Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ez nem áll fejre.. Betétek jók, folyadék is két éves elvileg, de lehet cserélek rajta tavasszal, hátha javul
Ez engem meglep. A Z (Z1000) előtt Hondám volt. Annak is szuper jó volt a fékje, de e Z-nek szerintem tökéletes. Az enyém - sajnos, vagy nem? - nem ABS-es. Ha egy ujjal erősen húzom a féket, akár fejre is állna vele - nem vagyok "marokerős" bajnok. A teszteken is kiemelik - a nagy Z - remek fékjeit. Én úgy gondolom, a kicsinél sem spórolt a gyártó.
Köszönöm! Olvastam már valahol, csak már nem emlékszem, hogy hol :)
Akkor nem is agyalok a cserén.
Egyébként más motorokhoz viszonyítva nem túl acélos a fékhatás. Bár hátul már többször jól jött az abs :)
Nem az én motoromról van ez a kép. Az enyém se tiszta már az első indítás után se.
Hali, ez a kép a Te motorodról készült? Nekem már ezres szervíznél sem volt ilyen világos az olajam. Szerintetek mitől van, hogy egyik olaj jobban másik kevésbé színeződik? Egy cimbónak a fazer 600-ban van folyton ilyen világos olaj ő asszem yamalube-ot használ. Nekem Repsol 10W50 van benne amióta megvan, ez volt benne gyárilag is.
A többi olajnál gyakrabban idult be nagy melegekben.
És nagyobb fordulatnál is sokkal pontosabb a váltó ezzel az olajjal. De ahogy én gondolom a váltó kopotságától és a benne található alkatrészektől is változhat kinek mi vált be. Óriási a külömbség az 5100 és a 7100 közt.
Én azt viszont nem értem miért azt nézi valaki mennyi fér bele, miért nem azt mit mutat a szint jelző. Nem hiába gyártották rá a min és max szintjelzőt. De az enyémen van gyári táblácska amire rá is van írva. Szűrő csere nélkül 3.3, cserével 3.6, full szárazon 3,8.
Hát ki hogy használja de nekem amúgy sem jár sokat a ventillátor. Lehet ha 10w50 az olaj akkor azért? Mármint a tiéd. De mint mondtam nekem nem jár a ventillátor egyáltalán sokat.
Szia!
Abs-es változat fémhálos fékcsővel szerelt gyárilag!
Csak van rajta gumiborítás.
Sziasztok!
Másodszorra raktam a motul 7100 és nekem bevált. Lassaban melegszik fel de utána hibátlan és alacsonyabban marad nagy melegben is. Kevesebbet jár a venti.
Sziasztok. A másik 750-es kawámba régóta Mol dynamic racing 10w-50-et használok , a többi zx-es társsal együtt. Mindenkinel bizonyított. Idén a z750 is ezt kapja. Majd beszámolok. De eddig ez volt a sorrend: castrol(nagyon rossz) motul(sokkal jobb de meg mindig darabos a valto) fuchs ride(majdnem tökéletes) mol racing (hibatlan a valto nagy melegben es hidegben is) A z750et shellel vettem, haaat...lesz kulonbseg olajcsere utan
Remek hírek! köszii!
Akitől az én Z750 emet vettem ő egy kereskedésbe melózott (Ivanics fehérvár) ott vette a saját z1000-jét 60 ezerrel, 110 ezernél adta el, valami barátja vette meg és azóta is használja hiba nélkül, ennek már 3 éve (a gép 2006os ha jól emlékszem).
Köszönöm Bízzunk benne!
Igazán nincs mit nem probléma. Úgy is meg volt nyitva a manual az olaj kérdés miatt meg amúgy is jó ha kéznél van
Semennyire. Egy jó Z 750 ennek a 3x -át is simán baj nélkül megfutja ahogy hallottam innen onnan.
Köszönöm szépen!
Megkeresem majd azért én is a manualban, egyébként csak érdeklődés szintjén kérdeztem, nem kellett volna fáradnod, de köszönöm!
Köszönöm Válaszod! :)
Enyémbe 58 volt mikor lecseréltem, de semmi baja nem volt a kopó alkatrészeken kívül.
De ez függ a régi gazdától is.
Sziasztok!!
Kérdésem a következő lenne, hogy Szerintetek mennyire sok az 50.000 km ezekben a motorokban?? Krosszom volt évekig és fogalmam sincs futásteljesítmény ügyileg ezekről a sor4 motorokról...
Z 750-et szeretnék, ezért írtam ide.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv: Ákos
A 4literrel épp maximumig van tehát nem töltöd túl.
Sziasztok,

létezik 2007-es z1000-hez valódi 4 a 2-be leömlő?

köszi
zx9 98-03
ez konkrét z750 é volt 2004-2006 ig?
Nekem ugyanúgy Fuchs Pro4 volt mindig, aztán tavaly tettem bele 5100-et. Olyan morgósabb lett a hangja a motornak, de a váltással előtte és utána sem volt baj. Most 300V-t tettem bele. :) Próbaként. Szép kawasaki-zöld az olaj :D
Azért azzal vigyázzatok, hogy 3,8 l az annyi is legyen, mert persze belemegy több is, de a túl sok olaj éppen úgy rossz mint a túl kevés.
Könnyebb váltás pl. Nekem pl amikor az Er5 volt a blokk is léptékekkel finomabban járt a Fuchs - Xado parossal mint a Motullal.