A V2-ek durrognak vissza, ott az rendben van, természetes dolog gázelvételkor (az előző gépem ilyen volt). De sor4nél a visszadurrogás teljesen természetellenes , nagyon csökkenti az motor élettartamát, nemcsak a szelepet teszi gallyra. Ráadásul, ha a (sport)kipuffban nincs lángfogó akkor azt is tönkrevágja párezer km alatt. (Ha a kezedbe veszel egy akár márkás sportdobot is, és átlátsz rajta akadály nélkül, akkor nincs lángfogó, ami még nem baj, viszont visszadurrogáskor már az. Ezért van az, hogy meghatározza a gyártó melyik dobja melyik gépre jó. Így nem szabad hinni annak, aki azt mondja ugyan ecsém bármire felrakható, csak összekötőcső kérdése...)
Véleményem szerint nem tesz túl jót a kipufogó szelepeknek. De nem értek hozzá, de nekem ne csattogjon a kipufogó . Meg egy idő után engem marhára idegesített...
Értem, de mér bajaz ha visszadurrog amugy nekem az bejön:)vagy vmi baja lenne tőle a motornak?gyujtásnak?Hátsó ülés szempontjából milyen kényelmes?Barátnőmmel szoktunk motorozni, uh ez se lenne mellékes
Kényelmes-e? Annyira mint amennyire egy lecsupaszított sportmotor magasabb kormánnyal . Nekem nem volt bajom a GSX-R 600-al sem kényelem szempontjából, de igaz ami igaz városban azért kényelmesebb vele lavírozni. A szél nagyobb sebességnél rendesen tud csapkondi de ez ugye ilyen... Erővel nincs baj, van benne rendesen, de ésszel érdemes kezelni mert el bírja tolni a hátulját egy koszosabb/nedvesebb útszakaszon. A rezonancia bizonyos fordulatszámon itt is megvan mint a 750-nél. Az első futómű takony egy GSX-R-hez képest, de fényévekkel jobb mint a 750-é. Első fék sem az igazi, bár a fém fékcső segített rajta valamicskét. Majd meglátom ha belerakom az EBC sinter betéteket, hogy mennyit javul. Ha ez sem segít akkor ráugrik a K1/K2-es kis gixxer fékmunkahengere, állítólag az orvosolja a problémát. Hangja nagyon üt, nekem Muzzy full rendszer van rajta (szekunder levegő lekötve, igy nem durrog vissza). Így megúsztam a PC III-at, az erő miatt meg nekem nem kell. Egy kormánylengéscsillapító is elférne rá. (Viszont ez nem olcsó mulatság...)
De összességében nagyon szeretem .
Az 50.000 az hogy jött ki? Nekem gyors számolással 30 EUR a tartó, plusz 2x 30 EUR a 2 pár index (pl. arrow mini LED blinker), ami legyen összesen 90 EUR. Ez mostani árfolyamon kb. 25 rongy plusz postakölstég ami kis szerencsével 15 EUR. Szerintem amúgy úgy lehet(ne) a legjobban kijönni, ha csoportos vásárlás lenne egy adott ebay eladótol... Egy csomag - kevesebb postaköltség. (Németet én sem vágom, de angolul nyugodtan lehet általában írni az eladónak...) Ez az eladó meg paypal-t is elfogad, tehát még utalási költség sincs.
Na mindegy, nem akaréak én rábeszélni semmire sem ...
Ésha mégolcsóbban megúsznád?
Én a rendszámtartót ITT rendeltem. Jó minőségű Valter moto márkájú és olyan szögben csavarozod/döntöd a rendszámot amilyenben csak szeretnéd.
Indexet pedig nézz pl.:ITT a "magyar louis-ban"
Így max. 30-ból is kijössz, attól függ milyen drágán veszel index-et
Hello.
frts.Köszi a linket elég jó árban vannak itt dolgok az egészet 50000FT-böl meg is usznám /2 pár led-es index +tartó konzolt/ csak egy baj van ,nem igazán tudok Germániául még rendelni se.
De azért köszi.
Egy jó támpont.
megvan már az üléspúp