Nekem mosás után a láncom, egy nap alatt rozsdás lesz. Száradás után azonnal le kell fújni.(RK-lánc, nem valami gagyi occsó iris)
És mi van ha álló helyzetben rászáll egy kis porocska? Meg sem mozdul a lánc, nem dolgozod a port az alkatrészek közé, csak a felületére tapad.
Amikor utcán mész több por éri negyed óra alatt, mint egy garázsban letakarás nélkül 3-4 hónapban.
Használt olajjal meg nem szabad állni hagyni több hónapot, mert savas lesz az olaj és eszi az alkatrészeket.
Én speciel egész télen a motort szerelem. Ilyenkor kell a karcokat eltüntetni, a nagyobb szervízmunkákat elvégezni, csapágyakat átzsírozni, kissebb-nagyobb átalakításokat megcsinálni.
Tavaj heti 10-12h-t dolgoztam a motoron. Egész évben repített és szolgált, év végén (télen) rajtam a sor.
Én a lánccal sem értek egyet mert ha befujod rászál a por és beleivódik az egész, ha meg mész vele nem mosod le elötte inkább kipucolva teszem el! Persze letakarva a motor az más :)
Én az olajat benne hagyom mikor előveszem tavasszal akkor engedem le elötte és rakom az ujjat bele!
Kipuffot meg nem takarom le mert fűtőt helyen van, ha zacskóval vagy mit irt szerintem pont attól párásodik be a rendszer mert semmi szellőzés akkor inkább rongyot dugok bele!
Ez az én véleményem, meg persze tele tank!
Újabb "baromság" jutott eszembe Tehát:
A kérdésem az lenne hogy le kell-e engedni a benzint és ki kell járatni a motorból a maradékot vagy sem ha télire el akarom tenni?! Ugyanis valaki azt mondja telitank, valaki meg azt hogy tök üresnek kell lennie. Az olaj az már világos, de azt nem fogom lecserélni mert még csak 600 km van benne... Szal az még sztem elég "friss". Azért is vagyok ennyire elbizonytalanodva, mert egy ilyet linkeltek be egy másik topicban még tavaly:
Kawasaki 636os kézikönyv:
1.Alaposan tisztítsa át az egész motorkerékpárt.
2. Járassa a motort kb 5 percig, hogy felmelegítse az olajat majd állítsa le a motort és engedje le az olajat.
3. Töltsön a motorba új olajat.
4. Engedje le a benzint a tankból pumpa vagy szívócső segítségével.
5.Ahhoz, hogy a benzin teljesen kiürüljön a rendszerből, járassa pár percig a motort amíg az leáll.
6. Csökkentse a guminyomást 20%-kal
7.Állítsa a motort állványra, úgy hogy egyik kereke se érjen a talajhoz ha ez nem lehetséges helyezzen el kartonokat a gumik alatt.
8.nem festett fém felületeket rozsdásodás ellen olajsprayel védje. Ezt az oaljsprayt ne használja a gumikra és a fékekre
9.Olajozza meg a láncot és a bowdeneket.
10. Vegye ki az akkumulátort és olyan helyen tárolja ahol nem éri közvetlen napsütés nedvesség vagy fagypont alatti hőmérséklet.
11. kössön nejlonzacskót a kipufogódob végére, hogy megakadályozza a nedvesség bejutását.
De ha minden jól megy hamarosan egyel kevesebb lesz.
Tudna vki ajánlani egy jófényezőt? aki alapos és szép munkát végez?
Nekem mosás után a láncom, egy nap alatt rozsdás lesz. Száradás után azonnal le kell fújni.(RK-lánc, nem valami gagyi occsó iris)
És mi van ha álló helyzetben rászáll egy kis porocska? Meg sem mozdul a lánc, nem dolgozod a port az alkatrészek közé, csak a felületére tapad.
Amikor utcán mész több por éri negyed óra alatt, mint egy garázsban letakarás nélkül 3-4 hónapban.
Használt olajjal meg nem szabad állni hagyni több hónapot, mert savas lesz az olaj és eszi az alkatrészeket.
Én speciel egész télen a motort szerelem. Ilyenkor kell a karcokat eltüntetni, a nagyobb szervízmunkákat elvégezni, csapágyakat átzsírozni, kissebb-nagyobb átalakításokat megcsinálni.
Tavaj heti 10-12h-t dolgoztam a motoron. Egész évben repített és szolgált, év végén (télen) rajtam a sor.
Vasárnapi mailt megkaptad?
Én az olajat benne hagyom mikor előveszem tavasszal akkor engedem le elötte és rakom az ujjat bele!
Kipuffot meg nem takarom le mert fűtőt helyen van, ha zacskóval vagy mit irt szerintem pont attól párásodik be a rendszer mert semmi szellőzés akkor inkább rongyot dugok bele!
Ez az én véleményem, meg persze tele tank!
Újabb "baromság" jutott eszembe Tehát:
A kérdésem az lenne hogy le kell-e engedni a benzint és ki kell járatni a motorból a maradékot vagy sem ha télire el akarom tenni?! Ugyanis valaki azt mondja telitank, valaki meg azt hogy tök üresnek kell lennie. Az olaj az már világos, de azt nem fogom lecserélni mert még csak 600 km van benne... Szal az még sztem elég "friss". Azért is vagyok ennyire elbizonytalanodva, mert egy ilyet linkeltek be egy másik topicban még tavaly:
Kawasaki 636os kézikönyv:
1.Alaposan tisztítsa át az egész motorkerékpárt.
2. Járassa a motort kb 5 percig, hogy felmelegítse az olajat majd állítsa le a motort és engedje le az olajat.
3. Töltsön a motorba új olajat.
4. Engedje le a benzint a tankból pumpa vagy szívócső segítségével.
5.Ahhoz, hogy a benzin teljesen kiürüljön a rendszerből, járassa pár percig a motort amíg az leáll.
6. Csökkentse a guminyomást 20%-kal
7.Állítsa a motort állványra, úgy hogy egyik kereke se érjen a talajhoz ha ez nem lehetséges helyezzen el kartonokat a gumik alatt.
8.nem festett fém felületeket rozsdásodás ellen olajsprayel védje. Ezt az oaljsprayt ne használja a gumikra és a fékekre
9.Olajozza meg a láncot és a bowdeneket.
10. Vegye ki az akkumulátort és olyan helyen tárolja ahol nem éri közvetlen napsütés nedvesség vagy fagypont alatti hőmérséklet.
11. kössön nejlonzacskót a kipufogódob végére, hogy megakadályozza a nedvesség bejutását.
12. takarja le a motorkerékpárt.
Kawasaki Joe Rocket Bőrdzseki