Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, őket már ajánlotta más is, úgyhogy holnap felkerekedek.
Sziasztok.
Ha már a gumi téma előkerült,ki melyik típusra esküszik? Tudom már sokszor volt,de visszaolvastam 50oldalt,de ott nem találtam.
Ma (az idei első) gurulásom 30 méteresre sikerült egy 80-as szögnek köszönhetően a hátsó gumiban...
Ami valójában "Veszélyes versengés"...
Gyerekek. Discovery-n szokta valaki nézni a "Nemek harca" című sorozatot? Az egyik részben nyomultak ilyen kis terep buggy-val. Na az a webcím kellene ami azokra volt írva... tán valami olasz cég...
Szeva Frontline!

Én Őket ajánlom. KB 2 hete jártam náluk. A srácok nagyon jól értenek a szereléshez, nagy a gumiválasztékuk. Lábon nyugodtan viheted a mocit. Az enyámet kb egy óra alatt elől hátúl átgumizta.
Köszi! Ennyi a lényeg egyébként.
Chopper? És mit kezdjek vele? Többet nem motorozok. Meg ez nem is egy olyan blokk. Terepgokart-nak jó lesz. Nem szöcske, az más. Az crossautó. Mindjárt keresek képet milyenre gondolok...

Szia Knapet!
Az utolso percig probaljuk menteni a motort, de barmennyire faj is, hogy torve lassuk utanna a "nagy kedvencet", a fo az, hogy lassuk!
Ebcsont befor, de ahogyan olvasgattam volt neked szerencsere nem voltak komolyabb seruleseid.
Uh 1 szo mint 100 orulok, hogy egyben vagy, es mielobbi Zloraszalast
Terepgokart=szöcske?
Sztem csinálj belőle choppert. Olyat még nem láttam összetörve.
Ámúgy jól összetört szegény
Szeva:Petya Rád az Angyalkák Vígyáznk.
A kárfelvétel elvileg egy-két nap. Onnan nem lesz egyszerű, de lejátszuk.

A terepgokart tök veszélytelen. Csőváz körbe. Felül is. Mint egy kapszula. Mint ami régen volt a "Madonna cross park"-ban a Pólus közelében. Halálosan élveztem. Most legfeljebb lesz egy sajátom...
gokartot, mi mert AZ teljesen veszélytelen
na majd meglátod mikorra lesz meg a vizsgálat
Alakulok.

Motort amúgy sem akartam volna csinálni belőle. Én úgysem ülök rá, másnak meg nem adnék el innen megjavított motort. Még akkor sem ha tudja mi a szitu. Végigviszem a kárrendezést, és a végén megpróbálom majd egyben elpasszolni. Igaz az is felmerült, hogy ha a motor valóban érintetlen maradt ( néhány horzsolás lett rajta, de átforgatható, olaj is benne maradt stb ), illetve a váltó, akkor csinálunk belőle terepgokartot...
uhh
neked tényleg őrangyalod van, hogy ezt megúsztad tényleg nem valami szép látvány okos vagy te magadtól is, nem akarok nagyon beleszólni, de talán a "maradékok" eladása lenne a legjobb megoldás.
ha tudok segíteni, szólsz, tudom
remélem te jobban vagy már kicsit
Jah, hát elég hátborzongató volt így látni. Egyik szerelő nézegette, közben jött meg a másik. Nem tudta, hogy én voltam az "elkövető". Odajön, nézi, aszongya, na ezen is megmurdált valaki...
Szeva Petya!
Nagyon csúnya bakker, vettem már 1-2 törött gépet amit összeraktam magamnak, de ez nem semmi
FIGU
Beszéljünk majd. Egyelőre kárfelvétel sem volt. Elteszem az infót és keresni foglak.
tényleg nem gyenge....
megjavítani tényleg durca lenne de ha eladod alkatrésznek engem érdekelne
Najah.

Ma bekerült a roncs a kawa szervizbe, kárfelmérésre. Én is most láttam először. Elég lehangoló. Minden sérült, minden elment, a fejidomnál gyakorlatilag a kormánycsapágy alsó fele maradt csak meg, csak a motor súlya tartja egyben, a váznál fogva le lehetne emelni az első futómű maradványáról. A szervizesek csak bámulták percekig. Az első blikkre összeszámolt javítás becsült ára kb 2 millió Ft... A tank meggyűrődött hátrafelé, mármint az eleje, és lehet látni ahogy a váz gerince mint a harmónika megrogyott. Darabokra tört a farokidom. Megsérült a hűtő. A blokk és a váltó viszont sértetlennek tűnik, néhány horzsolástól eltekintve. Gumik nem eresztettek le, de pl az első felni kuka, féktárcsak elhajlott és félig levált stb stb...

Viszont kiderült egy vicces dolog. A tank egyszer volt zöld is. Habár abszolút 0 km-esen vettem, a fekete réteg alatt van egy réteg gyári zöld is...

Lehet szörnyülködni. Hiába nem néz ki olyan dúrvának oldalról, élőben nagyon kemény. El sem akarták hinni, hogy megúsztam ahogy megúsztam.
Egy kis help kéne! Olyan gumist keresek Budapesten, akinek úgy is jó, ha motorral megyek, nem pedig csak külön viszem a felnit. Köszi előre is!
Az a helyzet, hogy ugyan nagy önuralommal, bamba arccal és közönnyel próbálok közlekedni...
Ha valaki Budapesten képes motorral létezni a forgalomban, akkor az már sok újat nem lát máshol...
Egyebkent nagyon igaz az a mondas, hogy csak akkor van elsobbseged, ha meg is adjak!
De nehogy azt a taktikat alkalmazd, miszerint a legjobb vedekezes a tamadas
Még valami. Amikor elkezdtem motorozni, az egyik ismerőst kinevettem, amikor azt mondta 'amikor motorral mész közúton, mindenki az ellenséged...'
Tisztelet a kivételnek, de sajnos az idő őt igazolja.
Hello,
Ahogy megnéztem az első képet az elsőbbségadás táblával, már egyből tiszta volt a szitu. Igazából ez már nem is lep meg túlzottan.
Kifelé a gyorsforgalmin KÖKI alatt áthaladva jobbra van egy bekötőút, melyről be lehet csatlakozni a kifelé menő forgalomba.
Azt már nem is igazán hozom fel, hogy onnan hány autóst és rendőrt megkülönböztető jelzés nélkül láttam balra visszafordulni a város felé.
Olyat is láttam már többet, hogy a felhajtósávra leáll visszatolat és kimegy a gyorsforgalmiról.
Az igazi poén számomra tegnap előtt jött, amikor valaki fényes nappal akart kimenni szembe a behajtani tilos és a szabályosan kifordulni próbáló BKV busszal. Ezek után még izmozott a busz mellett, hátha efér a gyepen a padkára felhajtva...
A szánalmas ebben az, hogy nem az fordul meg a kretén fejében, hogy mekkora segg vagyok és gyorsan visszasorolok, majd lehajtok kb. 400 m-el arrább a benzinkútnál szabályosan, hanem percekig megpróbálok átmászni autóval minden fizikai akadályon...
Az ilyennek soha nem adnám vissza a jogsiját...