Action!
Van lehetőség ún public 900+-ra, ami azt jelenti, hogy 900 ccm feletti gépek indulhatnak az alábbi kiírás alapján: KÖZÖNSÉG 900+TOP. Az elmúlt 5 évben nem volt C vagy N licenszed a gyorsulási vagy a gyorsasági szakágakban, a motorodban nincsenek teljesítménynövelő módosítások (pl. plusz
elektronika), de a kipufogócsere még belefér, az adott versenynapunkon ott a helyszínen napi licenszt
váltasz (D licensz).
A Public 1000-ben május 1-jén az alábbi idők voltak:
423 Kézér Gábor 10.107 sec/mp
422 Láng Attila 10.132 sec/mp
429 Tímár Nándor 10.395 sec/mp
426 Nagyturcsik Róbert 10.440 sec/mp
425 Pájerski Gábor 10.451 sec/mp
427 Teslér Attila 10.719 sec/mp
430 Czaga Miklós 10.726 sec/mp
443 Eszenyi Zoltán 10.890 sec/mp
428 Bajkó János 11.012 sec/mp
424 Koncz József 11.035 sec/mp
441 Bíró Sándor 11.355 sec/mp
442 Vass János 11.386 sec/mp
Sebességeik pedig:
423 Kézér Gábor 247.26 km/h
422 Láng Attila 231.72 km/h
429 Tímár Nándor 227.39 km/h
426 Nagyturcsik Róbert 226.07 km/h
430 Czaga Miklós 223.37 km/h
424 Koncz József 222.99 km/h
425 Pájerski Gábor 220.43 km/h
443 Eszenyi Zoltán 218.81 km/h
427 Teslér Attila 215.64 km/h
441 Bíró Sándor 215.55 km/h
442 Vass János 209.77 km/h
428 Bajkó János 205.33 km/h
Látható, hogy azért itt vannak nagyon szép idők és sebességek!
A második variáció, hogy a "profik" között indulsz a 900+TOP kategóriában, ahol az alábbi kiírás él: UP. 900+ Top: Gyári állapotú Hayabusák, ZX-12-esek, Honda 1100 XX-ek, ZZR-1400 stb… tartoznak ide. Köbcenti növelés tilos! Futómű módosítás tilos. Villanyakat csak 3cm-re lehet leengedni, ekkor viszont a kormánylengéscsillapító kötelező!. Gyári futómű és utcai gumi kötelező. Feltöltő és nitro használata valamint sűrített levegős váltó vagy elektromos váltó használata tilos! Vezérlés nem
módosítható! Főtengely, hajtókarok, vezérműtengely, dugattyú gyári és a gyári túlméret határainak megfelelő. Üzemanyag használatban ua. vonatkozik rájuk mint a Street kategóriákban.
Itt szerintem busán kívűl más motornak nem igazán fog babér teremni, mivel 230-240 LE feszül bennük nagyon jó pilótákkal.
A licensz nem tudom mennyibe fáj kb 4-5eft szerintem.
Ha valami még nem tiszta csak kérdezz bátran!
Khhm... Tudod mint a viccben:
A Kisróka bekopog a Nyusziékhoz. A Nyuszika nyit ajtót.
- Nyuszika, itthon van a papád?
- Nincs.
- Itthon van a mamád?
- Nincs.
- Akkor megverjelek?
Szerintem simán benne van, hogy ha párszor nem rakja fel rendesen akkor hazavágja a váltót. Ha nem így lenne akkor mitől menne tönkre egy váltó? Örük életűek lennének.
Sok dolognak nincs értelme még is csinálják Azt írta a faszi, hogy egykerék 5-ből 6-ba váltásnál leradírozódtak a körmök a fogaskerékről Az, hogy ennek mennyi az igazságtartalma, aztatat meg nemtudom
Szakmai jellegű kérdés
Ami két oldalt van fogaskeréksor, ha minden igaz, azokat cserélték ki 3 évvel ezelőtt. Középen a 2 léptetővilla, amiket cseréltetni fogok. Ami fent van ammeg micsoda?
Van lehetőség ún public 900+-ra, ami azt jelenti, hogy 900 ccm feletti gépek indulhatnak az alábbi kiírás alapján: KÖZÖNSÉG 900+TOP. Az elmúlt 5 évben nem volt C vagy N licenszed a gyorsulási vagy a gyorsasági szakágakban, a motorodban nincsenek teljesítménynövelő módosítások (pl. plusz
elektronika), de a kipufogócsere még belefér, az adott versenynapunkon ott a helyszínen napi licenszt
váltasz (D licensz).
A Public 1000-ben május 1-jén az alábbi idők voltak:
423 Kézér Gábor 10.107 sec/mp
422 Láng Attila 10.132 sec/mp
429 Tímár Nándor 10.395 sec/mp
426 Nagyturcsik Róbert 10.440 sec/mp
425 Pájerski Gábor 10.451 sec/mp
427 Teslér Attila 10.719 sec/mp
430 Czaga Miklós 10.726 sec/mp
443 Eszenyi Zoltán 10.890 sec/mp
428 Bajkó János 11.012 sec/mp
424 Koncz József 11.035 sec/mp
441 Bíró Sándor 11.355 sec/mp
442 Vass János 11.386 sec/mp
Sebességeik pedig:
423 Kézér Gábor 247.26 km/h
422 Láng Attila 231.72 km/h
429 Tímár Nándor 227.39 km/h
426 Nagyturcsik Róbert 226.07 km/h
430 Czaga Miklós 223.37 km/h
424 Koncz József 222.99 km/h
425 Pájerski Gábor 220.43 km/h
443 Eszenyi Zoltán 218.81 km/h
427 Teslér Attila 215.64 km/h
441 Bíró Sándor 215.55 km/h
442 Vass János 209.77 km/h
428 Bajkó János 205.33 km/h
Látható, hogy azért itt vannak nagyon szép idők és sebességek!
A második variáció, hogy a "profik" között indulsz a 900+TOP kategóriában, ahol az alábbi kiírás él: UP. 900+ Top: Gyári állapotú Hayabusák, ZX-12-esek, Honda 1100 XX-ek, ZZR-1400 stb… tartoznak ide. Köbcenti növelés tilos! Futómű módosítás tilos. Villanyakat csak 3cm-re lehet leengedni, ekkor viszont a kormánylengéscsillapító kötelező!. Gyári futómű és utcai gumi kötelező. Feltöltő és nitro használata valamint sűrített levegős váltó vagy elektromos váltó használata tilos! Vezérlés nem
módosítható! Főtengely, hajtókarok, vezérműtengely, dugattyú gyári és a gyári túlméret határainak megfelelő. Üzemanyag használatban ua. vonatkozik rájuk mint a Street kategóriákban.
Itt szerintem busán kívűl más motornak nem igazán fog babér teremni, mivel 230-240 LE feszül bennük nagyon jó pilótákkal.
A licensz nem tudom mennyibe fáj kb 4-5eft szerintem.
Ha valami még nem tiszta csak kérdezz bátran!