kiváncsi volnék, hogy miért vásárolták annyira, talán azért mert egy nagybevásárláshoz ajándékba adták, népmotor lett mert olcsó volt, de ha baj volt akkor nagyon nagy volt a baj nem ugy mint a kawán, láttam sok balesetes motort éshát a suzukik sokkal jobban összetörtek mint pl egy kawa, szerintem
Nyugtass már meg, hogy a ZX12-őt ugye még most is gyártják?
Ha jól tudom 2006 után már nem gyártottak ilyen modellt, míg ami ellen épült, azt 1999-2008-ig forgalomban volt és vették mint a cukrot még a szar fékjével is, amivel azért meg lehet állni...
Látom még mindig megy a rivalizálás. én már pont teleszarom 180 ló fölött mind1 hogy mennyi mert örület az egész. de azért halkan megjegyzem sosem vennék busát, pedig az ujjabb széria még jól is néz ki, de még mindig köze nincs pl egy ugy zizihez
Jobb helyeken raknak kis fényvisszaverőt a kerékre és van optikai kerékcsúszásmérő. Egyébként a kerék elpattogásától csak gyengébbnek tűnik a motor nem erősebbnek. Szóval lehet, hogy ez a motor 210Le keréken.
Te nem tudod a Tescóban árulnak még Hajabusát,vagy már lejárt a szavatossági idejük? A fék az még mindíg úgy fog csak rajta , ha 200nál utolér egy álló kocsisort?
Akàrhàny padolàson voltam ehhez kèpest tökig le volt hùzva a motor hàtulja. De mindegy akkor is kène, ha lazàbb napom van ezzel gurulnèk,ha meg kemènyet akarnèk menni a busàt zùznàm
Nem kell aggódni, ha Tibinél vagy Pistinél van a gépezet. Kb. 13 éve szerelnek nekem a fiúk és jó pár bajnoki címhez segítettek hozzá, biztosítva a tökéletes technikai hátteret! Akár még éjszaka vagy hétvégén is!
A hétköznapi motorozásaim is azóta nyugodtak amióta ők szerelnek nekem. Na meg mióta rátaláltam a Saridonra
És még egy kis adalék: zöld a vérük!
Szóval no para!
Ááá nem igaz a 196 ló hátsó keréken. Mindenki fotosoppol ezerrel
A lóerőn kívűl azért bitang a nyomaték, illetve annak leadása. Gyorsulásra tervezett
Amerikai áraktól mindíg kiakadok. Hozzánk képest fillérekért dobálják nekik a vatta új monstereket
A youtube tele van mérésekkel. A leggyengébb 191Le keréken. Az nem lobogás hanem a különböző sebességfokozatok vége. Bár nem tudom ugyan arra gondolunk-e.
Nem,de a hàtsò kerèk kicsit lobogott nem?na mindegy nem èrtek hozzà..de az biztos ha a 196 lòerő valòs adat,gatyàt fel kell kötni suzukinàl a tervezőknek..
Mindenesetre kivàncsi lettem mit tud èlőben a maestro,bàr 5 millàèrt kicsit sok..amcsiban 13 e dollàrèrt van ùj..
Ne aggódj Petike az idomokat vette le a gépekről és szakmailag jómagam vagy Pisti (aki a legjobb) javította a gépeket.Te ráadásul idom nélkül hoztad a gépedet.De a Bird mocijáról is letudtam venni az idomot!Hááát vissza megy-e az majd kiderül ha meghozza a blokkját a tuning műhelyből.:-))))))))))))))))))).De ne aggódj a képen látható motor egy Kawa enduró volt.Ennél nagyobb változások nem lesznek a gépeden.:-))))))).
Egyébként meg én se mennék be Barcelona stadionjába kiabálni, hogy mennyire jó a Real Madrid
Ha jól tudom 2006 után már nem gyártottak ilyen modellt, míg ami ellen épült, azt 1999-2008-ig forgalomban volt és vették mint a cukrot még a szar fékjével is, amivel azért meg lehet állni...
Nem kell aggódni, ha Tibinél vagy Pistinél van a gépezet. Kb. 13 éve szerelnek nekem a fiúk és jó pár bajnoki címhez segítettek hozzá, biztosítva a tökéletes technikai hátteret! Akár még éjszaka vagy hétvégén is!
A hétköznapi motorozásaim is azóta nyugodtak amióta ők szerelnek nekem. Na meg mióta rátaláltam a Saridonra
És még egy kis adalék: zöld a vérük!
Szóval no para!
A lóerőn kívűl azért bitang a nyomaték, illetve annak leadása. Gyorsulásra tervezett
Amerikai áraktól mindíg kiakadok. Hozzánk képest fillérekért dobálják nekik a vatta új monstereket
Mindenesetre kivàncsi lettem mit tud èlőben a maestro,bàr 5 millàèrt kicsit sok..amcsiban 13 e dollàrèrt van ùj..
egy jó bódis rendszerrel már kegyetlen lehet