Haló urak.
Nem tudná valaki megmondani egy tűzkarikának a pontos méretét.
Elméletileg ugyan az való az én motoromba is mint a tietekbe.
Köszönöm előre is
Valaki tudna arra okosat mondani, hogy az alabbi kepen lathato WP gatlon a szurke ill. rozsaszin csavaros resz a ket szokasos allitasi lehetoseg kozul melyiket allitja?
Ha mar ennyire attetel temanal jarunk, akkor kerdeznek en is egyet: ha csak hatulra kerul fel +2 es elol marad a normal, akkor a gyari hosszusagu lanc eleg ra?
-1,+2-vel mentem de utcára egy kicsit soknak éreztem. Túlzottan csábít a száguldásra. Pályára pont jó volt. Az első fogaskerék mérete szerintem -2-ig nem befolyásolja lényegesen a lánc élettartamát. Juss el vele odaáig.
A lanc mar kezd csereerett lenni a motoron, szoval azzal egyutt picit lightosabbra is szeretnem venni az attetelt. A mostani terv az, hogy elore megy vissza a gyari meretu lanckerek, hatulra pedig egy +2 kerulne.
A sebessegmero eltereset pedig a megfelelo elektronikaval korrigalni lehet.
Ertem. A Te keped alapjan tetszett meg nekem az arany felni rajta, szoval valamelyik gumizas alkalmaval szerintem en is elkovetek rajta valami hasonlot.
Nem tudná valaki megmondani egy tűzkarikának a pontos méretét.
Elméletileg ugyan az való az én motoromba is mint a tietekbe.
Köszönöm előre is
Ezzel próbálj meg felvenni: ddt1@mail.tvnet.hu
A lanc mar kezd csereerett lenni a motoron, szoval azzal egyutt picit lightosabbra is szeretnem venni az attetelt. A mostani terv az, hogy elore megy vissza a gyari meretu lanckerek, hatulra pedig egy +2 kerulne.
A sebessegmero eltereset pedig a megfelelo elektronikaval korrigalni lehet.
fogyasztás csökken ugye?
pár véleményt szeretnék kérni...mik a tapasztalatok....