keresgeltem az apro hirdetésekben....... mar leautoztam annyit mint a ...... es a vege az lett h azt viszem amit eloszor láttam. gondolkodtam még behozatni is de mar 1x rafáztam ugyhogy b...ok raaa.
+9000es(E+H) van Pilot Power 2CT....az se rossz.
persze szerencsém volt vele is hogy nem talalgatott es belement.!
mondjuk egy vázzal
egy kérdés.eltettük a mocit pihenni,egy barátomnál áll a raktárban,ami nem fűtött.arra lennék kíváncsi,hogy gyárilag fagyálló van benne vagy azt rá kell tölteni?
köcc
Etz ugye nem komolyan mondod? Roncs? Inkább nem eszek nem fizetek be semmit de veszek tavaszig egy vázat! Hamarabb lesz 2 mocim mint hogy ezt eladjam!
Ja és lassan nekem lesz a legdrágább 636osom!
Ha megszabadulsz tőle 4-6 kiláért, jön hozzá még a zsák pénzed és már is vehetsz egy szuper járgányt.
reménykedem hogy a kedves hivatalnokok az első tavaszi napsugarakat megelőzik a zsák pénzemmel
mert ha nem....
ja és a fekete kawába én is adok ha mehetek vele néha napján
Olajcsere megvolt, nyárbúcsúztató gumifüstölés is, minden oké és szép.
És feléd?
Tudni már mi van a vassal?
Hudson!
Szólj ha már nem bírod a részleteket!
Szívesen átveszem a gépet!
amúgy ez teljesen helytálló!
mizu?
Amikor elengeded a gázt, a motorfék miatt a láncod felül laza lesz.
Ha hirtelen meghúzod ilyenkor a gázt, a motor áttekeri a lazább részt alulra.
Ilyenkor hirtelen megfeszül a lánc és kottyanó hangot ad (valamennyit mindenképpen).
A láncfeszefféged beállításakor nézd meg, hogy egyenletesen van e nyúlva.
Ha nincsen, akkor a legfeszesebb állapotában kell beállítani.
valaki?,
Ha valakit érdekel van egy 2003-04-es 636-os ninja-hoz egy felső villahidam. 8000 igaz magyar forintért odaadnám bárkinek,amíg még ér vmit a forint
Tengermély tiszteletem !
+9000es(E+H) van Pilot Power 2CT....az se rossz.
http://suchen.mobile.de/fahrze...
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Hol találtad a mocit amit veszel? Link esetleg? Én is most akarnék 636ot venni (05-06), de elég kevé a normális modell jelenleg a piacon