erről már zx14es koromban beszélgettünk úgyhogy ezt mindenképpen megejtjük.
persze a cél nem az utcai harc(családos ember lévén) hanem az egymás motorjának megcsodálása és egy jókedvű gurulás
megjegyzem ha mi nem jövünk át hőzöngeni(persze erről szó sincsen)akkor ez a topic kiírja saját magát a fórumról, merthogy pang mint a meddő kenguru erszénye....
Én sem úgy gondoltam. De most egy Ducatis érvvel jövök. (Tőlük hallom ezt mindig). Milyen érdekes, hogy a Busások járnak át a ZX-12R topicba hőzöngeni és nem fordítva.
Az a kemény, hogy a két mozdony tulajdonos összeveszik, hogy melyik fordul jobban (kevésbé szarul). Valszeg egyiket sem a ringre tervezték annó bár tény, hogy a ZX-12R mint ha magasabb felépítésű lenne. Láttam pár Busás embert aki levetett oldalidommal pályázott, hogy ne égesse szét. De ha kanyarodni akartok vegyetek RS125-öt. Az úgy fordul mint egy bicikli. (Állítólag mert én sosem mentem még olyannal. )
Érdekes dolog ez, mert az enyém meg pont amiatt fordul könnyebben, hogy magasabban van a hátulja, de egy kicsit az elejét is felhúztam, hogy ne érjen le olyan könnyen az oldala...
várjuk action barátod időpontját egy szolíd gurulásra valamikor amikor nektek is jó...
én ismerek olyan 50 éves busás kollágt aki gyári futóművel és beállításokkal lapon fordul utcán, ringen..
bocsánat mondtam volna, azt hogy szar a busa futomüve? Nem emlékszem ne haragudj, azt mondtam nem lehet vele kanyarodni, És mondom mindig is kawasaki párti voltam a TANKGYÁRTÓ nekem bejött, de egy busa volt az álmom anno, és amekkora tülhó nagy bálna teste lett, képtelen kanyarodni tempósan, a 12es is mozdony, de egy kis ültetéssel orvosolható. Egyébként meg valjuk be a suzuki csinál egy népmotort ami megfizethető, és emellet jó is, de azért a dijakat csak a kawasaki söpörte be inmáron huszonéve, és ez is tény. a modelfrissités tényleg jó lett volna a 12esen. (halkan jegyzem meg hogy ugy hallottam hogy a jappok lehet megint piacradobják. és akkor lehet lecserélem a drágámat, Visszatérve a hayabusához, az ujjakkal nem tudok mit kezdeni bevallom férfiasan, de a régiket meg megtologattam rendesen hátulról, és sosem maradtam le tulzottan egyiknél sem . Sőőőt, Action barátom rendszeresen sportott üzött belöle hogy szétszivassa öket.
nem bántásként mondom, mert nem tudom, miképpen motorozol, de a régi Busával lehet a ringen kb. 2:11-et karcolni gyári futóművel, ha ettől te jobbat tudsz menni, akkor mondhatod, hogy szar a futóműve.
pontosan kimondtad azt ami velem történt akartam egy busát ráültem mentem vele 2 kört és mondtam köszönöm szépen , utána kiprobáltam egy 12est éshát az eredmény magáért beszél. egyébként a busa valoban nem tud kanyarodni a legnagyobb bajom azzal volt , viszont javára kell irnom hogy a kétharmadával is simán megelégszik mint a 12es benzinigénye, éshát ez tény a kawa rettenetesen fogyaszt, de hát valamit valamiért.
Igazad van Kawabusa barátom!
A lényeg hogy jöjjön a jó idő.
A többi mellékes az hogy van egy két idióta az elfogadható.
Minden oldalon van ilyen.
Az,hogy majd melyikünk látja majd a másik rendszámát(csak)
Kiderül az első megmérettetésen.
Már várom.
És még ott van IceHawk bárátunk is....a versenybe!
még én sem, de nem mindegy mennyi. ezért is kell a busáét átalakítani.
radiális főfékhenger, fémfékcsövek első lépésnek, aztán ha önmagában jó, érdekel hogy a többi motorhoz képest milyen lett..
így igaz, bárki lehet jó arc AKÁR MOTOR nélkül is, de sajnos sok a fórumon az arctalan hülyegyerek aki belepofázik mindenbe és utána kiveri, mert marha boldog hogy szóba álltak vele
ne aggódj csak szívjuk egymás vérét egy kicsit. ez télen teljesen normális, mindenkinek hiányzik már a motorozás. igaz egy-két taknyos beleszól mert álmodozik hogy a motorosok szóba álljanak velük, de mindegy ennyi belefér.
készülj mert baromi kiváncsi vagyok facetoface mi lesz a "nagyok" között
persze a cél nem az utcai harc(családos ember lévén) hanem az egymás motorjának megcsodálása és egy jókedvű gurulás