Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy a mellékelt képen lévő hátsó sárvédó jó lehet e 2007 utánni modellre?? Leírás alapján 2007 előttire jó, de nem tudom, hogy mennyi változás történt a hátsó felén!
A választ előre is köszönöm! Esetleg ha valaki tud jó áron tipus azonost az is érdekelhet jó áron
Z750s 2006-nál volt gyárilag piros szín? Festetnem kellene a motort de nem vagyok biztos a színében. Pearl magma red de guglis képek alapján nem tudnám megmondani. Olyan narancsos kicsit. Minden színt ki tudnak keverni rendesen színkód alapján?
Hogyne volna különbség.
Azért kerül majdnem 3x annyiba.
Én télire kiveszem a motorból mert az fűtött garázsban áll, kiviszem a kinti tárolóba ahol kb 10 fok van és csepptöltő rajta van tavaszig.
Havonta, egy izzóval merítek rajta, utána vissza a csepptöltő.
Ötödik éves a Banner, majd lesz vele valami
Ja és ahogy korábban irtam yuasa lett a cseredarb.
A szerelő javasolta ha tehetem az tegyem bele.
Mert igenis van különbség.
Akkor el is magyarázta, de régen is volt, meg nem is akarok hülyeséget mondani.
Lényeg hogy nem bántam meg.
De azért a karbantartó jellegű téli töltés is fontos egy akku elettartamában.
Erről se feledkezzünk meg!
Aksival kapcsolatban...
Amikor vettem nekem is banner volt benne.
Rövid időn belül kétszer is kiment at első izzom.
Szerelőm a feszszabályzót akarta cserélni. De előtte javasolta az akku cserét.
hát nekem a Yuasa bírt 8 évet, utána vettem Banert ami úgy nem bírt 2 kettőt sem hogy egész télen a lakásban volt csak tavasztól őszig került a motorba és kb 1000km-t mentem vele, sajna a gari már lejárt, és a hipi szupi töltő kiírta hogy sajna kuka, szóval Bannert nem ajánlom,
Figu
A Banner, Varta is bír minimum 3-4 évet. kérdés az, hogy mennyi ideig tervezel a Z750-nel?
Ha szeretnéd megtartani kb 8 évig, akkor megéri beruházni egy Yuasa akkuba.
Ha hamarabb szeretnél váltani, akkor szerintem nem ér annyival többet Yausa, egy Banner vagy akár egy Varta akksitól.
De ha tele a pénztárca akkor Yuasa!
Nekem Rosso 3 van. Most pár hete fújtam bele, mert a téli állásban biztos elfáradt. (hát valóban)
Előre 2.2, hátra 2.5 bar ment. Elégedett vagyok vele, bár csak kétszer mentem vele azóta, azt is városban (mondjuk volt autópályás tempó is )
Gokart pályán 2 bar környékére teszem.
Köszönöm a válaszokat! Ami tényleg dúrva hogy úgy büntetnek, hogy ha van valakinek állandó lakcíme akkor akkor egy egyszeri mondjuk 300 euros csekk és amióta van lakcíme visszamenőleg a havi adó. Ami lóerőnkènt 1 eur/hó minusz ha van kedvezmény a biztosításra!
Sziasztok! Kinek, milyen tapasztalata van Z750 guminyomás ügyben? Mert a gyári érték (elől 2.5 hátul 2,9 bar) Pirelli Diablo Rosso 2 van fent... Köszi előre is a válaszokat!
OFF! Ez érdekes, ill. az hogy hol, hogyan állnak hozzá. Korzikán kint él bejelentve - lakhely (albérlet) munkahely, eg.bizt. stb... - egy barátom, 12 éve. Azóta is magyar rendszámmal, biztosítással. (Állandó lakhelye van itthon.) Soha semmi problémája nem volt. Ez Fr. ország, azon belül a "nem francia" Korzika. Ők büszkék arra, hogy amit lehet, nem "franciásan" csinálnak.
Ausztriában viszont nekem is volt több olyan "kalandom" gépkocsival, ahol az osztrák rendőrök hatalmas bunkósága és rosszindulata kitűnt. Jóindulatú segítő készség EGYSZER!
Üdv
2007 utáni z750 és a z750r fék és kulungkarja között van különbség?
Van egy hirdetés amiben z750r-hez hirdetnek eloxált fék és kuplungkart, csak azért kérdem.