Mekkora egy fos ez a rendszer nem küldi el amit írok.
Szóval köszi a választ. Neked nincs gond vele így porvédő nélkül? Mert akkor összerakom anélkül mert már unom hogy így szétszedve lóg szegény.
Helló
Köszi a választ. De nem gáz porvédő nélkül összerakni? az a furcsa hogy a robbantott rajzon a 750-nél szerepel az 1000-nél meg nem. De ha azt mondod mehet így is akkor ok.
Helló
Srácok vettem kormánycsapágyat ( kúpgörgős ) de nem volt benne porvédő. Viszont a Z1 es alsó villahídján sem volt, csak egyből a belső csapágygyűrű. néztem a robbantott rajzot ott sem szerepel csak maga a csapágy. Ezek szerint mehet össze porvédő nélkül ( ?! ) vagy rendelnem kéne gyárit.
Köszi
Sziasztok.!
Tanácsotokat szeretném kérni kawasaki z750 vasarlas elott allok 2011 es evjaratu motorrol lenne szo mire figyeljek oda esetleg tipushibak vannal ennel a motornal?
Gyanúsan egyszerűnek tűnik és az is.
Kihúzod a gyári alsó villahidat, kiütöd a régi csészéket, bejátszod a helyére az új csészéket és már pakolhatod is be az 1000 alsóját és minden mást.
Az egyetlen szopató dolog az a fejidom tartó konzol... mert az alsó villahídhoz nem jó a felfogatása. De az is könnyedén áthidalható.
Milyen villákat raksz bele?
Helló
Emberek kellene egy kis segítség. Az Z750 villahíd cserénél egyszerűen csak kicserélem a Z1000 villahídjára, ( nyilván új csapágyszettel ) vagy van valami trükk még mert ez így gyanúsan egyszerűnek tűnik.
Köszi
Nekem nagy generál jön. Valószínűleg az ivanicshoz viszem. Egész jók. Vagy inkább úgy fogalmazok, nekem még nem volt velúk bajom. De nem is volt komolyabb beavatkozás. Mondjuk most hogy látom itt az ajánlásokat lehet még megrágom a dolgot.
Szóval köszi a választ. Neked nincs gond vele így porvédő nélkül? Mert akkor összerakom anélkül mert már unom hogy így szétszedve lóg szegény.