dikk, Kawáwal 4 5 ezer a comboval 4 ezer ezzel a kis ciberével 1400 forint budapest tatabánya oda vissza gyááááá, kel nekem egy ilyen bejárósnak.3 liter benzin 120 km-eren.
na viccet félretéve megengedem,h levedd a fékcsövet még ma.
DE a csavarokat nem szétbaszni ,és az olajat nem ráfolyatni sem a gumira ,se az idom maradványaira !
javaslom,h előbb alul bontsd meg,és folyasd ki a vérit egy edénybe .és ha levetted akkor a főfékhengerre tekerj rongyot,h a maradék abba menjen .ha meg hozod a másik fékcsövet akkor azt ne szereld fel,mert cserélem a főfékhengert radi(k)álisra,és a féknyergeket is szedem szét takarításra .
és természetesen a felső csavart a főfékhengerbe cserélni kell,mert az enyémen felül dupla hosszúságú csavar van a dupla fitting miatt,a tiéden meg szimpla rövid csavarral.
ha valami ezek után nem világos akkor .
értem én ,de én sem veszem le addig amíg nincs ott amit rárakjak szerintem hozd be a motorkádat és gyorsba átcseréljük ,olyan gyorsan,h még légteleníteni sem kell,mert nem lesz ideje a levegőnek belemenni a csőbe
Azé a busáknál megvan a böjtje a tuningnak.
Megyek, ma elöbányászom a zödséget
Lehet h nem olyan mint a tiétek de atol még JÓ KIS VAS én nagyon szeretem!
És Tente ez itt a lémyeg szerintem
DE a csavarokat nem szétbaszni ,és az olajat nem ráfolyatni sem a gumira ,se az idom maradványaira !
javaslom,h előbb alul bontsd meg,és folyasd ki a vérit egy edénybe .és ha levetted akkor a főfékhengerre tekerj rongyot,h a maradék abba menjen .ha meg hozod a másik fékcsövet akkor azt ne szereld fel,mert cserélem a főfékhengert radi(k)álisra,és a féknyergeket is szedem szét takarításra .
és természetesen a felső csavart a főfékhengerbe cserélni kell,mert az enyémen felül dupla hosszúságú csavar van a dupla fitting miatt,a tiéden meg szimpla rövid csavarral.
ha valami ezek után nem világos akkor .
befeszül ha beforditom csontra ugyhogy azért kéne a hosszabb,
bovdenek vannak már hosszabbak?
hoztad a fékcsövet?