Egyebkent minden forumozonak kivanok ... meg motorozasban gazdag, balesetben szegeny boldog uj evet.
Es gumifak helyett gumicukrot, mert annak legelabb jo ize van...
Talalkozunk jovoben...engem var a Hargita!
Udv Palffy Bela
volt képed 11kor felkelni és ezt még meg is írtad?
háááá minnyááá sírok nade sebaj, mert ma csak 3ig kell dolgozniiiii meg holnap is és szerdán meg már szilveszter jol teleszórok mindent konfettivel
Panyo, ültesd fel egyszer mezítláb... (De amúgy ha gumitalpú cipő van rajta, azt elvileg utána le lehet a kipuról pucolni. Bár az is igaz, hogy ilyesmivel nemigen kísérleteztem. )
Most már értem. De, mint aki 8 évet lehúzott az autókereskedelemben (új autók). Azokat az alkatrészeket, amelyek nem rendelkeznek egyedi azonosítóval, nyugodtan eladhatod. Néhány példa: ülések, kerekek, műszerfal, kormény, légzsákok, computer, csavarozott karosszéria elemek, futómű, a motorszám nélküli motoralkatrészek, tető, stb. Hidd el ezekből többet kiárulhatsz, mint amibe neked került. Ráadásul most már lassan profi autószerelő leszel, agí nem lesz nehéz dolgod. De ha akarod, a neten segítek eladni ezeket. Szétszedjük, lefotózzuk és meghirdetjük a cuccokat. Csak legyen egy meleg hely a szereléshez. Szerintem a csapat is segít a szétszedésben.
Az éjszaka nekünk mint cég, csak kiegészítés. A fix megbízások megtizedelése leginkább a válság közvetlen következménye.
A biztosítás ezekre a törésekre nem alkalmazható. Ezek még forgalomba nem helyezett, gyári új autók. Egy rosszullét miatt bekövetkezett törés volt a Suzuki gyár területén amiben 6 autó sérült. Ebből 3 javítható, hármat viszont meg kell vennünk. Ebből egy SX4 javítás után forgalomba helyezhető és értékesíthető. A maradék kettő viszont Opel Agila amiket a Suzuki gyár bérmunkában készít, így gyári papírokat ők nem adhatnak hozzá a GM viszont egyelőre elzárkózik attól, hogy sérült autóhoz bármilyen eredetigazolást adjon. Ezek hiányában nemcsak, hogy nem lehet forgalomba helyezni, de igazából még alkatrésznek sem nagyon értékesíthető. Hát így. Nehéz a bányászok élete.
Szevasztok cimbikéim!
Petya szeretnék én is a terápiás csoportba jelentkezni, aki segít neked .
természetesen olvastam amiket írtál, nem egyszerű
de sose lehet tudni kinek mikor mi jelent segítséget
FIGU
Nem értem, a töréskárra nem volt biztosításod? És mi az hogy egy kocsinak nincs papírja? Azzal, hogyan közlekedtetek? Nem nagyon vágom ezeket a dolgokat apám. Azt értem, hogy kevesebb a fix megbízás. De majd most sűrűbben fogok inni, és akkor csak titeket hívlak.
Egy haveromnak van egy Z1000-je(nem a hirdetés)és csupa jókat hallottam róla!Neki közepes plexije van a motoron(állítólag 3 féle méretet lehet kapni hozzá)és sokat túrázik az asszonyával az utazója 160-170 elmondása szerint és nem panaszkodik.
Neki is volt utaslábtartó rezonálás,de a lánc volt a hunyó(a sok gyertya ráadásúl 2 személlyel )
Szóval Knapetnak van igaza ez nem egy speedmotor!
Én friss Z tulajdonos vagyok úgyhogy tapasztalatom semmi 1-2 mentem vele egy kicsit Karácsonyra való tekintettell ugyanis még nincs rajta rendszám(vagyis van a próba kedvéért,de az Amerikai )
Nekem nagyon furcsa volt,hogy pl:5.ben előzni akartam és csak néztem miért nem indúl aztán vissza kettő és máris megjött az ereje,hiába én egyhengeres 625 sxc superlótyóhoz vagyok szokva az nem gondolkodott,de jó finom kis kezelhető motor a kicsi Z
Január elsejével 80-85 %-kal csökkenek a megrendeléseink. Egyúttal 52 sofőrből 39-nek nem tudunk munkát adni. Vagy többnek. Ezzel együtt az elmúlt időszakban összetört autók összes kárszámlája ( összesen kb 9 millió Ft, ebben van 3 autó amiből 2 nem helyezhető forgalomba mert nincs semmilyen papírja ) most fog a fejemre szállni. Ha erre tudtok megoldást a lottó ötösön és a bankrabláson túl akkor várom az ötleteket.
Mi a helyzet?
Gondolkoztam,hogy mezitlább ültetem fel Úgy is hideg van a kipuff meg melegíti a lábát
A táskákkal mi újság?
Es gumifak helyett gumicukrot, mert annak legelabb jo ize van...
Talalkozunk jovoben...engem var a Hargita!
Udv Palffy Bela
nem kaptal tolem e-mailt?...lecci mert tenyleg kitorlodott vhogy
háááá minnyááá sírok nade sebaj, mert ma csak 3ig kell dolgozniiiii meg holnap is és szerdán meg már szilveszter jol teleszórok mindent konfettivel
éljenéljen
szorgos nepunk gyozni fog!
szeretlek titeket
mar ha lehet
Aztán új év, új élet. Nem fogom hagyni magam. Hogy egy örök klasszikust idézzek "velem senki sem fog szórakozni!" by Csucsu
A biztosítás ezekre a törésekre nem alkalmazható. Ezek még forgalomba nem helyezett, gyári új autók. Egy rosszullét miatt bekövetkezett törés volt a Suzuki gyár területén amiben 6 autó sérült. Ebből 3 javítható, hármat viszont meg kell vennünk. Ebből egy SX4 javítás után forgalomba helyezhető és értékesíthető. A maradék kettő viszont Opel Agila amiket a Suzuki gyár bérmunkában készít, így gyári papírokat ők nem adhatnak hozzá a GM viszont egyelőre elzárkózik attól, hogy sérült autóhoz bármilyen eredetigazolást adjon. Ezek hiányában nemcsak, hogy nem lehet forgalomba helyezni, de igazából még alkatrésznek sem nagyon értékesíthető. Hát így. Nehéz a bányászok élete.
Petya szeretnék én is a terápiás csoportba jelentkezni, aki segít neked .
természetesen olvastam amiket írtál, nem egyszerű
de sose lehet tudni kinek mikor mi jelent segítséget
FIGU
Neki is volt utaslábtartó rezonálás,de a lánc volt a hunyó(a sok gyertya ráadásúl 2 személlyel )
Szóval Knapetnak van igaza ez nem egy speedmotor!
Én friss Z tulajdonos vagyok úgyhogy tapasztalatom semmi 1-2 mentem vele egy kicsit Karácsonyra való tekintettell ugyanis még nincs rajta rendszám(vagyis van a próba kedvéért,de az Amerikai )
Nekem nagyon furcsa volt,hogy pl:5.ben előzni akartam és csak néztem miért nem indúl aztán vissza kettő és máris megjött az ereje,hiába én egyhengeres 625 sxc superlótyóhoz vagyok szokva az nem gondolkodott,de jó finom kis kezelhető motor a kicsi Z