Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jövő héten már ráérek, hétvége akár, főleg vasárnap
szombat család, most vasárnap lillafüred-esztergom-visegrád kör..
inkább azt kell kitalálni mellik pálya, szerintem m3 vagy m5..
No, mikor?
Naon luvnya a topic nem naon irkáltok tessék irkálni
Na menek motorolni
LOL! Köszönöm, tanultam belőle.
Szia! Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
Szervusztok,

'05-ös ZX-12R, kb. mennyibe kerül a légszűrő? Ha jól tudom 2 db-ból áll a "szett"

Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok! Van egy DID 530 ZVM2 Gold X-gyűrűs, könnyített, erősített lánc, 130 Le feletti erősségű! Boltban 37 ezerért láttam Én 32.000Ft ért odaadom!
(Lánc, Összekötő szem, 4db X gyűrű, Kenőanyag)
Ha érdekel valakit nyugodtan hívjatok: 30/603-8688
tegnap bementem a redbaronba délelött, gumikat akartam seréltetni a wr-en, nagyon nagyon nehézkesek, elösször el is küldtek, hogy nem tölük vettem a motort igy felejtös, de hála az ég a benti kapcsolataimnak, elintézték hogy akciósan klubbtag legyek, és igy jó drágán megcsinálták , viszont találkoztam egy eltünt ismerössel "hencs" névre halgat itt a sportmotoron, és már nem 12ese van hanem egy gyönyörü szép piros vtr1000 sp2-es, félt a 12estöl, amit nem is csodálok ez a bátrak gépe. Lassan lassan az enyém is összeáll,
Huzzad neki...
ok köszönöm

csak legyen jó idő..
Hali!

Ha jó idő lesz október 15-én, megyünk a szlovákiaringre, ez lesz
az idei utolsó Westdragrace-s futam.
Szeretettel várunk téged is !

Géza
miujság nagymocisok, van mozgolodás?
Volt karbis xx-em aztán hayabusám...Az xx sosem volt 164le..
Sosem igazolta a gyár adatot!
Amennyivel a karbist erösebbnek mondták..A pgm-fi-ben pedig ram-air van..
Nem érzékelni a különbséget...De a hayabusánál sokkal gyengébb.
XX-nél fordítva van. Minél újabb annál gyengébb. A karbis verzió volt az erősebb. Az injektorosat már 150Le-vel árulták. Nem is volt több.
akkor gyakorolj és verd meg az xx-st..
Hali Bird!

Köszi az infókat!
A kupplung-csúsztatás és lábbal megtartás miatt ugrottam be az
első döntőben előbb és így lettem második....
A második döntőben pedig üreset váltottam 1-es után....
Elvileg 7500-nál van a nyomatékcsúcs és 10500-nál a
teljesítménycsúcs..... Ha jól gondolom, akkor kb 7500-as fordulattal
kellene rajtolni és 11000-nél váltani ?

Géza
Hali!

Nem tudom, mikori évjárat az XX, de ha a legújabb, akkor alapból
164 paci és erre jön még rá az a 10-15 plusz talán. Még így is
gyengébb, mert a negyed mérföld végén 10-15 km/h-val nagyobb
a sebességem, ami azt jelenti, hogy ennyivel jobban gyorsul a
12-es, csakhát a rajtnál beragadok....
Hello Rigarobi!
A rajt nagyon sokat számít. A lámpához nem kell más csak gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás. Ha 4 ezer környékére visszaesik, akkor a kuplunggal bánsz egy kicsit fosatósan A rajtnál nincsenek kőbe vésett fordulatszámok, mert én az egyik 12-esemmel 6 környékéről indulok, a másikkal meg kb 9. Ehhez ismerned kell a gépedet, az erejét, a nyomatékot stb... Ehhez jó mondjuk ha sokat motorozol és megtapasztalod, vagy egy fékpadon megnézed, hogy hol van a nyomatékcsúcs, hol jelentkezik a kraft
A váltásra szintén ez vonatkozik, mert sokanazt hiszik, hogy tiltásnál kell váltani. Tiltás környékén az én 12-eseim már lefelé haladnak a görbén, így előbb váltok kb 1500-al. De ez nálam a fékpadon tisztán látszott.
Ha 3 tizedet kapsz a rajtnál, akkor az nagyon sok. Nyomathatsz apróbb trükköket, hogy beteszed 1-esbe az első lámpa kigyulladásánál és kuplunggal begurulsz a második lámpa felgyulladásához és lábbal megtartod a motort, de a kuplungod nincs teljesen behúzva, mert így a rajtnál csak kiengeded és már harap a paripa. Ezek is századokat, tizedeket hoznak ám!
Fordított a váltód? Gyorsulásnál érdemes megfordítani, mert akkor felfelé van 1, a többi meg lefelé. Így amikor erőből húzod neki, akkor csak kuplung nélkül taposod lefelé a fokozatokat. Itt is nyerhetsz időt.
De a rajt a titka az egésznek, hogy megfelelő időben, megfelelő fordulatról kirobbanjál a rajtból!
Még variálhatsz az áttétellel is, de ehhez tényleg ismerned kell a gépedet, hogy mennyire jön kerékre, mikor, hol váltasz, hanyadik fokozatban érsz be a célba, milyen fordulaton stb....
Egyébként meg nem kell mindent készpénznek venni, hogy kinek mi van a motorjában, mert sok csalós motor van ebben a sportágban. Is. És ezt nem az XX-es srácra mondom, mert nem ismerem, hanem általánosságban.
Húzzad neki!
szia Rigarobi,

engem is érdekelne a gyorsulási fejlődés, legközelebb én is mennék
de azért egyet nem értek: egy xx hogyan lehet több mint egy bestia?az alapból 20-30 lóerővel gyengébb, nem?még full rendszerrel és pcvel is határeset hogy elér egy zx12-őt..vagy rosszul tudom?
De ismerős ez a motor.....

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Hali Bird testvér!

Ha jól tudom, te otthon vagy a gyorsulási verseny témában.....

Tanácsra lenne szükségem, hogy hogyan faraghatnám le a
reakcióidőmet és hogy mikor gyorsul jobban a motor,
milyen fordulaton induljak, mikor váltsak, stb.

Az az XX-es csávó jól rajtol. Ennyi az egész.
A motorjában pc és full rendszer van, az enyém full gyári,
de még így is jobban megy, csak a rajtnál megy el kb. 0,3 mp.

Én egyelőre pocsékul, 0,5 mp-es reakcióidővel indulok.
A kupplungot kellene csúsztatnom talán,
mert induláskor mindig visszaesik a fordulat kb. 4000-re.....

Mástól is kérnék véleményt.....

Géza
Sok van, de ha kell még akkor Róka hoz még a haveroktól. Eldugtam a körhintába addig