Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem megérte. Gyönyörű egy vas, brutál hanggal
télleg szép
Márkából amennyi van.
A K4-es Gixer 1000-esem hagytam ott érte, meg egy kevés kis kápét... Mondanom sem kell, megérte a csere.
Kicsi a világ... az.
Szép a vas! Nem tavaly vetted Bp-en? Egy ilyet hírdetett egy fickó egy kereskedésben és elmentem megnézni Csepelre.
Mennyi kell? Meg van fekvőrendőr is. Betonból
Fej nélküli plüsállatka? Hmm?
Igazad van, többet nem fordul elő! Én kérek elnézést!

Most akkó lesz eladó márka, vagy nem?
MÉH telepen kellett volna keresni a 9-eseket?
Rossz helyen kerested.
Sok a cincogó kis ovis Egyetlen egy 9-est se láttam Brnoba a csapatban. Ja lehet ki se bírták volna
Ne is kérdezed. Szétb..sz az ideg! Ez a fényező is elb..ta a dolgokat. Tegnap már kínomban elhoztam, de a próbaút során volt 1-2 dolog ami nem tetszett így viszem vissza. Szóval mostanában 12-essel bombázok, meg a zizivel élvezkedek. De bakker ahogy bementem egy kanyarba v egy körforgalomba a 7-es úgy hasított íz íven, mint az állat Viszont baromi pici az nekem testalkatilag
Csupán csak azé attam el a motoromat me untam várni a fajtátokat.
És csak ezé nem vettem még tizenkettest mee, a haverom megin nem akarja eladni.
Habár azza is várnom kéne, főleg azokra akik csak a szobába motoroznak, ( vagy a lükepékségbe)
bátyó mi van a 7-eseddel
semmi hír nincs róla, oszt így hogy szervezzem a találkozót
Sok az ovis
Na az utolsó mondatodban van a lényeg!
Jó reggelt, az akadémikus uraknak ( és a hülyéknek is)!
Minden dojcse márkájé adok 5 forintot.
Lehet, hogy népbutítás, de a Zizim forgalmijában 147Kw teljesítmény szerepel. Mondjuk amcsi import, limiter nélküli vas. Ültem már K8 Busán, ami szintén meggyőző teljesítményt nyújt, de a kanyarstabilitás, a fékrendszer, a futómű, illetve nem utolsó sorban a külcsín szerintem a Zizi oldalára karcolja a pontot. Nem sértésként írom, de akinek csak a gyorsulás és a végsebesség hajhászása a fontos, az vegyen Busát, aki meg ettől egy kicsit többre vágyik, az Zizit...
Mert arra ott van a ZZR topic. Ide csak belesnek az erőre ácsingózók
A bazzazról és PC-ről meg kérdezd AGO-t a PC topicban. Ő ebben a nagy guru.
Miért nincs ZX-14R topik? Szerintetek a Bazzaz, vagy Power Commander a jobb választás?
Én azt mondom, hogy az 1,4-es zizinek semmi esélye az új busával szemben. Csak simán elég nézni a számokat. Busa száraz tömege 220 kg, zzr-é kb 240 kg. Ez már eleve egy 400 méteres gyorsuláson kiad kb 2 tizednyi hátrányt, ami mondjuk 2 motorhossz. Utána ott van még a lóerő. Pár busát már láttam padon és nyomták a 200 pacit simán, mindenféle motyó nélkül. Amit én használtam az 190 körülit tudott teljesíteni. Itt alapból megint van 1 tizednyi hátrány, ami még egy motorhossz. Az emberi tényezőkről, motorkarakterisztikáról, stb.. meg ne is beszéljünk.
Egy szó, mint száz egy snaucert én se küldenék be a dán dogok közé dugni
Csőváz betonmen!
Aztán váltottál márkát? Hallotad? Újra bevezetik
Egy a lényeg, vigyázz Magadra és térj majd haza sok zsével! De figyi, egy jótanács! Ha márkával fizetnek, ki nagy az esélye, hogy átb@sztak
Über allesz Dajcsland!
betolom a dunába
vagy elcserélem egy busára