Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Genyó vagy
Hali hát tavaj is, meg tavaj elött is sokan jöttek innen a forumról... idén is menni fognak ...
amúgy eladnám de nagyon, de senkinek sem kell már a 12-es
Basszus ilyet le se merek írni, hogy nekem nagyon bejön a kék-fehér TLR. Még a traktorhang se zavar, sőt!
Marcipán! Látom új képeket nyomtál fel, hmmm.... most nehogymá' eladjad és egyedül lépjek le Brno-ba! Még megvernek a kigyúrt police emberek a kúton
Egyébként a Mo-i padok között ku..va nagy különbségek vannak. Az én motorom esetében 20 LE is volt! Az pedig nem kevés. Én bízom az új technikában, abban ahogy képzik az embert az oktatásokon és nem csak úgy méreget nekem valaki. Én is AGO-hoz hordom a gépet és ott a padon szépen nyomon lehet követni a fejlődést
Neeeeem röhög te mindég elakarod pattintani a ződségedet ,RSV-ZX-10 stb aszt mindég csak ott marad .Nem is akarod te igazán ,nem kő szégyenleni hát szíp dolog a SZERELEM! UI:GREEN VÍRUS
Ez egy kimondottan a régi Hayabusához, Németországban gyártott idom+segédváz, amit így kittben lehet venni a Polo áruházban. Nem olcsó, viszont semmit nem kell vágni, agyalni sem kell, mert mindennek kialakított helye van, ezért viszont csak erre jó, lehet még kapni ugyanebben a design-ban TL1000R-hez is, ha olyat lehetne még újban kapni, egy ilyen idommal bevállalnám (meg ha nem traktorhangja lenne...)
Én szeretnék cserélni... de lehet inkább várnom kellene vele ...
Szasz Feke:te milxyen farok idom van a mocidon ?Csak mert az eredeti miatt nem tetszik a new Busa! Viszont gixxer seggel már dögös.Amúgy nekem is volt a Bestiám olyan fékpadon ahol áfával növelt értéket kaptam De olyan jól esett persze akkor és most is tudom(na jó csak sejtem )a frankót ,de telibebeleszarok.Csak benzin+gumi kell.Rendszám +egyéb adminiszteációs faszságok minek? nincs dolgom az ellenséggel,h beszélgessek velük .+mindíg a magam útját jártam.
Az nem rossz... Mondjuk egy ideje már nem érdekel a teljesítmény hajhászat, mert csak az a cél, hogy ez a motor kibírja ezt a válságos időszakot, míg nem tudok venni egy jó kis 1000-est, mondjuk egy 10R-t...
Szia, ez a PC elötti mérés... 190 le
1 héttel késöbb Ago-nál 181 le úgy, hogy vissza lett rakva a gyári levegőszürő, azóta van benne PC és egy vezérmű tengely ..
Csak az a szép, hogy ez az eredmény még kb 3 éve született, amikor sem Wiseco dugattyú, sem Yoshimura vezérműtengely volt a gépben, mindössze a hengerfej volt megcsinálva, kőkemény 35ezer forintért, meg volt egy 4-1-be kipufogórendszer és ennyi. Ez talán még nem a fél blokk cseréje, a többi cucc azóta került bele, a PC-t meg lecseréltem a Motty AFR-re, ezért sajna nem járt padon azóta. Az is tény, hogy a tavalyi fejlemények miatt kikerült a Yoshi tengely, viszont azóta lett igazán utcán jól használható a szerkezet, brutális, mélyről jön a nyomaték, már akár 4500-5000-es fordulattól kőkeményen szedi a lábát. Azt meg, hogy egy ilyen masina kicsit karbantartás igényesebb, azt már elfogadtam...
Marcipán75! Nem mintha kételkednék abban, amit mondasz, de azt a 197 pacit melyik padon mérték? mert nekem anno Végh Jana padján az AGO által keréken mért 176 helyett 187-et mértek, míg a Prop tech féle pad, ahogy hallottam, még ettől is sokkal optimistább, ezért nem lehet két padot összehasonlítani, én az AGO-éban bízom egyedül ilyen szempontból.
Vitya! Van elérhetőséged van Pakson egy motor, ami érdekelne.. hátha te tudsz valamit róla ... ...
Többit priviben veniczmarton@gmail.com
Küldtem mailt. Eladó a supermoto, az is kijön 4-5 literből, és van élmény faktor is.
Nem kell ide wiseco meg sárgarépa! Már az öregek is megmondták, hogy a lóerőt nem pótolja semmi más, csak a köbcenti. Elég belegondolni, hogy egy új busa 1340 ccm, míg a 12-es 1198 ccm. A több, mint 10%-os köbkülönbség bizony kiadja a 180 és a 197 ló közötti alapkülönbséget. Egy hengerfejmunkával, kipufogóval és PC-vel (természetesen rendesen beállítva) lazán 200 paci fölé lehet szaladni. Nekem még a tengelyek is gyáriak és az eredetihez képest bőven van plusz pacim. Mondjuk más kérdés, hogy egy rendesen megpiszkált 12-es is volt abban a tuning műhelyben ahol az én drágaságom kondizott és az tengelycserével, no garanciával 220 pacika volt tengelyen. De 250 lovat egy 1200-es blokkból nem fogsz soha előszedni. A sógorok rohangálnak 230 ló körüli 12-esekkel, de hát ott már 13-ast kellene írni az idomra. Minimum madam
ezt mondom én is
ha lenne még benne egy sor magasabb sűrítésű Wiseco dugó akkor lazán 200 ló felett lenne.
az új busák tényleg erősek ,de szerintem nem szépek (most finom voltam) ,
és
az árkülönbségből ütősebbet is tudnék faragni az enyémből .
ha hülye lennék .
legjobb tuning a lánckerék tuning . -2 +2 oszt leszakad az arcom .
nekem most 197 le a motorom anno amikor megvettem azonnal megmérettem a motort 191 le volt " K&N levegő szűrő és a titán rendszerrel " utánna visszaraktam az eredeti levegőszűtőt megint megmértük 181le ... azóta került bele egy PC, másik fuvokák, és vissza a sportlégszűrő újra mérés 197 le ..
okéhatemondod de akkor sincs a fél blokk kicserélve .

ja mondjuk neki az egész blokk lett ű

de nekem meggyőződésem,ha a 12esbe is beletennénk azokat a cuccokat ami a Feket663 gépében van akkor tudná azt a teljesítményt hozni . Szerintem.
dehogynem
Azé' a Szöllőé nem is járt annyit szerelőnél
Hja,ennyi.
Jó motor a busa és nagyon jól tuningolható. A kawánál az 1,4-es ZZR nem igazán hozta azt a 200 LE-t amit írtak. De mi a 12-est szeretjük
Hja azt mégis mindég ő megy a sor elején (+ súgom kipuffancs hiba )