Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Kawasumi!
Igen nyúzom a zx14-et.
Nagyon jó!
Nekem jobban bejön mint a busa,de lehet,hogy csak elfogult vagyok a Kawa iránt.
Remélem találkozunk az utakon.
Üdv.
Én úgy veszek motort hogy kipróbáláskor azért megpróbálok rajta mindent letesztelni, a blokktól a futóművön át a fékekig.
Ha összességében klappol akkor mehet a móka.
Szia!

Ne félcs! Ránézésre is kirázz a hideg olyan csúnya bocsi .Meg ahogy fordul vagyis nem fordul az kész káosz! Két seprünyelet a kipdobba és told el neki ennyit erröl mifelénk már csak igy megy!
azért mert itt van nálam ,a levegőszűrő tisztító meg amivel be kell fújni olajjal,gondoltam majd ha jó idő lesz megcsinálom
de ha mindent megcsinálsz a motoron,tavasszal nem tudok mit rajta bütykölni
Én meg soha nem úgy vettem motort, hogy mennyi a féktáv
Azt vettem meg amelyik tetszett
Ezért van ZX12R!
Is.

Ui: magasan tojok rá, hogy kinek milyen motorja van. Nem az minősíti az embert. Lehet valaki egy több millás frankó motorral totál paraszt és lehet egy 125-ös sportmotorral is jó arc.
Csáó most látom hogy a busa helyett,a nagy zizit nyúzod
Azt nem tudom hogy egy ZX12 mennyire áll meg előbb mint egy Busa de azt tudom hogy egy FZS1000 kilométerekkel előbb áll meg a busánál.Nekem csalódás volt a Busa amivel mentem, pedig pikk-pakk állapotú volt új fékbetétekkel.
nehogy szétszed
csak szívom a véred örülök hogy megcsináltad
Sziasztok motoros tesók!
De jót nevettem mikor olvasgattam ahogyan osszátok egymást.
Kawa vagy Busa.
Szerintem ebben a kategóriában már mindegy.
Van akinek ez van akinek az.
Itt már azon múlik,hogy ki vezeti.
te alfie

mifelénk a kitöltetlen adatlapú nagyszájúakat, akiknek valószínűsíthető robogójuk sincsen.. arctalan, irigy segglyuknak nevezik

de ne vedd magadra csak általánosságban mondom
te István

ez s sok kawás mind irigy a motorunkra nekik sosem lesz ikon gépük
merem állítani a zx12 fékútjánál nem hosszabb úton állok meg a busámmal
Miért száraz a légszűrőd és koszos?
Nem kellett volna megcsinálni a kipufogót?
köszi a kipufogót
de nem kellett volna,elviszem a zzr 1.4 ha már valaki ott felejtette
veszek belőle két zx12-őt
Ha látnád hol tárolom:-)!Érdemes megnézni!Tavasszal ki próbálhatod:Ja nem csopper!Csucsuka a neve!
Ne viccelj!Jövőhéten kész van!A kipuffot megcsináltam,de nem küldök képet :-).Itt felejtettek egy zzr1.4-et és egy R6-ot is.Meg háll istennek van munkánk!
Na jólvan naa nem aggódok
csütörtökön beszaladok hozzád,viszem az olajat
Tavasszal megyek a mociért,addig is melegben van nálad
Sok embernek jó úgy ahogy van, nekem nem tetszett gyári állapotában. Valaki csiricsáré airbrush fényezést csináltat, én ilyenre alakítottam...
Az egészben az a mókás, hogy Te (ill. a motorod) vagy rá az élő példa, hogy a Busa mennyire jó motor szériaállapotban.
A ZX-12R-nek egyetlen baja az, hogy túl sportosra sikeredett. Egy nem létező piaci résbe rakták be. Sportmotornak túl nagy és nehéz, túramotornak túl sportos. Ezért is jött ki a ZZR. Sport-túra vonalon egyértelműen jobban teljesít. Két ekkora moci egyszeri szerepeltetését a Kawasaki nem engedheti meg magának sokáig.
Még egy modellfrissítést azért adhattak volna a 12-nek.
Most gondolkodom, hogy a 12-esen azért jobb a fék, mert sokkal kevésbé kezelhető, ezért lassabban lehet vele csak kanyarodni, ergó, többet kell fékezni vele... A Busához meg bőven elég a motorfék meg a gyenge satu...
köszi hogy kimondtad : Legendát!
Mert szerettek volna egy legendát meglovagolni...
Tudod báttya a jóból sosem adnak sokat valóban 2006ban finislett mert 1szerűen nem tudtak jobbat!
Mai eszemmel már bőven elég lenne egy jó betét meg fém fékcső kombináció, csak mikor még új volt, akkor a félelem motiválta az átalakításokat...