Megnéztem neked a manualban. Van külön rész, hogyan cseréld a fékcsövet ABS-es modellnél:
For ABS equipped models; note the following. •Remove:
Fuel Tank (see Fuel Tank Removal in the Fuel System
(DFI) chapter)
Rear Fender (see Flap and Rear Fender Removal in the
Frame chapter)
ABS Hydraulic Unit (see ABS Hydraulic Unit Removal in
the Brakes chapter)
Brake Pipe Joint Nuts [A]
Bolts [B]
Brackets [C] •There are washers on each side of the brake hose fitting.
Replace them with new ones when installing. •Tighten:
Torque - Brake Hose Banjo Bolts: 25 N·m (2.5 kgf·m, 18
ft·lb)
Brake Pipe Joint Nuts (ABS Equipped Models): 18
N·m (1.8 kgf·m, 13 ft·lb)
•When installing the hoses, avoid sharp bending, kinking,
flatting or twisting, and run the hoses according to Cable,
Wire, and Hose Routing section in the Appendix chapter. •Fill the brake line after installing the brake hose (see
Brake Fluid Change).
Nem tudom pontosan, hogy ez tökéletesen passzol-e a 2013-s modellhez de gyanítom igen. Ami manual nekem van abban írja. Bemásolom ide hátha segít:
Engine Lubrication System
Engine Oil:
Type API SE, SF or SG
API SH, SJ or SL with JASO MA
– – –
Viscosity SAE 10W-40 – – –
Capacity 3.1 L (3.3 US qt) (when filter is not
removed)
– – –
3.3 L (3.5 US qt) (when filter is removed) – – –
3.8 L (4.0 US qt) (when engine is
completely dry)
– – –
Level Between upper and lower level lines
(Wait 2 ∼ 3 minutes after idling or running)
– – –
Szia! Köszönöm a választ! Az a gond, hogy külföldi a motor, kereskedőtől vettem és nem kaptam hozzá kezelési könyvet... Az angol nyelvűben, amit a neten találtam, ott nem vettem észre, hogy írná a mennyiséget, de majd megnézem még egyszer.
És hogyan lehet cserélni rajta? Ahogy néztem az abs elosztó izénél nem csak úgy be vannak csavarozva a csövek mint a munkahengereknél. Most nem emlékszem pontosan mert már jó ideje nem voltam a közelében..
(hétvégére 8 fokot jósolnak hátha tudok egy kicsit menni a városban :) )
Igen lehet cserélni azokon is. Szerintem nem jött ki a Z750 fémhálós fékcsővel. De nézd meg az adott motort, hogy milyen fékcső van rajta. Ha gumi akkor azt tapintásból/összenyomásból megmondod. Meg az vastagabb is kb ujjnyi. A fémhálós fékcső meg egész vékony és kemény tehát kézzel nem fogod tudni összenyomni.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy 2013-as évjáratú Z750-be milyen motorolajat javasolnátok (kinek, mi a tapasztalata) és mennyi kell belőle cserénél? Előre is köszi a válaszokat! Üdv:
Peti
Valamelyest javult de sok összehasonlítási alapom nincs mivel tavaszi felkészítésnél rakattam fel a fékcsövet és akkor folyadékot is cseréltek. Előtte meg nem sokat használtam a vasat. Inkább azt mondanám, hogy pontosabb lett a fék, jobban adagolható. Összességében nem bántam meg a dolgot.
Meg ha jól emlékszem bizonyos időintervallum után(manualban ez van) érdemes cserélni a gumi csöveket. De szerintem azokat kb senki sem szokta. Ezek a fémfonatos fékcsövek meg nem vetemednek, max a csatlakozó lehet a gyenge láncszem ha esetleg eldől a vas vagy beleakad valamibe. De ez is inkább az alu csatlakozókat érinti mert azok puhábbak.
Szia!
Eredeti Akra vagy replica??
Tudnál róla esetleg képet küldeni úgy, hogy hogyan néz ki motorra szerelve??
Mennyi lenne az ára???
Válaszod előre is köszi
A Fuchs Pro 4 10w40 Xp léptékekkel jobb olaj plusz fullszint is..
For ABS equipped models; note the following. •Remove:
Fuel Tank (see Fuel Tank Removal in the Fuel System
(DFI) chapter)
Rear Fender (see Flap and Rear Fender Removal in the
Frame chapter)
ABS Hydraulic Unit (see ABS Hydraulic Unit Removal in
the Brakes chapter)
Brake Pipe Joint Nuts [A]
Bolts [B]
Brackets [C] •There are washers on each side of the brake hose fitting.
Replace them with new ones when installing. •Tighten:
Torque - Brake Hose Banjo Bolts: 25 N·m (2.5 kgf·m, 18
ft·lb)
Brake Pipe Joint Nuts (ABS Equipped Models): 18
N·m (1.8 kgf·m, 13 ft·lb)
•When installing the hoses, avoid sharp bending, kinking,
flatting or twisting, and run the hoses according to Cable,
Wire, and Hose Routing section in the Appendix chapter. •Fill the brake line after installing the brake hose (see
Brake Fluid Change).
Engine Lubrication System
Engine Oil:
Type API SE, SF or SG
API SH, SJ or SL with JASO MA
– – –
Viscosity SAE 10W-40 – – –
Capacity 3.1 L (3.3 US qt) (when filter is not
removed)
– – –
3.3 L (3.5 US qt) (when filter is removed) – – –
3.8 L (4.0 US qt) (when engine is
completely dry)
– – –
Level Between upper and lower level lines
(Wait 2 ∼ 3 minutes after idling or running)
– – –
(hétvégére 8 fokot jósolnak hátha tudok egy kicsit menni a városban :) )
Peti
Meg ha jól emlékszem bizonyos időintervallum után(manualban ez van) érdemes cserélni a gumi csöveket. De szerintem azokat kb senki sem szokta. Ezek a fémfonatos fékcsövek meg nem vetemednek, max a csatlakozó lehet a gyenge láncszem ha esetleg eldől a vas vagy beleakad valamibe. De ez is inkább az alu csatlakozókat érinti mert azok puhábbak.
Eredeti Akra vagy replica??
Tudnál róla esetleg képet küldeni úgy, hogy hogyan néz ki motorra szerelve??
Mennyi lenne az ára???
Válaszod előre is köszi