Aha, próbálj ki alacsonyabbat. Nekem volt fenn egy csomó ideig (szélesebb is volt, meg laposabb is) de aztán rájöttem, hogy forgalomban araszolgatásnál nem olyan nagy baj ha egyenesebben tudsz üln, és nem kell folyamatosan fekvőtámaszozni (jó, tudom, hátból kell tartani magad, de akkor is :)). Most egy olyan alu van fent, ami majdnem pontosan gyári méretű, és ezzel valahogy jobbnak érzem a motort.
Sziasztok! 2013-as Z750 fényszóró izzója milyen típusú? H7-est találtam egy külföldi oldalon, kezelési könyvem nincs hozzá, szétszedni nem akarom a fejidomot, kívülről viszont nem látom... Valakinek tapasztalata? Köszi előre is!
Sziasztok!
Ha esetleg van valakinek eladó z 750-e az kérem jelentkezzen. Nem találok a hirdetések közt normálisat.2007-től felfele érdekelnének. A zöldek előnyben :D
Azt is néztem. A Dunlop mellett az szólt, hogy a mintázata jobban tetszett.
Ugyanakkor a vizes tapadása is nagyon jó. Ez is túrára van kitalálva.
De csak a tesztek olvasására tudok támaszkodni.
Ezért keresek felhasználói tapasztalatokat!
Ami még a gumi mellett szók....
Minden nap látok egy fjr1300-at ami ezzel a gumival van szerelve.
És a motor nem egy kirakatban áll, hanem az arc a latyakos havas időben is ezzel jár nap mint nap.
Én Michelin 4. generációst tettem fel a gumis (motoros!) tanácsára, mert jó a vizes futás tesztje - is. Alig indultam haza, elkapott az eső, kicsit meg is csúszott a motor. A régivel bizony eldobtam volna a vasat. Túrázni kell? Hát, ott nem mindig dönthetsz, hogy esik, nem megyek, vagy 1-2km és hazacsurgok. Nekem ez bevált. Üdv
Sziasztok! Adott lenne egy 2007es Z750, valamit jelentene e neki hogyha kivennénk a katalizátort belőle a leömlők után? Jelenleg akrapovic nyitott dob van rajta, szelep kikötve, Lambdaszonda meghülyülne, egyenetlenül járna a motor vagy mire lehet számítani? Válaszokat előre is köszönöm!
Én írtam h próbáltam az ősszes 600ast ég és föld,
Legfontosabb a nyomaték, hosszabb úton felpakolva nem kell váltogatni, de nekem összességében is jobban tetszett a Z
Azaz. Tettem össze azonnal a két kezem, amikor az asszony azt mondta, hogy ő erre nem ül fel mert kényelmetlen. Még aznap délután fent volt az üléspúp és szedtem le a hátsó lábtartót :)
Aki ügyes majd combbal átkulcsolja hátulról a derekam :D
Tyűha! Köszönöm a kimerítő válaszokat! Ami igaz, a puding próbája az evés, de egy jó eséllyel 2-5 km-es próba úton az ember nem sokat tud meg a motorról. Amúgy egy első futó cserével meg a modokkal lassan elér az ember a korai Z 1000-árához aminek valamivel jobb futóműve nem? Lehet eretnek kérdés ebben a fórumban, de pl egy GSR-600-hoz, vagy FZ6-n-hez tudja valaki viszonyítani őket? Árban kb. hasonló gépek, stílusban hááát...
Gyári kormány érdekelne 04 z750-hez azt se bánnám ha lenne z1000 arany színű gyári kormány is , gondolom ugyan az a méret az is.
Ha esetleg van valakinek eladó z 750-e az kérem jelentkezzen. Nem találok a hirdetések közt normálisat.2007-től felfele érdekelnének. A zöldek előnyben :D
Ugyanakkor a vizes tapadása is nagyon jó. Ez is túrára van kitalálva.
De csak a tesztek olvasására tudok támaszkodni.
Ezért keresek felhasználói tapasztalatokat!
Ami még a gumi mellett szók....
Minden nap látok egy fjr1300-at ami ezzel a gumival van szerelve.
És a motor nem egy kirakatban áll, hanem az arc a latyakos havas időben is ezzel jár nap mint nap.
Szerintem aktuálissá vált a gumi csere nálam. Egyértelműen túra gumiban gondolkodom.
Van valakinek tapasztalata Dunlop roadsmart 3-al?
Legfontosabb a nyomaték, hosszabb úton felpakolva nem kell váltogatni, de nekem összességében is jobban tetszett a Z
Aki ügyes majd combbal átkulcsolja hátulról a derekam :D