megmondom öszintén (ki lehet nevetni) fosok kicsit én a kuplungoláskor, inkább szeretem gázról elintézni , egyszer 2 x probáltam kuplungal felhuzni, 1 ik alkalommal reccsent egyet a gép (kiméletes használatban volt uj kora óta), a másodiknál (arrol van vidi is eksön ki is nevette) szoval ott meg olyat rugótt a motor hogy majdnem átestem visszcsaptam, és gatyátcserétem , de fogom gyakorolni, ha nem fog recsegni a motorom
Ja ja ,F Feri kiemelte a lényeget,amúgy végig követtem a storyt.Most a gixxi pilóta 20 a motor kb 40kg val könnyebb,miért is kellett volna győzni a péknek?De ő oda áll így is és élvezi a zöld lámpát, a mi a lényeg.
Oké jó,de a leáttételezett gépre rakhatod a PC-t,akkor is többet fog enni vagy 1,5 literrel! Ha fogyasztáscsökkenést akarsz,akkor +1 fog elöl,az egykerék meg egy kis kuplungba nyúlással menni fog!
én hosszukat megyek tehát felpakolom utolsó fokozatba és jövök nem negyon váltogatok , a -2 tényleg durva de mint irtam ha tunningra kerül sor akkor-2 vagy -1 mert elegendőnek tartom az erőt maximálisan, a pc-töl pedig normál esetben valoban lehetséges fogyasztáscsökkenés, mint AGO is irta, mert most gyárilag kicsit sokat kap a gép, igazábol én a benzinárak miatt fogyasztáscsökkentést szeretnék, viszont a kissebb kerék meg azért kell mert 2 ben már nem nagyon (ritkán) jön fel gázról kerékre, és kerekezni szeretek MERT AZ JÓ
szia marci szerintem eszement dolog tuningolni egy 12est , én max ugy fogom tuningolni ahhogy kisöcsi kap egy -2es áttételt, ha pc kerül bele az se azért hogy tuningoljam fogyasztásjavulást várok töle
De az utolsó elötti commentet olvasd el ..
http://www.sportmotor.hu/motor...
ha nekem kéne már megvettem volna 10é