Z750/1000 Alkatrészek eladók.Nem csak ami a képeken látható.Kerekek,tárcsák,telók,blokk alk.,hűtő,csápok,konzolok,műszerfal,idomok,tükrök,kapcsolók,stb.Kérdezz:70-3179083.
Üdv! Itt németben ahol én vagyok egész sokan mennek magyar rendszámmal. Eddig még senkit nem büntettek meg. Ezen kívül lenne még két lehetőség. Befizeted rá a kinti adót (mert itt elvileg azért büntetnének, mert evvel adóbefizetést akarnál elkerülni). Másik, hogy teljesen átpapírozod. Az átírás kb 60 eur rendszámmal, az adót még nem tudom megmondani mennyi rá, a biztosítás 180 eur áprilistól októberig (B0-ban). Osztrákoknál nem tudom, hogy megy és azt se hogy mennyire kötözködnek a sünök. Ja meg egy kinti műszaki kell legelőször.
Van valakinen infója, hogy mibe fáj kivinni ausztriàba egy kis z-t? Mert sokat hallani hogy sokba fájhat kint magyar rendszám miatt kapni büntetést annak aki kint van életvitel szerűen. De gondolom a honosítás se kutya!
A motornak melyik részére ? :) Teleszkóp? Bár tudom ez csak részletkérdés. A legjobb a gyári alkatrész. Kawazsolti vagy bármelyik kawasaki kereskedés tud neked segíteni.
A mágnesben igazad van.
Csak azért gondoltam, mert custom motorokon is láttam már, hogy szabadon van hagyva, és nagyon vagány, ahogy kinéz. Így nincsen előttem hogy van a blokk, de jól emlékszem, hogy nem érne bele a lábad, vagy ilyesmi?
Sajnálnám kivágni. Teljesen levenni nem lenne jó ötlet, egyrészt mért azért veszélyes lehet egy utcai motoron ha szabadon van a lánckerék, másrészt ha jól tudom ott van a sebesség mérő mágnese amit a lánckerék forgását nézi. Először mindent más lehetőséget átgondolok.
125-ös Csepelem is, Pannoniám - TLB5 (burkolt, piros/vajszín) is - volt, azoknak hagyományos volt a váltása. 1 le, a többi fel... Akkoriban ez volt az általános, a Jawa jött a "félautomatikus" (2-től nem kellett kuplungolni, csak taposni) a fordított váltóval. Én így emlékszem...
Üdv
Valamit muszáj lesz... de kivágni nem szeretném. Van egy gsxr váltó rudazatom talán az könnyebben odaférne. Köszönöm a segítséget, ha lesz valami fejlemény megosztom mindenképp :)
Mondjuk így már érthető.
Ugyanakkor fenntartva, hogy a műszaki tudásom egy három éves gyerekével áll egy szintben, viszont olvasni és keresni jól tudok...
A riderforums szerint vagy készíttetni kell hozzá egyedi méretű összekötő-rudat, és 180 fokkal elfordítani, vagy ki kell vágni a lánckerék borítást és úgy elfordítani. :( Nem tűnik túl egyszerűnek. De ha sikerül megcsinálni, akkor jó lenne ha tennél fel képeket a fórumba :)
Van egy Gsx-r k7 1000-ez pályára gyorsváltóval. Vettem mellé túrázni egy z750s-t. A suzukin fordított a váltás irány. Előtte volt egy k5 1000em ott is megfordítottam és beletelt jó néhány motorozásba amíg nem váltottam félre. Ezért szeretném, hogy mindkét motoron egyformán fordított legyen. A régi gixxeren nem volt gond megfordítani, de itt nem olyan egyszerű az első lánckereket takaró borítás miatt.
Jaj, Fisi, hát csak. A versenyzőknek is így van, csak nem tévedhetnek... bár mondjuk Biaggi és Schwantz teljesen utcai váltásiránnyal versenyzett, és azért lehet mondani, hogy elég sikeresek voltak. Lehet, hogy nem csak ezen múlik? :)
De ha Miri akarja, hadd csinálja.
Azt tudom, hogy például a Gilles Tooling lábtartóin annyi az egész, hogy a rúdnak máshova állítja az ember a forgástengelyét -- 5 perces meló.
Szélesebbet nem akarok egyáltalán mert az er6 omon olyan volt és utáltam... csak simán valami alacsonyabbat mert hosszúak a karjaim és kényelmetlen hogy túl közel van a kormány.
Én is úgy emlékszem az.
De nagyon kis kecses kezek kellenek az izzó cseréhez.
Nem olyan nehéz a fejidomot levenni.
Igy legalább szépen vissza tudod tenni a porvédő gumisapkát.
Van valakinen infója, hogy mibe fáj kivinni ausztriàba egy kis z-t? Mert sokat hallani hogy sokba fájhat kint magyar rendszám miatt kapni büntetést annak aki kint van életvitel szerűen. De gondolom a honosítás se kutya!
Előre is köszi!
Ennek a tulaja esetleg nincs köztünk?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_1000_abs_uj_gumik-11167340
2004-es 750-re hol vegyek szimmeringet, milyet ajánlotok? Neten nem sokat találok.
Csak azért gondoltam, mert custom motorokon is láttam már, hogy szabadon van hagyva, és nagyon vagány, ahogy kinéz. Így nincsen előttem hogy van a blokk, de jól emlékszem, hogy nem érne bele a lábad, vagy ilyesmi?
Üdv
Ugyanakkor fenntartva, hogy a műszaki tudásom egy három éves gyerekével áll egy szintben, viszont olvasni és keresni jól tudok...
A riderforums szerint vagy készíttetni kell hozzá egyedi méretű összekötő-rudat, és 180 fokkal elfordítani, vagy ki kell vágni a lánckerék borítást és úgy elfordítani. :( Nem tűnik túl egyszerűnek. De ha sikerül megcsinálni, akkor jó lenne ha tennél fel képeket a fórumba :)
De ha Miri akarja, hadd csinálja.
Azt tudom, hogy például a Gilles Tooling lábtartóin annyi az egész, hogy a rúdnak máshova állítja az ember a forgástengelyét -- 5 perces meló.
A kormány lefogatóhoz csatlakozik.
Hála égnek a fejidomhoz hozzá sem ér.
Nekem is ilyen van
De nagyon kis kecses kezek kellenek az izzó cseréhez.
Nem olyan nehéz a fejidomot levenni.
Igy legalább szépen vissza tudod tenni a porvédő gumisapkát.
Megéri, különben lehet párásodni fogsz!