Meg mondom neked őszintén,ő a kompromisszumos megoldásom
Megy mint állat és még is visszafog a nagyobb tempónál,bár azért a videók nem ezt bizonyítják...
Erre még az asszony sem köpködne......
De azért a Haya az az igazi.Mikor gyorsul a levegővétel komoly élmény...
Értem.
Bár néha én is eltörpölök az ezres sportgépeken,mert azt a bizonyos kiló/lóerőt csak azok tudják,de szigoruan csak egyenes kormánnyal! Puccsítson az aki...............
A béláról még annyit,odatettem 1-ben fordulat fel-semmi na mondom kuplungos ez vagy mi,de szegénykém csak a hátsó gumit csavargatta gyorsan körbe-körbe spontán módon félgázon!
Egy kicsit húzom a barátomat,de a király nekem is tetszik.
Az Fjr zsír volt kezelhetőségre,de az erő ami velem volt előtte(2 db busa) na az k.vára hiányzik. A döntésem vagy sólyom ,vagy Béla király lesz. A Kawa nem tetszik kívülről annyira,viszont a nagy zizi keservesen fel van építve a burkolat alatt.Az biztos,hogy máson nem láttam még ilyet.
Ice333 ha nem látnám hogy volt már motorod azt hinném szórakozol. Van szórásod rendesen!FJR után puccsitós zx 10 érdekes lenne az tuti. 3 nap alatt bánnád meg.
Én is törpölök a Béla királyon,próbáltam,nem is az lepett meg ahogy megy hanem az a kezelhetőség! Nagyon baba.
Ezzel az a baj,ha teljes motortuning van benne,akkor valamit elcsesztek,mert a széria 188 lovas...
No meg az első villára is csak ragasztva van az az öhlins felirat...
ami tényleg öhlins,az a kormánylengéscsillapitó!
ha mész szólj hátha én is eltudok menni
az a piros háló elég gagyi rajta, a kipuff sem az esetem...amúgy ok
de azt tudod az a motor egyenesen nem sokat ment
van benne f.-ság is...