Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Egy biztos, a shell vpower 100-zaa több km-t tudok megtenni egy tankolással, és a masina is jobban megy tőle.
rosszul fogalmaztam!
a két gyerek
Gyerekek királyság van!
Téli nagyszervíznek a vége :
szelepszár szimering 14400ft
hengerfej tömítés 13000ft
gyertyasor (USA ból) 13000ft
olaj/olajszűrő 11500ft
légszűrő 18000ft
munkadíj 30000ft (haveri alapon ismerősömék csinálják)
kissé szívenütött a dolog de most már remélem fullos lesz!És a poén az egészben hogy jövő ilyenkor már kiköltöztem Canadába!Motor meg marad itthon eladásra haveromnál!
az,h a motorom össze van törve az előfordul te buzi .
999-et megúsztam,sokkal durvábbakból is kihozott a rutin,de ez az egy bejött.ÉS?
de ha te azt mondod,h nem áll a motorod szarrá törve egy garázsban ,
akkor én azt mondom,h én meg nem megyek a padkának utassal
mert esteledik ....
még rád is vár valahol egy suzukis szőke picsa egy kereszteződésben .
de én legalább nem szartam be egy eséstől .
ha meg dolgozni járni vetted akkor használd egészséggel .
Te Pupu:Sztem a legnagyobb P.C a jobb markodban van .Agó honlapján az én Bestiám volt a leggyengébb ,aztán ismertek,hogy közlekedtem .Benzinre szórd a lét+amire kell(ugye)én is sok pézt ellocsoltam baromságokra de inkább ha van guba akkó gyia.
na most jól le lettem oltva, nem azt mondtam hogy azért nő meg a fogyasztás mert sportdob van hanem mert elvileg de már ezt se merem ellitani ezek után szoval elvileg (nálam gyakorlatilag is) jobban harap a gép ebböl adodik hogy jobban is megy, éshát basszus ha jobban meg akkor huzom is neki, éshát ebböl adodona nagyobb a fogyasztásom, ugyanez visszafelé is igaz, mert a gyári szarokkal tesztelgettem a fogyasztásomat, és nem tudott 8 alá menni soha akárhogy mentem 90en meg 70el akkor sem 8 vagy több, most már 7 böl is kijövök ha nem cibálom neki, és ez tény nem feltételezés, én nem tudom ezeket az értékeket amit te te ebben vagy profi, én viszont beleverettem a gépbe napi 80 100 km-ert és van viszonyitási alapom, Action, mondhatsz amit akarsz leszarom kunamdárra valoban nem jutottam ki sajnos, és a bizonyitás éve eltelt, jövöre már nem fogok senkit se odaverni (ugy ahhogy a 100ason valami szarfaszút) de nem is érdekel én munkábajárni használom a motort, és szeretném ha ki is tartana mig fizetem azt a geci bankot, arrol nem is beszélve hogy majdnem mindenkinek romokban a motorja, nem szeretnék erre a sorsra jutni ugyhogy én inkább kullogok, aztán nyugodtan lehet fostosnak nevezni meg mittom én még minek hivgálsz enegm teleszarom, hála istennek a gépem nem egy garázsban áll rongyátörve, vigyázok rá a pc is a fogyasztás esetleges mérséklésére kell,. ennyi, Agó ez a pár sor király volt megkaptam rendesen de tetszett király vagy
Nekem Sötét barnás a kipufogó végem ,mi lehet a baj mester ?
intravénásan V-Power-t, mert nagy a kompresszió viszonyom elég nagy béltérfogat mellett. Kb 2589ccm.
A szívó oldalam dupla ram-air-es. Van egy kicsi dupla luku kis sebességhez, és van egy kurva nagy nagy sebességhez. Van, amikor a belső égésem elbaxódik és akkor a szívón jön ki minden.
A kipuff oldalam teljesen nyitott, de azért a kipuff szelep még benne van. A kipuff vége "vanilia karikás" design-os.
odavertél ,és te mit nyomsz
ha mégeszszee odaver valaki akkor nekiadom a gépet oszt veszek egy hajabuszát
térj már magadhoz buzivirág .
kunmadáron bizonyíthattál volna HA jöttél volna...........
úgyhogy kuss a neved .
Ez Qrva jó ,milyen cuccot tolsz ?aggggyá
igazad van,mint mindig .
,én ha tehetném a sajátomba tennék egy PC-t vagy Motty afr-t 4 lambda szondával a KCA kiiktatása után .
teve007,

mitől lenne jobb egy motor egy olyan dologtól, ami a motor működése után van és semmi köze a motor működéséhez...
Nekem ez megintz kicsit futurisztikus...

Kb évente 300 motorból iktatom ki a padon. Megmérem neked kiiktatva meg kiiktatás nélkül is. a LE és a Nm nem fog változni emiatt... Akkor msot mi van?!
teve007,

az a legjobb, hoyg engem mindig mindenki odaver....

Egy kérdés, mert én mondjuk PARASZT vagyok és nem értem...
Mitől lenne nagyobb a motor fogyasztása, ha dobot cserélsz!? Eddig azt hittem, hogy a kipufogó a motor működési folyamatának a végén van. Az üzemanyag ellátásban az injektorok a felelősek! Na most ha többet fogyaszt, akkor az azt jelenti, hogy az injektor kinéz a blokk oldaláról, és ez történik:
A 3-as injektor kiszol a 4-es injektornak.
- Te, figyejjé má, milyen dob van a motoron?!
- Valami hangos sportdob!
- És a leömlők gyáriak?
- Baszod, azt nem látom, mert a blokk túloldalán van.
- Ok, és miylen dob van rajta?!
- Mondtam, hogy hangos és sportdob!
- Értem, de milyen gyártmány?!
- Azt nem látom, mert addig nem lóg ki az (injektor) fejem!
- Kár, de akkor igy mennyi üzemanyagot adjunk?!
- Nem tudom, mit csináljunk?
- Te, várjuk meg mig elmegy egy kirakat elött és olvasd le milyen matrica van rajta!
- OK.
3.45 perccel késöbb megállnak egy lámpánál és egy másik kocsi oldalán látszik a kipufogó.
- Te, ezen valami Macsucsita dob van!
- Milyen?!
- Macsucsita!
- Azt nem ismerem, várjá, megkérdezem az 1es injektrot!
- Te, 1es injektor, tudod miylen az a Macsucsita dob?!
- Honnan tudnám bazdmeg, éln az oldalsztender oldalon vagyok, max a láncot tudom nézegetni, ami most kicsit laza és koszos!
- Kösz az infót, de ezt nem kérdeztük.... (köcsög 1es injektor)
- Basszátok meg, igy nem lehet dolgozni, hoyg nem kapjuk meg az összes infót, ha jön a piacra egy új kipuff... Akkor baxxunk ki vele. Mindenki adjon 7%-kal több lónyálat azt motorozon. Én befejeztem.
- Ok, akkor menjen a több benya...


Szóval elképzeled, hoyg ez igy megy?! mert én nem nagyon!
Nem lehet, hoyg azeért eszik többet, mert az jóbban húzogatod neki a hangja miatt?!
igen, és ezt eksön is tudja, mert amikor azt a kipuf visszavezetést kiiktatta, sokkal brutálabb lett a gép, most ugy tudom csak egy szükitést ettt bele (ne menjen tönkre a szelep) és igy is sokkal jobb a gép mint azzal a szarral, sanos az eu elöir egy csomo szarságot amit be is raktak a gépeinkbe, szerintem ki8 kéne hajitani az összes szar tiltást érzékelöt lamda baszást, és meglepetés érne sokmindenkit, lásd 2000 évjáratu 12es
Action13,

Ez a lambdaszonda kényes kérdés!
Lassan már a homlokomra tetováltathatnám ezt a témát IS.
Röviden:
1. Ha a lambdaszonda jól működne, akkor minden motor egyforma lenne, tökéletes lenne az üzemanyag ellátása, stb... NA EZ NEM IGAZ, MIND MÁS, NINCS KÉT EGYFORMA
2. A lambdaszonda kis sávszélességű és lassú, mármint amit a motorokba szerelnek. IGY NEM KÉPES A TELJES TARTOMÁNYBAN MÉRNI.
3. Hogy tud a lambdaszonda működni a PAIR rendszertől, ami a kipufogóba levegőt enged a légszűrőből a hengerfejen keresztül, igy a kipufogóban nem a blokkból kijövő égéstermék van csak.. SEHOGY

Ezen kivül még irhatnék pár kérdést, ami csak arra jó, hogy leirjam miért nem "működik"

Persze felmerül a kérdés, akkor meg mi a faxnak van benne?!
Hát azért, mert az EU normák előirják és akkor jó! ennyi.
köszi ago vágom a dolgot, akkor lényegében jól irtam, fel kell hajitani azt a nyitott dobot, és az a gyárilag tuladagolt benzinkeverék nyitott dobbal és sportlégszürövel pont optimálissá válik, és igen eksön a fogyasztás is nőhet, de nem a teljesitmény rovására, te ugy vetted a géped hogy nyitott volt elöl hátul, nincs viszonyitási alapod, én gyáripapir fos szürövel és gyári tülhő kályhával vettem, (igaz igy is odavertelek) de aki követi a forumot tudja hogy panaszkodtam rendesen mert sze volt a gép, most hogy nyitott tökéletes ütös vas lett, a Pc-t is azért rakatom bele, hogy "takarékos" modot is választhassak, mivel sokat megyek és nem mindegy hogy mennyit fogyaszt.
ICEcube,
Sokan úgy vannak vele, hogy dob az legyen hangos meg olcsó!
Na most a Bódis-nak van saját fékpadja és ott leteszteli a dobokat, van hogy 20* is alakít rajta, míg úgy érzi jó lesz, ellentétben a sok magyar "kipufogó" gyártóval!

Nem véletlenül van mindig a Bódis a külföldi kipuff összehasonlításokban az első három között.
Pl. a CBR600RR-t megnyerte 20 kipuff közül a yoshi és az akra elött!
kawaszekis,

az oktánszám azt "határozza" meg, hogy nekkora "nyomást" visel el önrobbanás nélkül.
Azaz akkor kell nagyobb oktánszám, ha megnöveled a kompresszió viszonyt, azaz vékonyabb tömités, magasabb dugattyú, stb...

Ennek nem sok köze van az igénybe vételhez...
Janikám a tiédbe van lambda szonda gyárilag ,mert szerintem van és az nem mind1 .
Hi!Szerintem ez azért attol is függ,hogy milyen dobot rak rá...Az enyémhez amit adtak,bodisdobot,én is azért nem rakattam fel,mert azt hittem hogy drasztikusan veszit a nyomatékábol.Viszont mikor felrakták,szerintem a nyomatékvesztés nem észrevehető,és a fogyasztásom se nőtt meg.Viszont a ZX7-esemre,mikor felraktunk egy remus dobot,ott érezhetően gyengébb lett...
ezért kell pl fokozott igénybe vétel mellett magasabb oktánszámú üzemanyagot használni is.
a qadosok a shell+100-ra, az zx10R pilóták az ömv +100 esküsznek.
valamelyőtök árult itt a fórumon radiális fő fékmunkahengert, asszem valami utánzat volt, meg van-e még. az építős haver keres olyat, talált egy magura radiális fő kuplung munkahengert és keresne egy radiálist fékben hozzá. valakinek?
teve007,

Mit em értesz?!
A motork nagy rész közép tartományban több benzint kap, mint amire szüksége van. Ez nem "csak" azért van, mert nem tudják beállítani, hanem azért, hogy a benzin hűtse a blokkot (mivel a bekerülő benzingőz kb 40 fokos lehet)
érdekes nekem most hogy nyitott minden most jó a gép, ezt ago-val is megbeszéltük gyárilag benzindusra van állitva a sas a folytások ellenére "hütés céljábol" ezt mondjuk nem értettem, de a lényeg ha nyitunk a rendszeren mind2 oldalt, akkor gyakorlatilag hozzáálitjuk a levegőt a benzinhez levegőban dusabb lessz mint a gyári alkatrészekkel,, és itt lessz optimális a levegő benzin keverék, pc-vel persze fokozhatjuk a hatást, de csak ha dobot teszel fel, egy sportszürővel bitosan nem kell hozzányulnod, de szerintem ezt agó is elmondjaneked. a fogyasztás minimálisan növekedni fog, de pengébb lessz a vas az biztos